Onwijs moe, zwakke endeldarm en zwaar aangeschoten. En weinig geld.quote:
Mentorweekend was een bitch. Daarnaast ben ik gewend om 12 uur per dag te slapen en niet voor 2 uur op te staan. Dus als ik 2 dagen maar 4 uur slaap van 05:00 tot 09:00 ofzo is dat heeeeeeeeeeeel kut.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:51 schreef Mikkie het volgende:
En je intro moet nog beginnen? Sterkte
Je bent dus een mentor? Hoe zit dat precies? ik heb een brief van mijn mentormama's gehad, maar er staat verder niks in over met wie ik in een groepje zit (niet dat ik die mensen toch zou kennen ofzo) Maar met hoeveel zit je in een groepje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou ik dus! En heel veel! Want ik heb achterlijk toffe kindjes!
Ok. klinkt goedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan kan je zo'n 10 a 15 man per groepje verwachten
Niet meer? Of is bij Rechten de groepjes altijd die richting?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan kan je zo'n 10 a 15 man per groepje verwachten
Rechten komen zo'n 500 nieuwe studenten, weet niet hoeveel daarvan intro lopen maar ze verdelen ze meestal in groepjes van 10 a 15 man en dan 2 a 3 mentoren per groepjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet meer? Of is bij Rechten de groepjes altijd die richting?
Ik heb al een lijst met 24 namen gekregen (waarvan pas een fractie die zeker komen) en daarnaast moeten de late inschrijvers nog verdeeld worden. Dus onze groepjes kunnen de 20 halen. Dit was zo in mijn eigen jaar (2006) en in het jaar dat ik zelf mentor was (2008)
En heb je ook een papa als mentor of alleen mamas?
3 mentormama's. Tess, Stephanie en Julie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet meer? Of is bij Rechten de groepjes altijd die richting?
Ik heb al een lijst met 24 namen gekregen (waarvan pas een fractie die zeker komen) en daarnaast moeten de late inschrijvers nog verdeeld worden. Dus onze groepjes kunnen de 20 halen.
En heb je ook een papa als mentor of alleen mamas?
Zware nacht gehad?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Onwijs moe, zwakke endeldarm
quote:
Dat mag bij mijn studie niet eens. Maar ik vond het wel grappig als je in het groepje kwam van iemand die ik kende.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
3 mentormama's. Tess, Stephanie en Julie.
Wat mag niet? 3 mentormama's?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat mag bij mijn studie niet eens. Maar ik vond het wel grappig als je in het groepje kwam van iemand die ik kende.
Dan vraag je hoe memorabel die fietstocht is en dan krijg je om de 5 woorden een ander verhaal met uiteindelijke conclusie "ik weet het niet meer"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:47 schreef IrishBastard het volgende:
Intro was echt onwijs tof. Ik was Nijmegen alleen een keer doorgereden met de auto, verder was ik er nog nooit geweest. En dan van achter uit Lent naar het cultuurcafé moeten fietsen, memorabele fietstocht
Jup. Bij ons moeten er of 2 mamas en 1 papa zijn of 2 papas en 1 mama. Vind ik persoonlijk ook beter.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat mag niet? 3 mentormama's?
Hoezo zou dat niet kunnen, vraag ik me eerder af.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
En, hoe kan je in een stad gaan wonen die je nog nooit gezien hebt
Hm tja is het misschien ook wel, welke studie doe jij?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jup. Bij ons moeten er of 2 mamas en 1 papa zijn of 2 papas en 1 mama. Vind ik persoonlijk ook beter.
Mja, ik ben ooit op een open dag voor Informatiekunde geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik zou toch graag eerst een klein beetje sfeer willen proeven als je weet dat je er minstens 4 jaar gaat doorbrengen
En toen vond je mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef IrishBastard het volgende:
Het beviel me prima, totaal nieuwe stad, totaal nieuwe startEen beter begin aan de rest van je leven kon ik me niet indenken.
En vooral, ruim 2,5 uur openbaar vervoer van m'n ouders afKom maar op met die zelfstandigheid! En da's prima gelopen, moet ik zeggen
Medische Biologie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hm tja is het misschien ook wel, welke studie doe jij?
Hmm ja het is misschien dat ik de stad al kende van groep 1 en 2quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik zou toch graag eerst een klein beetje sfeer willen proeven als je weet dat je er minstens 4 jaar gaat doorbrengen
Doe je Informatica?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, ik ben ooit op een open dag voor Informatiekunde geweestVan Centraal naar Heyendaal, en daar naar het Bètagebouw
Meer had ik nog niet van Nijmegen gezien
Oke dan, ik ken iemand die dat ook gaat doen en die zit met de intro in groepje: Hamsterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Medische Biologie.
[..]
Hmm ja het is misschien dat ik de stad al kende van groep 1 en 2maar anders kies je toch nog een stad waar de studie prima is en je van jezelf weet dat je echt een nieuwe fase in kan gaan.
Mij lijkt het juist niks om als Helmonder naar Eindhoven te gaan, gewoon omdat je er al juist zo veel kent.
GROEPJE KIPPPPP! Als iemand de komende 2 weken iemand in kippenpak ziet lopen ben ik hetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oke dan, ik ken iemand die dat ook gaat doen en die zit met de intro in groepje: Hamster
Heel misschien, al ken ik eigenlijk geen informatica studenten (ervan uitgaande dat je dat dus echt doet). Ben je kaal en had je een rokje aan op prauwd to be foudt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus jij loopt ook rond op de bèta? Dan ken ik je misschien wel van gezicht
Nee, ik deed de prijsuitreikingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heel misschien, al ken ik eigenlijk geen informatica studenten (ervan uitgaande dat je dat dus echt doet). Ben je kaal en had je een rokje aan op prauwd to be foudt?
Ik dacht dat dat gewoon een ander woord was ervoor. Maar er zit schijnbaar verschil in?quote:
DE NOES. Toen zat ik te roken. Ik had bijna meegedaan maar groepsoptredens mochten nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, ik deed de prijsuitreikingHad zo'n opgeknoopt overhemd aan
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gewoon een ander woord was ervoor. Maar er zit schijnbaar verschil in?
Ik heb ook nog bij de ingang gezetenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
DE NOES. Toen zat ik te roken. Ik had bijna meegedaan maar groepsoptredens mochten niet.
Ik had een fucking sexy hippylegging aan met een roze shirt met en peace teken op, roze haarband en zonnebril. Het was afschuwelijk. Maar iedereen vond hem tof, dus jee.
Ik ben een leek. Excuses. Maar dit zegt me dus ook niet veel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Absoluut. Iets met combinatie IT/techniek en bedrijfskunde. Globaal
Je pikt ze er zo tussen de informatica mensen uit, de informatiekunde mensen zijn namelijk wel normaal en zitten niet op een borrel met hun laptop achter in de hoekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gewoon een ander woord was ervoor. Maar er zit schijnbaar verschil in?
Zou goed kunnen, ik heb er zo'n 5 geroggeld.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bij de ingang gezetenDus misschien heb ik je wel shotjes overhandigd. Maar ik zal eens de foto's er op naslaan, moment
Ja, laatste periode kies je 'groene' of 'medische vakken'. En ook in jaar 2 heb je nog 'groene' vakken. Dierfysiologie ofzo en nog iets.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Yeah.. biologie, groepje Hamster!
Maar euh, ik wil ook medische biologie gaan doen. Is het gewoon zo dat je aan het eind van het eerste jaar medische biologie of gewone biologie kiest en dat je studie dan vanaf jaar 2 medische biologie heet?
Die heb ik ook bij Biologie. Maar ook veel van dat volk zit in ONZE kantine raar te zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je pikt ze er zo tussen de informatica mensen uit, de informatiekunde mensen zijn namelijk wel normaal en zitten niet op een borrel met hun laptop achter in de hoek
Wie zijn je ouders trouwens? PM mag ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Yeah.. biologie, groepje Hamster!
Maar euh, ik wil ook medische biologie gaan doen. Is het gewoon zo dat je aan het eind van het eerste jaar medische biologie of gewone biologie kiest en dat je studie dan vanaf jaar 2 medische biologie heet?
De foto's zijn alleen van Thalianenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik heb er zo'n 5 geroggeld.
"MAAR IK ZIE ER ZOOOOO GOED VERKLEED UITTTT!!!11 *vragende ogen"
Ik vond het een hele random vraag tot ik door had dat het over de intro gingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wie zijn je ouders trouwens? PM mag ook.
Ik snap de vraag nog steeds nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vond het een hele random vraag tot ik door had dat het over de intro ging
Wat krijg je eigenlijk als je mentor ouder wordt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wie je mentor papa en mama's zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik snap de vraag nog steeds niet.. maar ik heb hem even geDM'd.
Bazen, zoals ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat krijg je eigenlijk als je mentor ouder wordt?
Ik wil je best een foto sturen. Oh en ik hoorde dat Thalia dacht dat ze prouwd to be fout tot het feest hadden gemaakt ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De foto's zijn alleen van ThalianenIk sta er zelf wel ergens briljant op
Ja ik vergat het woordje mentor even.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij rechten was het altijd wel relaxed.. Je kreeg volgens mij een kluwer wetboek voor de helft! En zo'n 80 euro vergoeding! en je kon max 2 hertentamens die tijdens de intro vielen na de intro mondeling herkansenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
nvm antwoord is al gegeven:quote:
Oke, klinkt wel chill jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij rechten was het altijd wel relaxed.. Je kreeg volgens mij een kluwer wetboek voor de helft! En zo'n 80 euro vergoeding! en je kon max 2 hertentamens die tijdens de intro vielen na de intro mondeling herkansen
Ehm, Robin vervangt Tim nogwat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wie zijn je ouders trouwens? PM mag ook.
Die Ruben komt overigens uit Aalten, hetzelfde kleine gat in de Achterhoek als waar ik vandaan komquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ehm, Robin Hogenboom vervangt Tim nogwat.
En dan heb je nog: Marinka en Ruben.
Achternamen staan er niet bij
Dan krijg je bij rechten wel wat meerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:13 schreef Paaskonijn het volgende:
OHHHHHH mentorouder wordt, niet wat er aan de hand is (dit typ ik zo omdat ik niet weet ik of nu gebeurt of gebeurd moet typen) als je mentor ouder wordt. Haha.
Wij krijgen na de intro 30 euro of iets en gratis bier+eten in de intro. En goede contacten en een leuke tijd. Denk ik.
Aub even de namen verwijderen omdat dit niet per se op FOK! hoeft te staan. Vandaag PM.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Achternamen staan er niet bij
Ik had hem ook verkeerd begrepenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:13 schreef Paaskonijn het volgende:
OHHHHHH mentorouder wordt, niet wat er aan de hand is (dit typ ik zo omdat ik niet weet ik of nu gebeurt of gebeurd moet typen) als je mentor ouder wordt. Haha.
Wij krijgen na de intro 30 euro of iets en gratis bier+eten in de intro. En goede contacten en een leuke tijd. Denk ik.
Je zei, PM mag ook. Niet ''doe even een PM''quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Aub even de namen verwijderen omdat dit niet per se op FOK! hoeft te staan. Vandaag PM.![]()
Maar die ken ik joahhh. Zoals iedereen, maar toch. Leuk.
Truequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is ook grotere opleiding met meer geld
En weeees blij dat die jongen vervangen isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je zei, PM mag ook. Niet doe even een PM
Maar ok
Mooie binnenkomer, slaap lekker!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:15 schreef Californium het volgende:
Medische Biologie...
Intro was leuk vorig jaar
En daarmee is het tijd om te gaan slapen...!
Ja, de JFV heeft het vorig jaar keigoed gedaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is ook grotere opleiding met meer geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan gaat het natuurlijk niet over de opleiding zelf![]()
Vertel vertel vertelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En weeees blij dat die jongen vervangen is. Wat een kwal is dat.
Das wel heul snel afhaken hè. Je bent morgen vrijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:15 schreef Californium het volgende:
Medische Biologie...
Intro was leuk vorig jaar
En daarmee is het tijd om te gaan slapen...!
Daarom. Slapen is voor oude mensenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:17 schreef Californium het volgende:
Mijn moeder die slaapt denk ik al
HBO Doorstromerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeg, jij ging toch de master Medische Biologie doen, ofnie.
Hoezo dan intro vorig jaar?
Eckte bazen blijven de hele nacht op, ookal moeten ze hun krachten sparen voor de introquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daarom. Slapen is voor oude mensen
Mijn schuldquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een drukte ineens in dit topic
Ja, dat wist ik: HLO.quote:
Schakeljaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik: HLO.
Maar je begint toch dit jaar, waarom dan de intro van vorig jaar vroeg ik me af.
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb samthegreat hiernaartoe gehaald.
Hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik alvanwege de hamster!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik alvanwege de hamster!
Ik denk dat hij gebroken eindigtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:19 schreef Californium het volgende:
moet ook kracht sparen voor de intro
ik ben benieuwd hoe hij de week gaat doorkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gebroken eindigtIs bier zuipen tot je er bij neer valt, en elke nacht tot 4 uur partyen, verplichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik denk dat hij gebroken eindigtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schakelingen maken:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, wat hebben jullie dan zoal gedaan vorig jaar in dat schakeljaar?
[..]
Ik denk dat hij gebroken eindigtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
You so funny, seriouslyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Electrische schakelingen maken:
[ afbeelding ]
Dit lijkt meer op natuurkunde.. niet biologiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Schakelingen maken:
[ afbeelding ]
He be trollin usquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op natuurkunde.. niet biologie![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op natuurkunde.. niet biologie![]()
Ik heb in de zomervakantie nog voor de uitslag van het eindexamen, moeten beginnen aan 8 weken natuurkundecursus waarvoor ik elke dag 4 uur in de trein moest zitten .. plezierquote:
ak ftwquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb in de zomervakantie nog voor de uitslag van het eindexamen, moeten beginnen aan 8 weken natuurkundecursus waarvoor ik elke dag 4 uur in de trein moest zitten .. plezier
Achja, nou heb ik wel meer vakken dan de meesten, aardrijkskunde!
Veel plezier in het Nieuwe Ei!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou mensen en andere creaturen dezer wereld, ik ga naar Ovum Novum. Wens me sterkte. Heel veel sterkte.
Dan PM je die link maar. Ik heb mijn waardigheid ook opzij gezetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou mensen en andere creaturen dezer wereld, ik ga naar Ovum Novum. Wens me sterkte. Heel veel sterkte.
No shit..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh en boeren die naar knoflooksaus smaken zijn nasty. Groeten.
Tssk. Met je nieuwe telefoon.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef Californium het volgende:
Trusten... Ik lees morgen wel weer bij (of straks op mijn foon)
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ook lekker naar bed, nog even lezen misschien.. Morgen uitslapen en dan naar mijn mama en papawant die zijn net weer terug in Nederland..
MamaPapa
Ja de ketting is helaas niet zolang dat jij nog achter je bureau kan blijven zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:29 schreef IrishBastard het volgende:
Hmm, dan denk ik dat ik ook maar naar bed ga
Trustah jongahquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:29 schreef IrishBastard het volgende:
Hmm, dan denk ik dat ik ook maar naar bed ga
We hebben net vorige week een kamer in huis gevuld. Helaasch pindakaasch.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Trustah jongah
Ik moet nog een kamer vinden in Nijmegen voor na de intro
Nee liever niet..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
We hebben net vorige week een kamer in huis gevuld. Helaasch pindakaasch.
Op de Griftdijk is altijd nog wel plekMaar dan moet je wel van gehorige kamers houden. En buitenlandse studenten die random aanbellen of je wiet hebt (want dat hebben alle Nederlanders toch?). Verder best chill, afgezien van de afstand tot de uni
Die kleurrijke flatgebouwen vlakbij de uni, hoe heet dat? ik kan het maar niet vinden. En is het daar moeilijk/onmogelijk om een kamer te krijgen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
We hebben net vorige week een kamer in huis gevuld. Helaasch pindakaasch.
