nog een week.... over 7 daagjes ben ik gipsloos........ eindelijk!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:40 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoe lang moet je nog in het gips, Nizno?
hahahha verwacht je dat DP net is als jouw katten in de kattenmandjes?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies. Maar dan wel achterstevoren, want anders stribbel je tegen
heel goed!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:46 schreef lezzer het volgende:
Zo dan...
Ik heb net een kadootje ingepakt voor Mrs, en ik moet zeggen, zo strak heb ik de laatste 10 jaar niet meer ingepakt. Ik denk dat ze denkt ik het het niet zelf gedaan heb
Voor de zekerheid; kan maar beter voorbereid zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:48 schreef Nizno het volgende:
hahahha verwacht je dat DP net is als jouw katten in de kattenmandjes?
denk ook idd wel dat DP geen katje is om zonder handschoenen aan te pakken.. dus kun je best eens erg goed aanvoelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor de zekerheid; kan maar beter voorbereid zijn
nee talk tegen wrijvingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:52 schreef lezzer het volgende:
Is dat spul niet gewoon een verdovingsmiddel?
quote:Een fijn laagje talk blijft op de huid achter, houdt ze droog en reduceert wrijving tussen gipsverband en huid.
Wat is nou toch blauwe-plekken-jeukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:51 schreef Nizno het volgende:
ff comfort aid gelezen.. maar is idd tegen wrijvingsjeuk... niet tegen blauweplekkenverwijnjeuk...
zal het alsnog wel testen.. kom toch bij de etos langs vandaag dus eens kijken..
klopt dat kan ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:57 schreef Blue-eyes het volgende:
Jeuk is gewoon vreselijk, om gek van te worden.
Owkee... maar dat gele... jeukt dat niet een beetje vanwege de verhoodge activiteit (zo onderhuids) en mentholzalf (en dus verkoeling) helpt dus niet? In dat geval zou ik koelen met hippe cool-packsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:57 schreef Nizno het volgende:
mentholzalf trekt in dus idd verkoelend en daardoor licht verdovend..
maar blauweplekkenverdwijnjeuk is de genezing van een blauwe plek.. zeg maar het laatste gele enzo... en dat jeukt bij mij standaard.. dus daar help een beetje talk vermoed ik niet tegen.
I agree. Beter dat het vreselijk zeer doet; kan ik beter mee overweg. Brrrrquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:57 schreef Blue-eyes het volgende:
Jeuk is gewoon vreselijk, om gek van te worden.
Juist... (ik loop hopeloos achter en doe te weinig moeite dat te verbloemen geloof ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:01 schreef Nizno het volgende:
schat ik kan niet testen of zalf helpt... kan niet smeren onder het gips....... dat snap je?
en ja coolpack helpt wel ff tijdelijk.. gisteren getest, maar jammer genoeg ook maar kort
Zal ik een krabbelluikje in je gips komen maken, met scharniertjes en een slotje, zodat je stiekem kan krabbelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:13 schreef lezzer het volgende:
ElisaB blijkt ook een klusheld te zijn zag ik
Ik heb vorig jaar voor het eerst echt lang echt veel pijn gehad, dat was ook niet mals hoor. Zo erg heb ik jeuk nog nooit gevonden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I agree. Beter dat het vreselijk zeer doet; kan ik beter mee overweg. Brrrr
Ja... heb jij ook dat als je erge hoofdpijn hebt, dat je dan denkt: "Alles beter dan erge hoofdpijn!" En als je dan buikpijn hebt, dat je denkt: "Alles beter dan erge buikpijn!" Ik welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb vorig jaar voor het eerst echt lang echt veel pijn gehad, dat was ook niet mals hoor. Zo erg heb ik jeuk nog nooit gevonden.
Kut, dat is het. Bah, levenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja... heb jij ook dat als je erge hoofdpijn hebt, dat je dan denkt: "Alles beter dan erge hoofdpijn!" En als je dan buikpijn hebt, dat je denkt: "Alles beter dan erge buikpijn!" Ik wel
Het is gewoon allemaal k*t
Jeugdig enthousiasme!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |