Voor de duidelijkheid, ik heb het over het montuurquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:04 schreef deadly_kiss het volgende:
dat is waarschijnlijk het zuur van je huid/zweet wat uitslaat op het kunststof ja.
daarom altijd elke dag je bril goed wassen met afwasmiddel of een olievrije handzeep.
ja een bril bestaat volgens mij alleen maar uit een montuur met glazen erin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik heb het over het montuur
Iets duurdere bril nemen en vooral er wat voorzichter mee omgaan., b.v. het vaak op- en afzetten van een helm is vaak funest voor een bril. Sinds ik niet meer elke dag op de scooter naar mijn werk toe moet gaat mijn bril jaren langer mee en blijft ook mooi. 's Nachts ook goed wegleggen zodat je niet per ongeluk de boel weer van je nachtkastje afstoot 's morgens wil ook wel eens helpen. Goed schoonmaakmiddel voor de glazen gebruiken zodat de lak niet aangetast gaat worden. Loop eens een goede opticien binnen voor wat advies (dus niet die 2 brillen voor 1 prijs opticiensquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef Paul het volgende:
Ik had JUIST een kunstof bril genomen omdat ik bij mijn metalen bril last kreeg van de lak die er af bladderde!
Kan ook dof worden. Titanium reageert bijv. niet dus zal een betere optie zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |