Waarom zou je dit in godsnaam willen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:31 schreef paarden1000 het volgende:
Ik wil als weekendhulp bij wibra gaan werken.
Je zin.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:19 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Gelijk heb je, een cursus interpunctie kost best duur.
Extra gratis pro-tip: Niet 4 keer over hetzelfde onderwerp beginnen tijdens het sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je zin.
Verder TS: Vraag dit allemaal na tijdens het sollicitatiegesprek; daar kunnen ze vast antwoord op geven. Tips voor je gesprek: Niet vreemd gaan doen, dat was het eigenlijk wel.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Extra gratis pro-tip: Niet 4 keer over hetzelfde onderwerp beginnen tijdens het sollicitatiegesprek.
Dat was een garpje, zodat TS me zou begrijpenquote:
Of all people zou jij TS toch moeten helpen, leeftijdsgenoot zijnde.quote:
Dat laatste klopt wel ja. Tevens heb ik serieus genoeg geantwoord, daar kun je vast wel wat mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:50 schreef paarden1000 het volgende:
Ik denk dat ik deze topic ga sluiten want meerdere mensen hebben erge moeite om gewoon antwoord te geven op mijn vraag. Ze schrijven liever onzin dan mensen te helpen.
En om net te doen dat je het beter weet dat zou je bij. Je sollicitatie gesprek ook maar doen. Sorry maar ik vind het erg on respectloos. Volgens mij zitten er heel de dag mensen op deze site om mensen gewoon een beetje te kwellen.
Nee, want:quote:
quote:Ik heb die naam alleen gekozen om anoniem te blijven. Heb zelf helemaal niks met paarden.
Angel Joyquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Alle namen hier zijn toch annoniem?
kortom: ts faalt! Maar kattenstront is ook goed hoor
Iets met engelen die vreugde brengen, lijkt me onzin.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn iPod veranderde het: ANONIEM, beter?
En angel joy heeft een betekenis, maar dat hoef ik toch niet aan iedereen uit te leggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |