Psies! Dus die moet echt gaan grasmaaien als Bette hier is (en er drie weken over doen)quote:
Ik. Desnoods. Mits Bette. Echt wel hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:43 schreef skunkasaur het volgende:
Neeneeneenee. Niet. Wie wil er nou seks met een bambi?
En dat je dan plaatjes gaat googlenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik word altijd acuut hopeloos verliefd en enigszins wee in de onderbuik
[ afbeelding ]
Het is dat ik mobiel zit...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
En dat je dan plaatjes gaat googlen
gestuiterd van een skippybal... 3 week geleden nu.... en spaakbeen is dwars door... of was... zal nu al geheeld zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een beetje achterloop? Mooi!
Wat doet er zeer en hoe kwam het?
Waarom niet aan mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet altijd aan Lezzer denken als ik Bette voorbij zie komen. En dat is nog best regelmatig.
Ow dearquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:06 schreef Nizno het volgende:
gestuiterd van een skippybal... 3 week geleden nu.... en spaakbeen is dwars door... of was... zal nu al geheeld zijn
Je bent ook veel te oud om te skippyballen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
gestuiterd van een skippybal... 3 week geleden nu.... en spaakbeen is dwars door... of was... zal nu al geheeld zijn
Heb je die gezien waar ze vertelt over eens in een boerenveld op vakantie?quote:
Nee,quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je die gezien waar ze vertelt over eens in een boerenveld op vakantie?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet altijd aan Lezzer denken als ik Bette voorbij zie komen. En dat is nog best regelmatig.
ja dat zei mijn neefje van 2.5jaar ook... toen ik net gestuiterd was en me inhield om hem niet te laten merken dat ik pijn had.......quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je bent ook veel te oud om te skippyballen!
Dat zei je toen alquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat zei mijn neefje van 2.5jaar ook... toen ik net gestuiterd was en me inhield om hem niet te laten merken dat ik pijn had.
Dat maakt de zin alleen nog maar beterquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:20 schreef Vanyel het volgende:
Eens? Eens? Wat een brave flyer autocorrect. Ik bedoelde natuurlijk nakende seks. Bette. In een veld
Omdat ik voor jou geen secundaire stimulatie nodig hebquote:
ElisaB is voor jou het toppunt van mannelijk?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik voor jou geen secundaire stimulatie nodig heb.
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe kundig zij daar mee isquote:
Dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ElisaB is voor jou het toppunt van mannelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |