quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar koop ik ook altijd een paar bussen van.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
geweldige vetverbrander is dat.
Ik heb wel oorkanker.mp3, moet je hebben?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zoveel behoefte aan nieuwe muziek dat het pijn doet. Gr gr.
Die heb je gisteren al laten horen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb wel oorkanker.mp3, moet je hebben?
Ik heb zo'n bus in de kast staan, ik ben geneigd om een tuig te nemen.quote:
Seks gehad jochie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:24 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ik ben in een bijzonder goed humeur vandaag
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zoveel behoefte aan nieuwe muziek dat het pijn doet. Gr gr.
Smerige opten in beeld!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen moet je niet naar de clip kijken.
Is dat nou fake of niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bus in de kast staan, ik ben geneigd om een tuig te nemen.![]()
Ze is er al niet meer, complimenteren om in haar broekje te komen is dus niet meer nodig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Omdat appel is een goudreinetje hihi
Nah, da's every day business voor mij.quote:
Opten? Que? En ik zeg toch: niet naar de clip kijken.quote:
Dat is helaas echt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is dat nou fake of niet?gewoon proberen joh
Die heeft gewoon vakantie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:26 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Nah, da's every day business voor mij.
Zo'n leraar die mij er telkens uitstuurde voor niks is met pensioen
Golden Delicious.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Omdat appel is een goudreinetje hihi
quote:
ik ben een meisje en ik vond hem wel leuk grapje door haar mooie houden krulletjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze is er al niet meer, complimenteren om in haar broekje te komen is dus niet meer nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |