Bij voorkeur die van jou zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:02 schreef clevy het volgende:
[..]
ze moet toch zelf weten wat voor ballen ze in de mond neemt
Verrekquote:
je hamstring?quote:
nee jij verrek maar met die naaktfoto's van samzzquote:
mag.. niets moetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij voorkeur die van jou zeker
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee jij verrek maar met die naaktfoto's van samzz
Nee, helemaal niet!quote:
ze zijn je massaal aan t plagen dan?quote:
proberen in haar broekje te komenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:19 schreef clevy het volgende:
[..]
ze zijn je massaal aan t plagen dan?
meisjes plagen is kusjes vragen.. maar als je te hard plaagt krijg je er met de zweep van langsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
proberen in haar broekje te komen
harder je best doen tijn!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:21 schreef clevy het volgende:
[..]
meisjes plagen is kusjes vragen.. maar als je te hard plaagt krijg je er met de zweep van langs
Vakansiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, mijn laatste werk is klaar, nu heb ik echt vakantie!![]()
Deze:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:30 schreef YipYip het volgende:
rtl5 aardig gekke beeldenPaar wijven lopen op de snelweg moedwillig onder een auto.
Ja dat heb ik al eens gezien, een tijd terug..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:30 schreef YipYip het volgende:
rtl5 aardig gekke beeldenPaar wijven lopen op de snelweg moedwillig onder een auto.
Ja die. Nooit gezien,dus blijkbaar heb ik meer te doen dan altijd tv kijkenquote:
noem het maar 'wat te doen hebben'...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ja die. Nooit gezien,dus blijkbaar heb ik meer te doen dan altijd tv kijken
Ik noem het levenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
noem het maar 'wat te doen hebben'...
ik noem het 'onder een steen leven'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |