We shall see.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:58 schreef tliciouz het volgende:
Maar om even alle misverstanden uit de wereld te hebben, ik was 16 hé. Nu ben ik gewoon een aardig normaal meisje al zeg ik het zelf.
Hahaha veel plezier. Als ik dronken ben zit ik toch wel prima te chillen met iedereen die ik tegenkom.quote:
Neem nou toch eens niet alles serieus op. Ik zit nu maar wat te dollen, ik doe gewoon normaal tegen je hoor. Mits je je ook normaal gedraagt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hahaha veel plezier. Als ik dronken ben zit ik toch wel prima te chillen met iedereen die ik tegenkom.
Nee, een muurbloempje wat graag aandacht van turken wil en dan van turk naar turk gepasst wordt totdat ze niet meer boeiend is en de groep wordt uitgetyftquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een muurbloempje staat gelijk aan slet bij jou?
Iehw, nee zo ging dat niet bij mij hoor. Ben ze niet allemaal afgegaan waar zie je me voor aan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, een muurbloempje wat graag aandacht van turken wil en dan van turk naar turk gepasst wordt totdat ze niet meer boeiend is en de groep wordt uitgetyft
I don't know man.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:10 schreef Rossdale het volgende:
KK is een prima kerel, maar ik snap nog steeds niet waarom hij zich zonodig als een klapjosti op FOK! moet gedragen
Op het terras kon ik het wel prima met je vinden namelijk Mauriceke
hij had geen bom gordel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iehw, nee zo ging dat niet bij mij hoor. Ben ze niet allemaal afgegaan waar zie je me voor aan.Had wat dat betreft een ''normale'' Turkse jongen.
Ik heb me al voorgenomen dat ik ga kijken of ik Niels bij kan houden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Neem nou toch eens niet alles serieus op. Ik zit nu maar wat te dollen, ik doe gewoon normaal tegen je hoor. Mits je je ook normaal gedraagt.En dan bedoel ik niet het dronken zijn want dat zijn we toch allemaal dan.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb me al voorgenomen dat ik ga kijken of ik Niels bij kan houden.Moet toch wel enigszins lukken als ik zie wat ik het afgelopen jaar heb weggetikt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef Bozz187 het volgende:
Shit gaat hard en gezellig, keep up the good work
Kan je Drankii bijhouden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb me al voorgenomen dat ik ga kijken of ik Niels bij kan houden.Moet toch wel enigszins lukken als ik zie wat ik het afgelopen jaar heb weggetikt.
Dat denk jij? Je wordt gewoon volledig volgegoten met rose hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik teveel ga drinken, kan ik jullie lekker uitlachen.
Sowieso niets wat smaakt naar bier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat denk jij? Je wordt gewoon volledig volgegoten met rose hoor
Ik ga harder dan Drankii. Hij wil nooit adtjes trekken.quote:
Ah, hij hield mij in de 013 ook niet bij namelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga harder dan Drankii. Hij wil nooit adtjes trekken.
Rosé wijn hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sowieso niets wat smaakt naar bier.dan nog liever shotjes wodka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |