Ja snap ik je laat je altijd meeslepen en dan ram je er een solo in ofsoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank je. Ik wilde ook alleen ff vlug inspringen op de actualiteit. Maar voor je het weet ben je bezig met een enorm project
Nja mijn ex was een alto, maar die was game verslaafd en labiel. Dus nu richt ik me alleen nog op mainstream chicksquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:04 schreef The_Dean het volgende:
Onze zanger is getrouwd met Volbeat's I Only Want To Be With You
Mainstream is veel te lam man, geef mij maar iets bijzonders, met de risico's van dien. Ik heb nu iets bijzonders, en die is niet direct labiel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja mijn ex was een alto, maar die was game verslaafd en labiel. Dus nu richt ik me alleen nog op mainstream chicksen die pikken dat niet
Ik heb nu zoiets van ik zie het wel joh. Et maakt voor mij niet uit of ze nou van hardcore houdt of metal. Zolang ze mijn hobby met gitaren goedkeurt en mijn voorkeur voor metal goed vind. Zit het geramd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mainstream is veel te lam man, geef mij maar iets bijzonders, met de risico's van dien. Ik heb nu iets bijzonders, en die is niet direct labiel.
Thanks!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Toch Marktplaats/Ebay in de gaten blijven houden. En muziekbeurzen.
Al geprobeert te goochlen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Thanks!
En muziekbeurzen?
Is daar een algemene lijst van waar die zoal in Nederland zijn?
Oh, dat weet ik zo niet. Maar ik hou mijn ogen voor je open.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Thanks!
En muziekbeurzen?
Is daar een algemene lijst van waar die zoal in Nederland zijn?
Ik ga naar dean morgenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga naar dean morgen
Van brabant -> Friesland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |