Muah gewone kosten 75 per stukquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:16 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon doen dan. Scheelt niet veel met de gewone.
Ibanez RGA, en ik ben al een nieuwe gitaar aant kopen 3 zelfsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:17 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
weet niet wat voor gitaar je nu hebt, maar vaak is een nieuwe kopen een grotere stap vooruit dan upgraden...
Nja ff kijken hoe het uitpakt met 2 veilingen, en dan ga ik ze wel bestellen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Body zal het probleem niet zijn hoogstens het plastic kapje die om je pickup zit
Heb ik ook last van, maar ik speel pas 3 jaar dus ik heb nog een excuusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
omg wat speel ik crab![]()
* Net wat opgenomen ... ik ga maar in een hoekje staan
Nja mijn RGA heeft al een actieve pickup zoniet allebei, want ik moet er al batterijen in rammen om de switch te kunnen gebruiken die erop zitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij emgs krijg je bij die set vaak inderdaad de potmeters erbij omdat ze anders zijn omdat het actieve zijn. Single coils meestal 250 humbickers 500 en emg 25. Dus die nu in je ibanez zitten kan je niet zomaar gebruiken.
Hou rekening ermee dat emgs door een 9 volt batterij gevoed worden.
Ohja, goed dat je het zegt, ik heb nog geen kleine waarde potmetersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij emgs krijg je bij die set vaak inderdaad de potmeters erbij omdat ze anders zijn omdat het actieve zijn. Single coils meestal 250 humbickers 500 en emg 25. Dus die nu in je ibanez zitten kan je niet zomaar gebruiken.
Hou rekening ermee dat emgs door een 9 volt batterij gevoed worden.
Alle bedrading zit er bij toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
Het ziet er toch best uit als veel werk nu ik die kit zie die je erbij krijgt, nieuwe bedrading waar de batterijen op moeten ed.. Bleh geen zin om mijn gitaar te verkrachten
Ja, maar moet ik moet dan de bedrading van de batterijhouder die er nu in zit vervangenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alle bedrading zit er bij toch?
Naja dan zul je zien dat er een kabel langer gemaakt moet worden ofso dat soort shit. Dat heb ik echt altijdquote:
Kom nou maar gewoon langs, fix ik die shit wel voor je.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Naja dan zul je zien dat er een kabel langer gemaakt moet worden ofso dat soort shit. Dat heb ik echt altijd
Naja ik speel 3 jaar gitaar nu moet het toch ooit leren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon langs, fix ik die shit wel voor je.
Gitaar opsturen, mag ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat is een tophat die ik op heb
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Sorry joh, had geen ideequote:Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Heeft ook iemand Brothers UI gejat
Tchock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:51 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat ik laat ben, maar ik lees dit nu pas.
[..]
Sorry joh, had geen ideeHij is zelfs gecustomized! Alsnog mijn excuses voor eventueel leed dat ik anderen heb aangedaan.
Wou net zeggen, hey Brother, heb je je oude UI weer terug? Maar jij bent hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik voel me niet welkom nu. Kijk hoe mijn UI gecustomized is! Ik wist helemaal niet dat ik m van iemand stal, anders had ik een andere gezocht/maaktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou net zeggen, hey Brother, heb je je oude UI weer terug? Maar jij bent het
Welkom dan maarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik voel me niet welkom nu. Kijk hoe mijn UI gecustomized is! Ik wist helemaal niet dat ik m van iemand stal, anders had ik een andere gezocht/maaktNouja, als het enige troost is ik speel wel gitaar, en veel ook
Ik zou boos worden als iemand mij UI stal. Anyways, ik wil ook een goldtop!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welkom dan maar![]()
Shit happens toch. Brother heeft nu een andere, dus mooi houden dacht ik zo
Zijn wel te koopquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou boos worden als iemand mij UI stal. Anyways, ik wil ook een goldtop!
Ik heb er lang het geld niet voor. Student hé. Bovendien heb ik niet zo lang geleden een nieuwe liefde gekochtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zijn wel te koop
Ik ben gelimiteerd tot 10 gitaren hoor ik net van mijn vriendin. Dat betekend dat ik niet eerder een nieuwe in huis mag halen totdat ik een andere verkocht heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |