quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:59 schreef Parvus het volgende:
Laat de mensen die minecraft leuk vinden minecraft leuk vinden. Jullie spelen ook spellen waar ik geen kanker aan vind. Ga ik toch ook niet over lopen huilen?
Nigger I don't give a shit, iedereen maakt elkaar belachelijk hier, de gezelligheid die er ooit was is long gone.quote:
Heb jij dit gemaakt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:59 schreef Parvus het volgende:
Laat de mensen die minecraft leuk vinden minecraft leuk vinden. Jullie spelen ook spellen waar ik geen kanker aan vind. Ga ik toch ook niet over lopen huilen?
En de baas heeft gesproken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:59 schreef Parvus het volgende:
hihiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb jij dit gemaakt?
[ afbeelding ]
Vind je het gek met zulke reacties.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Nigger I don't give a shit, iedereen maakt elkaar belachelijk hier, de gezelligheid die er ooit was is long gone.
So suck it.
Ik jou ook welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:06 schreef Michhas het volgende:
Ik vind je nog steeds wel lief hoor Sander
Ik geef alleen maar mijn oprechte mening in dit topic en het interesseert me geen zak wat mensen ervan vinden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Nigger I don't give a shit, iedereen maakt elkaar belachelijk hier, de gezelligheid die er ooit was is long gone.
So suck it.
Nee. Elke keer dat ik hem in dit topic zie is ie of plaatjes aan het posten, of over mij aan het zeiken. Veel meer zie ik hem niet doen.quote:
Zo zie jij het, ik vind dit dus helemaal niet het geval.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar mijn oprechte mening in dit topic en het interesseert me geen zak wat mensen ervan vinden.
Ik kom hier ook voor m'n lol, en daarom vind ik het jammer dat er dan iemand als Sander af en toe even het topic binnen komt om mij af te zeiken, en vervolgens weer te vertrekken. Ook al is het gewoon een normale opmerking die ik heb gemaakt. Voor de rest heb ik absoluut geen problemen met mensen hier.
Nog altijd beter dan die kankerposts van jou...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Elke keer dat ik hem in dit topic zie is ie of plaatjes aan het posten, of over mij aan het zeiken. Veel meer zie ik hem niet doen.
Als je even goed kijkt zag je dat bozz een grapje maakte waar ik om lachte. Ik lachte meer om het ziel aan de duivel verkopen gedeelte dan om het minecraft gedeelte. Maar als jij dan meteen met kankernerd begint te strooien, dan flikker je maar gewoon op.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:16 schreef Parvus het volgende:
Hehe. Gekke jongen ben je toch. Ik weet niet maar in het vorige topic kwam jij met je duimpje omlaag en je "
" kutsmilie pik.
Dat is heel jammer voor jou.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo zie jij het, ik vind dit dus helemaal niet het geval.
En dit bedoel ik dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je even goed kijkt zag je dat bozz een grapje maakte waar ik om lachte. Ik lachte meer om het ziel aan de duivel verkopen gedeelte dan om het minecraft gedeelte. Maar als jij dan meteen met kankernerd begint te strooien, dan flikker je maar gewoon op.
[..]
Dat is heel jammer voor jou. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |