Nou.... vooral als ie me uit laat scheurenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In het echt vind ik je wel uit te staan.
Ik ben onschuldigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou.... vooral als ie me uit laat scheuren
Moet je maar niet zo strak zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou.... vooral als ie me uit laat scheuren
NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ach, eens in de zoveel tijd luister ik weer een stukje en dan glimlach ik een beetje. En de titel is ook gewoon een knipoog naar die verontwaardigde hetero's die altijd zeggen dat er ook geen heteropride is enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Katinka Polderman ....Dat vind ik vrij makkelijke non-humor die me laat grinneken de eerste keer en daarna laat denken "Jezus... wel een beetje plat en makkelijk zeg".
Je zegt precies wat ik denk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Katinka Polderman ....Dat vind ik vrij makkelijke non-humor die me laat grinneken de eerste keer en daarna laat denken "Jezus... wel een beetje plat en makkelijk zeg".
Midden op de dansvloer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt me doen uitscheuren! Op Friso!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je zegt precies wat ik denk.![]()
Tomasso, staat u goed.
quote:
Dat zei Hetero ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo strak zijn.
Ja dat was vrij openbaar he, toen ik je besprongquote:
Ikquote:
Ik las: TMM, Angel, ik....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
TMI, Ang3l. Ik moet jullie vanavond nog onder ogen komen.
Wel een leuke ervaringquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was vrij openbaar he, toen ik je besprong
Nou... to be honest... wel een beetje toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |