nog een week.... over 7 daagjes ben ik gipsloos........ eindelijk!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:40 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoe lang moet je nog in het gips, Nizno?
hahahha verwacht je dat DP net is als jouw katten in de kattenmandjes?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies. Maar dan wel achterstevoren, want anders stribbel je tegen
heel goed!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:46 schreef lezzer het volgende:
Zo dan...
Ik heb net een kadootje ingepakt voor Mrs, en ik moet zeggen, zo strak heb ik de laatste 10 jaar niet meer ingepakt. Ik denk dat ze denkt ik het het niet zelf gedaan heb
Voor de zekerheid; kan maar beter voorbereid zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:48 schreef Nizno het volgende:
hahahha verwacht je dat DP net is als jouw katten in de kattenmandjes?
denk ook idd wel dat DP geen katje is om zonder handschoenen aan te pakken.. dus kun je best eens erg goed aanvoelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor de zekerheid; kan maar beter voorbereid zijn
nee talk tegen wrijvingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:52 schreef lezzer het volgende:
Is dat spul niet gewoon een verdovingsmiddel?
quote:Een fijn laagje talk blijft op de huid achter, houdt ze droog en reduceert wrijving tussen gipsverband en huid.
Wat is nou toch blauwe-plekken-jeukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:51 schreef Nizno het volgende:
ff comfort aid gelezen.. maar is idd tegen wrijvingsjeuk... niet tegen blauweplekkenverwijnjeuk...
zal het alsnog wel testen.. kom toch bij de etos langs vandaag dus eens kijken..
klopt dat kan ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:57 schreef Blue-eyes het volgende:
Jeuk is gewoon vreselijk, om gek van te worden.
Owkee... maar dat gele... jeukt dat niet een beetje vanwege de verhoodge activiteit (zo onderhuids) en mentholzalf (en dus verkoeling) helpt dus niet? In dat geval zou ik koelen met hippe cool-packsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:57 schreef Nizno het volgende:
mentholzalf trekt in dus idd verkoelend en daardoor licht verdovend..
maar blauweplekkenverdwijnjeuk is de genezing van een blauwe plek.. zeg maar het laatste gele enzo... en dat jeukt bij mij standaard.. dus daar help een beetje talk vermoed ik niet tegen.
I agree. Beter dat het vreselijk zeer doet; kan ik beter mee overweg. Brrrrquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:57 schreef Blue-eyes het volgende:
Jeuk is gewoon vreselijk, om gek van te worden.
Juist... (ik loop hopeloos achter en doe te weinig moeite dat te verbloemen geloof ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:01 schreef Nizno het volgende:
schat ik kan niet testen of zalf helpt... kan niet smeren onder het gips....... dat snap je?
en ja coolpack helpt wel ff tijdelijk.. gisteren getest, maar jammer genoeg ook maar kort
Zal ik een krabbelluikje in je gips komen maken, met scharniertjes en een slotje, zodat je stiekem kan krabbelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:13 schreef lezzer het volgende:
ElisaB blijkt ook een klusheld te zijn zag ik
Ik heb vorig jaar voor het eerst echt lang echt veel pijn gehad, dat was ook niet mals hoor. Zo erg heb ik jeuk nog nooit gevonden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I agree. Beter dat het vreselijk zeer doet; kan ik beter mee overweg. Brrrr
Ja... heb jij ook dat als je erge hoofdpijn hebt, dat je dan denkt: "Alles beter dan erge hoofdpijn!" En als je dan buikpijn hebt, dat je denkt: "Alles beter dan erge buikpijn!" Ik welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb vorig jaar voor het eerst echt lang echt veel pijn gehad, dat was ook niet mals hoor. Zo erg heb ik jeuk nog nooit gevonden.
Kut, dat is het. Bah, levenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja... heb jij ook dat als je erge hoofdpijn hebt, dat je dan denkt: "Alles beter dan erge hoofdpijn!" En als je dan buikpijn hebt, dat je denkt: "Alles beter dan erge buikpijn!" Ik wel
Het is gewoon allemaal k*t
Jeugdig enthousiasme!quote:
quote:
Ja...quote:
Had ik al gezegd dat ik een beetje achterloop? Mooi!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:09 schreef Nizno het volgende:
hahahahaha krabbelluikje... euhm.... verleidelijk.. maar ik bijt me beter nog maar een week door de jeuk heen.
en wat V zegt... de pijn die ik had voor het gips er om kwam was om ligt van in je hoofd te worden en bijna van je stokje gaan.. dus dan liever jeuk.
Tot je mijn ferme hand plat op de bek hebt. Dan piep je wel andersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghibihihi ik moest hardop gniffelen om tt
Nirak, die furminator borstel is geweldig! Na elke borstelbeurt kan ik van de haren een nieuwe hond breien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:05 schreef Nirak het volgende:
![]()
Wat is het hier al gezellig zo vroeg op de morgen! Ehhhh middag...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:08 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Nirak, die furminator borstel is geweldig! Na elke borstelbeurt kan ik van de haren een nieuwe hond breien.
Bedankt voor de tip
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:35 schreef lezzer het volgende:
De Fak![]()
Sjeezus, ben je nou een pot of niet
Zo maar een gratis tipquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:38 schreef Blue-eyes het volgende:
Oh ja, even testen of er geen leidingen in de muur lopen
Maar je gaat ze zeker niet posten hèquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:56 schreef lezzer het volgende:
Ik kom dus ook allemaal foto's van ons samen tegen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had.
Ja maar, ja maar, ja maar, je hebt allemaal verschillende soorten en maten boren en wanneer moet je nou welke doen en welke plug moet daar dan bij? En wat als je zowel door hout als steen moet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:38 schreef Blue-eyes het volgende:
Maar Qebbel, boren hoef je niet te leren. Je zet de boor tegen de muur, drukt op de knop en het gebeurt! De boor recht houden en niet teveel druk zetten.
Oh ja, even testen of er geen leidingen in de muur lopen
Je hebt het vast niet tegen mijquote:
11,5 jaar. (en 8 dagen, ik zie dat het heel exact moetquote:
Gij groen blaadje gij!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
11,5 jaar. (en 8 dagen, ik zie dat het heel exact moet)
Dus volgend jaar weer feest.
En het jaar daarop weer, want dan word ik 40
Het liefst wilde ik het aantal uren er ook nog bij, want ik ben een maagd en derhalve gek op rijtjes en feitjes. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook maar een slag naar geslagen heb (de dagen dan; de jaren en maanden weet ik wel vrij zeker)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:29 schreef lezzer het volgende:
11,5 jaar. (en 8 dagen, ik zie dat het heel exact moet)
Dus volgend jaar weer feest.
En het jaar daarop weer, want dan word ik 40
Als het nog eens uitgaat tussen Bette en moi, dan bel ik jequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee hoorelies
MAAR als ik 1 iemand mocht kiezen die mijn vragen onrechtmatig mag beantwoorden ben jij het
Euh.. neequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar je gaat ze zeker niet posten hè
I wishquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:38 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht echt serieus iets van een halve seconde: Whut???
Ow, daar ben ik keigoed inquote:
Zijn foto's goed, of wil je bewegende beelden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:41 schreef lezzer het volgende:
Kan me niet schelen, als we maar beelden kr
Ik wilde iets heel viezigs typen
Als ik dan toch mag kiezenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik keigoed in
[..]
Zijn foto's goed, of wil je bewegende beelden?
En alsof ik het ooit uit zou maken met Bettequote:
Dit. Ik heb die vergelijkende foto's nog ergens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn beeb... die vindt het net Bambi
Mooi, geen concurrentie danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn beeb... die vindt het net Bambi
Ja, maar:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:49 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dit. Ik heb die vergelijkende foto's nog ergens.
Daarom hou ik zo van je. Die tweedequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mooi, geen concurrentie dan![]()
[..]
Ja, maar:
[ afbeelding ]
en ook
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daarom hou ik zo van je. Die tweede
Leuk, vrolijk, aangenaam plaatje.quote:
Ik word altijd acuut hopeloos verliefd en enigszins wee in de onderbuikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:29 schreef lezzer het volgende:
![]()
![]()
Mijn hart maakte ook een huppeltje van die foto.![]()
Damn wat een prettige prent
Psies! Dus die moet echt gaan grasmaaien als Bette hier is (en er drie weken over doen)quote:
Ik. Desnoods. Mits Bette. Echt wel hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:43 schreef skunkasaur het volgende:
Neeneeneenee. Niet. Wie wil er nou seks met een bambi?
En dat je dan plaatjes gaat googlenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik word altijd acuut hopeloos verliefd en enigszins wee in de onderbuik
[ afbeelding ]
Het is dat ik mobiel zit...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
En dat je dan plaatjes gaat googlen
gestuiterd van een skippybal... 3 week geleden nu.... en spaakbeen is dwars door... of was... zal nu al geheeld zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een beetje achterloop? Mooi!
Wat doet er zeer en hoe kwam het?
Waarom niet aan mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet altijd aan Lezzer denken als ik Bette voorbij zie komen. En dat is nog best regelmatig.
Ow dearquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:06 schreef Nizno het volgende:
gestuiterd van een skippybal... 3 week geleden nu.... en spaakbeen is dwars door... of was... zal nu al geheeld zijn
Je bent ook veel te oud om te skippyballen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
gestuiterd van een skippybal... 3 week geleden nu.... en spaakbeen is dwars door... of was... zal nu al geheeld zijn
Heb je die gezien waar ze vertelt over eens in een boerenveld op vakantie?quote:
Nee,quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je die gezien waar ze vertelt over eens in een boerenveld op vakantie?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet altijd aan Lezzer denken als ik Bette voorbij zie komen. En dat is nog best regelmatig.
ja dat zei mijn neefje van 2.5jaar ook... toen ik net gestuiterd was en me inhield om hem niet te laten merken dat ik pijn had.......quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je bent ook veel te oud om te skippyballen!
Dat zei je toen alquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat zei mijn neefje van 2.5jaar ook... toen ik net gestuiterd was en me inhield om hem niet te laten merken dat ik pijn had.
Dat maakt de zin alleen nog maar beterquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:20 schreef Vanyel het volgende:
Eens? Eens? Wat een brave flyer autocorrect. Ik bedoelde natuurlijk nakende seks. Bette. In een veld
Omdat ik voor jou geen secundaire stimulatie nodig hebquote:
ElisaB is voor jou het toppunt van mannelijk?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik voor jou geen secundaire stimulatie nodig heb.
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe kundig zij daar mee isquote:
Dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ElisaB is voor jou het toppunt van mannelijk?
Vooralsnog moet ik het met een schaap/hond/whatever en een roos doen ter beoordeling daarvan, en ik moet zeggen, dan heb ik wel eens wat lekkerders gezien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Elisa is gewoon Elisa
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt geen extra stimulatie nodig.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Neequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Heb je die gezien waar ze vertelt over eens in een boerenveld op vakantie?
Ow, ik voel de liefdequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik voor jou geen secundaire stimulatie nodig heb.
Zeg... gedraag jequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:07 schreef Nizno het volgende:
ElisaB is voor jou het toppunt van mannelijk?
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Nee nee nee jullie lesbeaus vervullen een hele andere behoefte dan mijn homo'squote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt geen extra stimulatie nodig.....
en dat als homo zijnde.... foei!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:13 schreef lezzer het volgende:
Vooralsnog moet ik het met een schaap/hond/whatever en een roos doen ter beoordeling daarvan, en ik moet zeggen, dan heb ik wel eens wat lekkerders gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wil jij ook ont-zet-tend op schoot zitten
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Geeft niet hoor, schatje; love you anywayquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee nee nee jullie lesbeaus vervullen een hele andere behoefte dan mijn homo's! Zo komen de misverstanden dus in de wereld he
!
Om maar eens een heel ander onderwerp aan te snijdenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:40 schreef wonderer het volgende:
Ook in Nederland bestaat er nog steeds puike klantenservice, blijkbaar
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wil jij ook ont-zet-tend op schoot zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik vanavond nog bij de computer in de buurt kom, kijk ik of ik m nog kan vinden.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik kruip trouwens bij lezzer op de grond. topplek!
Helaas.. met de nieuwe computer heb ik alle filmpjes weggesmeten.quote:
Ja, dat wel, maar letters zijn niet de enige toetsen die je gebruikt, toch? Pijltjes, enter, shift etc..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:15 schreef Vanyel het volgende:
De letters en cijfers zijn toch standaardQWERTY of kijk ik nou scheef?
Volgens haar profiel is ze een manquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:26 schreef wonderer het volgende:
Uitgaan of andere lesbiennes ontmoeten
Misschien weet een van jullie een antwoord?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:12 schreef lezzer het volgende:
* Draad weer op pakt *
Of er tussen in, op de grond....
Ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Thnxquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:56 schreef Vanyel het volgende:
Helaas.. met de nieuwe computer heb ik alle filmpjes weggesmeten.
Maaaaarrrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:53 schreef ElisaB het volgende:
Dat kan eventueel later, eerst maar eens een beetje kennis makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot half 2 zitten Mahjongen![]()
Ik word oud![]()
Ik heb ook zo'n mahjong verslaving. op de ipad?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat kan eventueel later, eerst maar eens een beetje kennis maken![]()
Tot half 2 zitten Mahjongen![]()
Ik word oud
Wij doen echt, met de stenenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:12 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n mahjong verslaving. op de ipad?
Laat hèquote:
Ja, die zijn echt geweldigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:40 schreef Nirak het volgende:
De bots? Is dat zo'n ding die het automatisch doet? Want dat wil ik ook
200 euro.quote:
Ik vind dat voor een apparaat dat je lang kunt gebruiken heel niet zoveel hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
200 euro.
5x zo snel vegen, en het kost veel minder kracht.
En dan moet je dus rekenen dat ik eigenlijk 3x per week dat hele stuk zou moeten vegen (voor je het omrekent naar een poets.)
Ja, er zit zo'n opvangbak aan. Net als een grasmaaier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:01 schreef Nirak het volgende:
En raapt die het veegsel ook voor je op?
Het valt mij ook alles mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dat voor een apparaat dat je lang kunt gebruiken heel niet zoveel hoor.
Normaal doe ik daar 2 weken over dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:37 schreef ElisaB het volgende:
Ow, 300m2 zou ik ook niet met veel plezier met de hand vegen
Na 3 dagen eigenlijk alquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:03 schreef Nizno het volgende:
2 week bezig zijn en dan kun je weer opnieuw beginnen
En waar laat je al die zooi??quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:09 schreef lezzer het volgende:
Na 3 dagen eigenlijk al
Er komt echt heel veel rotzooi van die bomen af.
Owja, tuluk! Dat ik daar dan weer niet op komquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:35 schreef Nizno het volgende:
duh in de tuin van de buren natuurlijk!!
Ik heb dit drie keer moeten lezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:09 schreef Vanyel het volgende:
De eerste "van wie is ze" binnen..
"Van ons".
Nee in wiens buik?
Geeft niet hoor. Ik snapte het gewoon nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:18 schreef Vanyel het volgende:
Ja ik moest bellen, dus had ff geen tijd voor de laatste aanhalingstekens, sorry.
Why do people caaaaaaare....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:09 schreef Vanyel het volgende:
De eerste "van wie is ze" binnen..
"Van ons".
Nee in wiens buik?
Ja...quote:
You are a gay-magnetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ook prettig verrast hoor dat dit pas de 1e x is?
En vandaag zat ik naast.zwangere lesbies in de treinen tegenover middelbare homoos
Uiteraard. En de hoowmoows kwamen er ook op af, maar die waren gewoon een beetje in de warquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:54 schreef lezzer het volgende:
DP zit natuurlijk stiekem altijd te lonken naar die lesbiënnes
Ofzoiets...
Ik wist niet dat ze het in zich had. Jij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:14 schreef lezzer het volgende:
Een lesbolonkende faghag eigenlijk dus...
Nou, ik had het altijd wel een beetje gedacht hoor...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze het in zich had. Jij?
Tsja, uiteindelijk vallen ze allemaal wel een keer door de mand hèquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:33 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik had het altijd wel een beetje gedacht hoor...
Ik zou het niet doen. Lijkt me namelijk niet zo leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:37 schreef lezzer het volgende:
Ach het is een schatje
Zal ik nou de rest van het seizoen van Game of Thrones gaan kijken of niet...
Eik een elieslonkende faghag... Maar zoals elies zich steeds onrechtmatig mijn vragen toeeigent, slaan alle andere lesbionics op,hol van mijn voor elies bestemd gelonk...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:14 schreef lezzer het volgende:
Een lesbolonkende faghag eigenlijk dus...
Heb jij weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eik een elieslonkende faghag... Maar zoals elies zich steeds onrechtmatig mijn vragen toeeigent, slaan alle andere lesbionics op,hol van mijn voor elies bestemd gelonk...
Te laatquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Lijkt me namelijk niet zo leuk
Ook goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:12 schreef lezzer het volgende:
Te laatIk heb twee afleveringen gekeken. En GoT is geweldig
Ja niet dat er bronstige kuddes heterofiele smakelijke mansexemplaren die signalen misinterpreteren ofzo neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehooooooooooor.quote:
Moeten wij gewoon een keer plat op de bek midden op de Dam of zo? Gewoon, omdat het kanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja niet dat er bronstige kuddes heterofiele smakelijke mansexemplaren die signalen misinterpreteren ofzo neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehooooooooooor.
Had ff gebeld dan. |Had zo m'n haartjes gekamd en gene zijde heen gekomenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kom je nu mee muts. Ik kom net uit Amsterdam
Ow jakkesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:27 schreef lezzer het volgende:
Een horrorscenario voor tussendoor:
Mrs maakt warme kersen. In een pannetje met een beetje bindmiddel.
Want wij hadden heel erg zin in ijs met warme kersen.
Zakt er ineens een halfdooie spin uit de afzuigkap naar beneden.
Mrs probeerde nog te redderen, maar kon niet voorkomen dat die spin in de kersen belandde.
Dus.
Zo graag wil ik die kersen nou ook weer niet.
* lezzer eet ijs zonder warme kersen nu.
Gatverdammequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:34 schreef lezzer het volgende:
Ik heb dus ooit gehad in een eettentje in Italië, lekker in de buitenlucht pizza eten.
Wij zitten half onder de overkapping.
Valt er in eens zo'n zwarte spin van, ik lieg niet, minimaal 6cm doorsnee, recht in m'n pizza.
Nou, iedereen daar op dat terras wist dat toen hoor. Serieus, ik schrok me echt het leplazerus.
Geen idee, maar ze zitten hier wel graag blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef Vanyel het volgende:
Waar halen jullie al die spinnen vandaan?
Oorwurm en schuur is nog een vrij normale combiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef Vanyel het volgende:
Waar halen jullie al die spinnen vandaan?
Ik had wel vorige week een oorwurm die naar benee donderde toen ik de schuurdeur open deed. *ril*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ow nee, dat willen we ook niet natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal dit zo weer weg niet quoten.
En Elies ik wilde dat graag maar wilde niet het risico lopen dat je net ergens een kanariepietje uit een afgesloten tuinenstelsel aan het redden was en dat dat dan helemaal in de soep zou lopen enzo
Dat zoenen moeten we dan maar vergeten. Straks kill je een kanariepiet
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Oe, dat is creatiefquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:37 schreef lezzer het volgende:
Geen idee, maar ze zitten hier wel graag blijkbaar.
Iets leuks. Mmm... effe denken hoor...
[ afbeelding ]
Damn, ik zat me al te verheugen op de beeldenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow nee, dat willen we ook niet natuurlijk
Dat zoenen moeten we dan maar vergeten. Straat kill je een kanariepiet
Zekerheden des levensquote:
Ja, dat zou natuurlijk moeten kunnen lukken. Zal ik Martin Gaus eens polsen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja of we regelen back up he.
Dat je gewoon afspreekt dat iemand anders 1 DAGJE PER FUCKING JAAR de kanariepieten, de poezenbeesten en losgelaslagen capibaraas voor zijn/haar rekening neemt en dat wij dan gewoon even vol op de dam het vol op de bak voor onze rekening nemen...
Ja en wordt dat niets bellen we Cesar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat zou natuurlijk moeten kunnen lukken. Zal ik Martin Gaus eens polsen?
Hou die gedachte vastquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:42 schreef lezzer het volgende:
Damn, ik zat me al te verheugen op de beelden![]()
Zou ze ooit lelijk worden? Denk het niet hequote:Zekerheden des levens
Ik geloof er niks van. Wat een schattige foto is dat toch hè?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:44 schreef ElisaB het volgende:
Zou ze ooit lelijk worden? Denk het niet he
Dat lijkt me wel ja. Koninginnedag wordt toch ook altijd ruim aangekondigdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat we daar wel een aankondiging van krijgen?
Checkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja en wordt dat niets bellen we Cesar.
Ik zou het niet weten; V en ik bellen tegenwoordig nog verdomd weinigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:46 schreef lezzer het volgende:
Ik geloof er niks van. Wat een schattige foto is dat toch hè?
Zit V nog te slempen in dat restaurant eigenlijk? Omdat ze niet regeert
Oh nou, dan zal het wel goed komenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
Dat lijkt me wel ja. Koninginnedag wordt toch ook altijd ruim aangekondigd
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:48 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk ook echt niet dat ze ooit lelijk wordt. Ze is zó mooi
Prima; maken DP en ik de organisatie van het plat-op-de-bek-feest ff rondquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh nou, dan zal het wel goed komen![]()
[..]![]()
Ik ga maar eens de echtelijke sponde opzoeken.
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 07:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
En met hier bedoel je Nederland?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Wat een schattige foto is dat toch hè?
Zit V nog te slempen in dat restaurant eigenlijk? Omdat ze niet regeert
ohquote:Op zondag 14 augustus 2011 08:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee hier ook giet. Ik bedoelde het als grapje "ja jeetje we hebben hier in heeeeul nederland al weken niets anders gezien dan harde regen"
Is goed hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 08:14 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Sorry dat ik verzuimd had Elisa te bellen.
Goeiemorgen!
Irritant is dat!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:30 schreef lezzer het volgende:
Fak, de impulsief aangeschafte bloembakken blijken beschadigd en dus weer mee terug met de leverancier.
Wat wil je weten dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:39 schreef lezzer het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Turkse resorts?
Of het erg is of niet.quote:
Nou, ik wil toch wel een beetje zeker weten dat het fatsoenlijk is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:03 schreef Nirak het volgende:
2 vriendinnetjes van ons zijn een keer geweest en die hebben geweldig genoten. Goede service en schoon enzo.
Die eens gek: boeken, en ons dan vertellen hoe jullie het vonden
Bij ons waren dat toen echt allemaal russen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:22 schreef lezzer het volgende:
Maar NL's zijn toch best vervelend op vakantie
Ik geneer me er meestal voor. Zijn de meest notoire handdoekje leggers die er zijn.
Ja, ik kom daar ook wel ooit hoor, dat zou je moeten wetenquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:31 schreef Nizno het volgende:
blijf dan ook ver weg van de canarische eilanden want dan zie je ze echt wel
Randstad!! Het is nu echt lekker hier!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:40 schreef Nirak het volgende:
Waar is hier soapie, want daar wil ik ook zijn
Balen lezzer
dat was ook meer tegen V, die het nog niet meegemaakt hadquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik kom daar ook wel ooit hoor, dat zou je moeten weten
Ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:39 schreef lezzer het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Turkse resorts?
Vooruit dan maar weer, maar laat het niet meer voorkomenquote:Op zondag 14 augustus 2011 08:14 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Sorry dat ik verzuimd had Elisa te bellen.
Zeg dat! Ik heb het helemaal gemist, want ik werd pas na twaalven wakkerquote:Goeiemorgen!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat! Ik heb het helemaal gemist, want ik werd pas na twaalven wakker
Jij bent dus. Eeuh. Alleen thuis. Nu?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
IkOf eigenlijk: mijn echtgenote, want die zit er op dit moment
Egwel; Home Alonequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij bent dus. Eeuh. Alleen thuis. Nu?
Ow, gezellig! Ik rol de loper vast uitquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe stapt nu in de auto!
leuke periodequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had om half 7 een schreeuwerd.. Nu ligt de schreeuwerd zich te laten horen in bed en denk ik na over vakantiebestemmingen waar eind november/begin december de zon schijnt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Op naar Elies met mijn poes in nood
Ja?quote:
Pardon? Ik dacht dat jouw poes, uhhh, hoe zeg ik dat netjes?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
bevalt mij al jaaaaaaren primaquote:
van paalzitten hield?quote:[..]
Pardon? Ik dacht dat jouw poes, uhhh, hoe zeg ik dat netjes?
Daar is mijn poes dol op! Maarquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Pardon? Ik dacht dat jouw poes, uhhh, hoe zeg ik dat netjes?
Het is een gave dames, een gavequote:Op zondag 14 augustus 2011 15:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar is mijn poes dol op! MaarElies
is de Cesar Milano der poesjes he
Neequote:Op zondag 14 augustus 2011 15:48 schreef Vanyel het volgende:
Met zo'n talent moet je iets doen joh! Geef je ook workshops.
Ja nouquote:
ik ook, en ook een betere ironische.quote:
Genoteerd; ik ga niet (NIET) naar Roermond mocht ik onverhoopt ooit eens trek krijgen in warme oliebollenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:52 schreef lezzer het volgende:
ik ook, en ook een betere ironische.
Ijs met warme kersen in de herkansing.Wegens kutdag, overvolle Intratuin en oliebollenviswijf die "ook niet kon ruiken dat ik ze warm wilde". Uiteindelijk na 1 hap weggegayd. Oliebollenkraam Intratuin Roermond, niet doen, al heb je nog zo'n trek.
Ja precies, die hebben we eigenlijk ook best vaak nodig hier, dus een extra groot gemisquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:55 schreef ElisaB het volgende:
Ik mis de 'ach, arme jij; kusje erop'-smiley
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |