Zullen we met Nelis de Forza SC startenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:34 schreef SoldMayor het volgende:
We staan sowieso dik voor lul met onze MW2 slow chat...
ik bedoel mw2...
Oke.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eigendom van Dr.Pringles.
Alle rechten voorbehouden.
Like a baws.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eigendom van Dr.Pringles.
Alle rechten voorbehouden.
homo, wat was je steam nou?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:34 schreef SoldMayor het volgende:
We staan sowieso dik voor lul met onze MW2 slow chat...
ik bedoel mw2...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:49 schreef SoldMayor het volgende:
Het jullie trouwens al nagedacht over volgend jaar om deze tijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Want dan komt bijna natuurlijk al gewoon COD Black Ops 2!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met dezelfde engine als die van cod WAW![]()
En 2 zombies maps van Black Ops 1 als pre order![]()
En 3 maanden naar de release van Black Ops 2 komt de eerste map pack exclusive voor xbox360 met 3 nieuwe maps + 1 oude map van Black Ops 1![]()
![]()
Dat wordt weer episch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Degene die Black Ops 2 koopt moet met een sawed-off shotgun geschoten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Doe die avatar, signature en dat onderschrift eens weg.
dont let me fok you upquote:
En dat zegt de vrouw die van slaag houdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:06 schreef tliciouz het volgende:
He spoiler die erotische praat. Bah.
Hou je niet van piemels?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:06 schreef tliciouz het volgende:
He spoiler die erotische praat. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |