Die zitquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet meer dan twee te gelijk gok ik
Je weet toch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit, de oppernigga is terug. [ afbeelding ]
quote:
Serieus die gozer is de grootste kankerlijer die er is.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Serieus die gozer is de grootste kankerlijer die er is.En dat weet ik omdat het mijn buurjongen is geweest.
Heb je wel eens samen romantisch kip gegeten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Serieus die gozer is de grootste kankerlijer die er is.En dat weet ik omdat het mijn buurjongen is geweest.
Wel bij zijn oma, want die woont dus naast me en hij woonde daar al die tijd. Maar hij is echt een teringlijer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je wel eens samen romantisch kip gegeten?
Waarschijnlijk dacht ie dat je wel van grote piemels houdt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel bij zijn oma, want die woont dus naast me en hij woonde daar al die tijd. Maar hij is echt een teringlijer.Telkens mij lastig vallen en als ik naar school ging volgde hij me de hele weg. Hij heeft ook nog een meisje uit de buurt misbruikt. Smerig ventje.
Schrok me dood toen ik hem op tv zag.
Plakkerige ex-scharrel dus wat later een creep bleek te zijn?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel bij zijn oma, want die woont dus naast me en hij woonde daar al die tijd. Maar hij is echt een teringlijer.Telkens mij lastig vallen en als ik naar school ging volgde hij me de hele weg. Hij heeft ook nog een meisje uit de buurt misbruikt. Smerig ventje.
Schrok me dood toen ik hem op tv zag.
Ex scharrel? Ik had het moeten proberen om met een neger thuis te komen, mijn vader had hem de deur uitgeschopt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Plakkerige ex-scharrel dus wat later een creep bleek te zijn?
Dat heeft hij dan goed gedacht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht ie dat je wel van grote piemels houdt.
Aha, het was dus bij hem thuisquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ex scharrel? Ik had het moeten proberen om met een neger thuis te komen, mijn vader had hem de deur uitgeschopt.
Nee nee, je begrijpt me verkeerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aha, het was dus bij hem thuis
Ofja... bij zijn oma thuis dus, nou nou toe maar tammie
Tammie is van het turks vleesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee nee, je begrijpt me verkeerd.Ik zou nooit op negers kunnen vallen. In die tijd viel ik op Turken.
Om te huilen.
Oh jezus, ben je er zo eentje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee nee, je begrijpt me verkeerd.Ik zou nooit op negers kunnen vallen. In die tijd viel ik op Turken.
Om te huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |