Ik heb geen baan, jij wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Zozo 60 euro in de hele zomer.Dat verdien ik onderhand in een dag.
Dit had ik kunnen verwachten...quote:
Impliceren dat het jouw TT is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, moet je mijn TT niet afpakken.
Wat een oordeel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zelfs dan vind ik het baggerweinig.
Nee, dat weet ik niet. Maar ik vind het gewoon op zich weinig. Zou me niet interesseren of je er 10 uur of 60 uur ingestoken hebt. Ik vind het overall weinig. En waarom geen vakantiebaantje nemen? Je hoeft niet per se door te werken als de vakantie afgelopen is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat een oordeel.Je weet niet eens hoeveel uur ik erover heb gedaan om dat bij elkaar te krijgen.
Nee hoor, maar dan is het ook logisch als je bepaalde dingen niet kunt betalen die mensen met een baantje wel kunnen betalen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Niet iedereen hoeft een vakantiebaantje te nemen hoorAls je het wel wilt, kan het, maar het hoeft niet.
Dat is wel weer waar inderdaad. Maar ik denk dat Ezell dat zelf ook wel weet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dan is het ook logisch als je bepaalde dingen niet kunt betalen die mensen met een baantje wel kunnen betalen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:57 schreef Kutstudent het volgende:
Ik hoef geen vakantiebaan. Gewoon lekker maximaal bijlenen.
Waarschijnlijk wel, maar ik vind dat je dat dan ook moet accepteren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar inderdaad. Maar ik denk dat Ezell dat zelf ook wel weet.
Nee hoor. Ik moet later harder werken om het terug te verdienen. Ik wil gewoon een lekker ongestoorde studententijd.quote:
Oftewel maximaal kunnen zuipen en geen fuck uitvoeren op school.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet later harder werken om het terug te verdienen. Ik wil gewoon een lekker ongestoorde studententijd.
Jawel, maar je kunt er dan toch nog wel van balen dat je niet naar het concert kunt? Natuurlijk is dat het gevolg van een keuze, maar evengoed kan de keuze die je gemaakt hebt consequenties hebben die je niet leuk vindt, zelfs al weet je dat van tevoren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ik vind dat je dat dan ook moet accepteren.
Jawel. Maar goed, ik ben daar misschien kortzichtig in, ik vind het onzin om niet te werken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jawel, maar je kunt er dan toch nog wel van balen dat je niet naar het concert kunt? Natuurlijk is dat het gevolg van een keuze, maar evengoed kan de keuze die je gemaakt hebt consequenties hebben die je niet leuk vindt, zelfs al weet je dat van tevoren.
Omdat ik geen baantje nodig heb. Ik heb wel geld dat ik kan uitgeven, maar dat geld (afgelopen jaren gespaard, o.a. geld van zomerbaantjes) weiger ik uit te geven aan zulke uitgaven nu ik voor school een nieuwe laptop ga kopen. Dat geld ga ik niet aan een concert uitgeven, hoe graag ik er ook heen wil.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Maar ik vind het gewoon op zich weinig. Zou me niet interesseren of je er 10 uur of 60 uur ingestoken hebt. Ik vind het overall weinig. En waarom geen vakantiebaantje nemen? Je hoeft niet per se door te werken als de vakantie afgelopen is.
Wie zegt dat ik het niet accepteer? Sowieso ben ik niet de enige die het jammer vind dat hij/zij iets niet kan veroorloven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ik vind dat je dat dan ook moet accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |