Vooralsnog moet ik het met een schaap/hond/whatever en een roos doen ter beoordeling daarvan, en ik moet zeggen, dan heb ik wel eens wat lekkerders gezien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Elisa is gewoon Elisa
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt geen extra stimulatie nodig.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Neequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Heb je die gezien waar ze vertelt over eens in een boerenveld op vakantie?
Ow, ik voel de liefdequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik voor jou geen secundaire stimulatie nodig heb.
Zeg... gedraag jequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:07 schreef Nizno het volgende:
ElisaB is voor jou het toppunt van mannelijk?
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Nee nee nee jullie lesbeaus vervullen een hele andere behoefte dan mijn homo'squote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt geen extra stimulatie nodig.....
en dat als homo zijnde.... foei!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:13 schreef lezzer het volgende:
Vooralsnog moet ik het met een schaap/hond/whatever en een roos doen ter beoordeling daarvan, en ik moet zeggen, dan heb ik wel eens wat lekkerders gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wil jij ook ont-zet-tend op schoot zitten
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Geeft niet hoor, schatje; love you anywayquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee nee nee jullie lesbeaus vervullen een hele andere behoefte dan mijn homo's! Zo komen de misverstanden dus in de wereld he
!
Om maar eens een heel ander onderwerp aan te snijdenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:40 schreef wonderer het volgende:
Ook in Nederland bestaat er nog steeds puike klantenservice, blijkbaar
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wil jij ook ont-zet-tend op schoot zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik vanavond nog bij de computer in de buurt kom, kijk ik of ik m nog kan vinden.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik kruip trouwens bij lezzer op de grond. topplek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |