Inclusief. Verkoop hem het liefst zo als 'set' met alles erbij. Los.betaal je dat al voor alleen een fatsoenlijke body.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef LeNick het volgende:
[..]
incl. of excl. hardware? Zou zelf genoeg aan de body hebben
Niet dat ik nu interesse heb (helaas!), want ik moet eerst voor m'n rijlessen sparenMaar mocht je hem over een maand of 2-3 nog hebben..
Is goed man, pm je mijn adres wel even.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:14 schreef stefanhaan het volgende:
Dean ik heb wel interesse in dat blauwe mormel van je.
Voor 50 euro wil ik dat stratocaster pakketje wel bij je komen halen.
Kan ik daar mijn fabrication skillz op los laten gaan
Kan ik het zaterdag komen halen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is goed man, pm je mijn adres wel even.
Tuurlijk man! Brother is er ook, gezelligquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan ik het zaterdag komen halen?
Kennen we eventueel meteen ff klote met die stack top die je had staan
Jezus kerel das nog ens en boeren adres.
Nice pilsje derbij, trouwens is het de body van een 57' stratocaster?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuurlijk man! Brother is er ook, gezellig
Naja inniedergeval een stratocaster SSS. Foh sure.quote:
We hadden laatst toch bedacht dat het een Yamaha moest zijn?quote:
Naja het lijkt ontzettend veel op een Telecaster Stratocaster (kut typoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
We hadden laatst toch bedacht dat het een Yamaha moest zijn?
Of was dat weer een andere headstock?
wat? Telecaster?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Naja het lijkt ontzettend veel op een Telecaster body.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Sorry stratocaster* my bad.quote:
Oh dacht al xD Ja een stratocaster body is het sowiesoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sorry stratocaster* my bad.
Typfout
Alleen de eckte bazen zijn nog over hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:50 schreef Muchachooo het volgende:
Whoa, 165 posts in 4 uur? Stelletje gekken hier...
Volg het iBOOD topic ff, iets van 40 topics vandaagquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:50 schreef Muchachooo het volgende:
Whoa, 165 posts in 4 uur? Stelletje gekken hier...
quote:Beste mevrouw Sultana,
Bij deze wil ik graag een groot defect bij een van jullie verpakkingsmachines aankaarten. Mijn dag begon perfect, nadat ik ’s ochtends mijn appel Sultana tevreden naar binnen heb gewerkt ben ik voldaan aan het werk gegaan. Naast dat ik mijn ochtend goed begin met een Sultana nuttig ik deze ook in de middag. Nouja, needless to say dat ik een ware Sultana fan ben!
Tevreden keek ik naar mijn broodtrommeltje en haalde mijn Sultana eruit. De dag die zo mooi begon veranderde plots in een ramp die wel eens desastreus zou kunnen uitpakking. Vol ongeloof hield ik het pakje Sultana in mijn hand om te constateren dat er niet twee maar slechts anderhalve Sultana inzat…. Eerst dacht ik dat Hans van de sorteerafdeling hier een geintje met me had uitgehaald maar de verpakking was nog gesealed! Dus logischerwijs verdacht ik daarna Gert van de sealverpakafdeling. Maar Gert had nooit in mijn locker kunnen komen want we hadden de hele dag samen gewerkt. Natuurlijk zou ik er alles aan doen om de schuld niet bij jullie te leggen maar in dit geval kan ik helaas niet anders.
Zoals jullie weten bevat een pakje Sultana 99 kcal. Dit heb ik perfect ingecalculeerd in mijn dagelijkse voedingpatroon waardoor ik precies op de 2149 kcal uit kom waar ik mij theoretisch gezien dagelijks aan zou moeten vergrijpen. Nu er maar anderhalve Sultana in mijn pakje zat kreeg ik maar 66 kcal binnen. Dus om een lang verhaal kort te maken moest ik ergens in mijn pauze de resterende 33 kcal binnen krijgen. Normaal zou dit geen probleem zijn maar de bedrijfskantine was wegens vakantie gesloten, de koffie en chocomel automaat was kapot en daarnaast was Corries Kroketten Paleis aan de overkant van de weg gesloten wegens renovatie. Wat een pech bij elkaar, alsof ik in een soort van sadistische versie van Bananasplit terecht was gekomen. Om te voorkomen dat ik nu in een dalende voedingsspiraal terecht zou komen heb ik dus 93 velletjes keukenrolpapier moeten eten.
Bij deze wil ik dus aankaarten dat jullie je machines maar eens goed moeten na gaan kijken want de volgende keer dat ik dit ontdek word ik boos en mogen jullie niet meer op mijn feestje komen.
Groetjes Martijn
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Zat er godverdomme maar anderhalve Sultana in m'n pakje.
[ afbeelding ]
Dus maar een klachtenbrief gestuurd
[..]
Jezus wat ben jij een heldquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zoek jij nou eerst maar een andere UI.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |