Grapjas. Je gebruikt de UI pas 4 maand.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit een subtiele hint? Inmiddels is deze zo vertrouwdIk ga met grote tegenzin zoeken.
Nu zou ik helemaal een nieuwe uit gaan zoeken als ik jou was.quote:Je klinkt als een vrouw.
Ja, en?quote:Merk trouwens op hoe die van mij vloeiender loopt en mijn username er in staat
Dat is waar. Wie zegt van niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Grapjas. Je gebruikt de UI pas 4 maand.
Of anders.quote:[..]
Nu zou ik helemaal een nieuwe uit gaan zoeken als ik jou was.
Ja, neks?quote:[..]
Ja, en?
Mijn god. Ben je er zo eentje....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar. Wie zegt van niet?
[..]
Of anders.
[..]
Ja, neks?
Je kan ook mijn gitaarspel aanschouwenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef Svyatagor het volgende:
Ben ik nu serieus een online discussie tussen twee navelstaarderige Radiohead-fans aan het volgen?
Nee hoor, ik ben al hard aan het zoeken naar een nieuwe. Althans, wat voor eentje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn god. Ben je er zo eentje....
hahaha ik lachte hardop :'D Navelstaarderige? Hoe de fuck kom je er op!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef Svyatagor het volgende:
Ben ik nu serieus een online discussie tussen twee navelstaarderige Radiohead-fans aan het volgen?
Wat voor software gebruik jij om pip te maken?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Kwam dat filmpje weer tegenblijft geniaal
Blijft geniaal gastquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:
torrenten jonge.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Full from
¤ 1,010.31
¤ 849.00 ex VAT
Oh krijg nou wat het is een discussie en geen monoloogquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef Svyatagor het volgende:
Niet alles hoeft legaalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Full from
¤ 1,010.31
¤ 849.00 ex VAT
inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef Dribbel_ het volgende:
PFf dat ding zou je eerst moeten schuren om hem opnieuw te lakken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef The_Dean het volgende:
In het echt nog lelijker
Had hem ooit aangehaald als project, maar als iemand anders interesse heeft...
50 euro.
incl. of excl. hardware? Zou zelf genoeg aan de body hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef The_Dean het volgende:
In het echt nog lelijker
Had hem ooit aangehaald als project, maar als iemand anders interesse heeft...
50 euro.
Pod HD300 => Saffire USB 6 => Adobe Auditionquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:45 schreef Griebus het volgende:
[..]
inderdaad
Wat gebruik jij om te loopen en op te nemen?
Brug, jengelstengel, veren en de geposte slagplaat met electronica.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:02 schreef stefanhaan het volgende:
Trouwens opzich is dat wel een mooi ding om wat mee te rotzooien, kwil het toch zelf leren
Wat zit er precies allemaal bij dean?
In princiepe alles om hem heel te krijgen dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Brug, jengelstengel, veren en de geposte slagplaat met electronica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |