abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100642613
ok dus
nieuwe vriendin, dacht dat het een geil ding was, maar blijkbaar dus niet :N
om te beginnen heeft ze slechte herinneringen aan haar eerste seksuele ervaringen
dingen moeten doen van toenmalig vriendje enzo
(5tal jaren geleden)
daar ligt de basis van de problemen me dunkt
masturbatie doet ze niet aan, in haar hele leven mss 3 keer geprobeerd..
heb al mn beste vinger en befwerk bovengehaald, maar meer dan een kreun komt er niet
nochtans ben ik op dat vlak al de beste die ze heeft gehad
maarja als ze er niet van komt :?
van de seks geniet ze ook wel, maar klaarkomen is een no go
desondanks heeft ze wel altijd zin in seks, doet ze veel voor mij, en kan ze ook niet zonder seks
maar ik vind het toch maar frustrerend
ik wil haar ook laten genieten
iemand gelijkaardige ervaringen?
tips?
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
pi_100642709
Oefenen.
pi_100642760
Enige tip die ik heb is om er tijd in te steken. Als ze er echt een trauma van heeft dat gaat het heel veel tijd, aandacht, liefde en oefening kosten om haar daar overheen te krijgen. En denk niet dat je dit na een maandje wel klaar hebt, gaan echt maanden, misschien wel jaren overheen.

Onder haar trauma gaat waarschijnlijk wel ergens een seksbeest schuil, maar het gaat je HEEL veel moeite kosten die naar buiten te krijgen. Als dit nu al een struikelblok voor je is moet je bij jezelf te raden gaan of je bereid bent de tijd er in te steken.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_100642777
meer tijd aan het voorspel besteden, misschien helpt dat ;)
pi_100642783
Wat versta je onder 'slechte herinneringen'?
pi_100642838
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Enige tip die ik heb is om er tijd in te steken. Als ze er echt een trauma van heeft dat gaat het heel veel tijd, aandacht, liefde en oefening kosten om haar daar overheen te krijgen. En denk niet dat je dit na een maandje wel klaar hebt, gaan echt maanden, misschien wel jaren overheen.

Onder haar trauma gaat waarschijnlijk wel ergens een seksbeest schuil, maar het gaat je HEEL veel moeite kosten die naar buiten te krijgen. Als dit nu al een struikelblok voor je is moet je bij jezelf te raden gaan of je bereid bent de tijd er in te steken.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_100645110
Dit gaat je veel tijd en geduld kosten.
Ik hoop dat je dat op kan brengen en niet denken at het met 3 maanden klaar is, maar trek er maar minimaal 2 jaar voor uit.
pi_100646803
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:20 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Dit gaat je veel tijd en geduld kosten.
Ik hoop dat je dat op kan brengen en niet denken at het met 3 maanden klaar is, maar trek er maar minimaal 2 jaar voor uit.
Heb ook ooit zo'n geval gehad. 2,5 jaar volgehouden en toen was er echt maar minimale verandering. Uiteindelijk is het daar op stuk gelopen, jammer maar helaas.
pi_100647866
Leg de nadruk niet op dit probleem!
Er zijn vast honderd andere redenen te bedenken waarom jullie elkaar leuk vinden!

En jah heel veel geduld en begrip.

succes
pi_100648063
Sorry, maar het probleem is dus dat ze niet klaarkomt?
pi_100648687
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:47 schreef funny25 het volgende:
Leg de nadruk niet op dit probleem!
Er zijn vast honderd andere redenen te bedenken waarom jullie elkaar leuk vinden!

En jah heel veel geduld en begrip.

succes
Een relatie waarbij de seks niet goed is loopt gegarandeerd op de klippen. Dus dit is echt bagger advies :')
pi_100650111
waarom bagger advies?
ik ken zat koppels die al jaren bij elkaar zijn en geen of slechte seks hebben!

het is maar net wat je zoekt in een relatie!!
pi_100650244
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:03 schreef funny25 het volgende:
ik ken zat koppels die al jaren bij elkaar zijn en geen of slechte seks hebben!

Dat is niet goed hoor.. -O-
pi_100651803
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:08 schreef kadeautje het volgende:

[..]

Dat is niet goed hoor.. -O-
Dit dus. Bij elkaar blijven zonder goede seks is als in een auto rijden waar geen banden onder zitten.
pi_100669797
Mijn huidige vriendin heeft ook traumatische ervaringen op het gebied van seks. Langzaamaan wordt de seks beter en durft zij zich meer te geven. Ze heeft ook vaak zin, maar klaarkomen zit er niet in. Komt ook wel omdat ze geen voorspel bij dr zelf wilt.

Vorige maand twee weken op vakantie gehad. Gemiddeld twee keer seks per dag en de laatste nacht kwam ze klaar. Na afloop voelde ik me alsof ik net ontmaagd was :')

We hebben nu 7-8 maanden wat.. dus opzich valt het nog wel mee.
pi_100670501
beetje dronken voeren voor t neuken kan ook de drempel bij haar weghalen zodat ze misschien wat losser wordt in de omgang.

Ze kan zich dan wat beter geven en voelt zich meer ontspannen.
pi_100671282
Dus wat haar betreft is het goed, maar jij hebt er problemen mee omdat jij vindt dat het voor haar niet goed genoeg is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')