Op de Griftdijk is altijd nog wel plekMaar dan moet je wel van gehorige kamers houden. En buitenlandse studenten die random aanbellen of je wiet hebt (want dat hebben alle Nederlanders toch?). Verder best chill, afgezien van de afstand tot de uni
Op de eerste dag van de intro gewoon aan mensen vragen. Dat is makkelijker en directer dan vantevoren iets zoeken. Moet lukkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Trustah jongah
Ik moet nog een kamer vinden in Nijmegen voor na de intro
Wát zeg je?!?!quote:
Niiiiiiiiiiice! Is het nog gelukt met de ING?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Morgen om deze tijd zit ik in Frankrijklekker golfsurfen
Vooral de reclames zijn altijd pareltjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wát zeg je?!?!Heb ik zo vaak aan staan in de auto...
Werkelijk geen idee. Er zijn echter wel een paar huisarts deskundigen in het topic, wellicht kunnen zij je verder helpenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:57 schreef BGTes het volgende:
Hmm ik zoek nog een huisarts die patienten aanneemt in Hatert. Op het moment heb ik last van een spoedgeval maar de weekenddienstartsen zeggen dat ik er hier eentje moet nemen.
Iemand tips?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
so much for een hart onder de riem steken van Yasha.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:47 schreef Laysa het volgende:
Dit topic doorlezen was een aaneenschakeling van glimlachen...de jongste zullen nooit de oudste zijn...maar ook niet meer de jongste!
Nah...was weer goed voor een lach heur
ff bellen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:55 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben de kasco vergeten, daar had ik 25 minuten geleden moeten zijnzag toevallig op facebook een bericht van iemand die er ook heen moest, een uur terug
!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:47 schreef Laysa het volgende:
Dit topic doorlezen was een aaneenschakeling van glimlachen...de jongste zullen nooit de oudste zijn...maar ook niet meer de jongste!
Ik heb niks teruggelezen, maar dat was dus de moeite?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:47 schreef Laysa het volgende:
Geen ideequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:57 schreef BGTes het volgende:
Hmm ik zoek nog een huisarts die patienten aanneemt in Hatert. Op het moment heb ik last van een spoedgeval maar de weekenddienstartsen zeggen dat ik er hier eentje moet nemen.
Iemand tips?
Kan hendig! Ik heb ook iemand van 27quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn eerste intro was in '98 en dit jaar heb ik hem officieel weer.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, de JFV heeft het vorig jaar keigoed gedaan.What happened? Te veel eigen vermogen of te weinig aangegeven bij de Bdienst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan gaat het natuurlijk niet over de opleiding zelfZerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Best wel...vooral het enthousiasme van de jongerenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb niks teruggelezen, maar dat was dus de moeite?
[..]
Geen idee.
Ik ga mij echt jong voelen tijdens de intro denk ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan hendig! Ik heb ook iemand van 27!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is bier zuipen tot je er bij neer valt, en elke nacht tot 4 uur partyen, verplicht?
Nou, het is wel zo dat er verplicht en duidelijk moest aangegeven worden in de introbrieven dat alles mag en niks moet. Het is geen ontgroening maar een intro. Dus hoop dat mensen toch niet twijfelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 4 uur. Dan beginnen we net!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ben je al 17 of niet? Maar je zal echt niet de enige zijn, meisje waarmee ik mentor ben is ook 18.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ga mij echt jong voelen tijdens de intro denk ik
Je bent ook jongquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat hij zegtquote:
Ja ik ben 17. Maar ik ben altijd al 1 van de jongste geweest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ben je al 17 of niet? Maar je zal echt niet de enige zijn, meisje waarmee ik mentor ben is ook 18.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt. En joh, tijdens de intro is iedereen 17 of 18. Als je niet helemaal een sociaal onaangepast blok beton bent, komt het heus wel goed
Komt wel goed dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs dan sleurt iemand je er vast wel doorheen.
dat in combi met de smily is een piepquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zo piep ben je zelf ook niet meerquote:
Weetikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat in combi met de smily is een piep
[..]
Zo piep ben je zelf ook niet meer
Niet mee eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat in combi met de smily is een piep
[..]
Zo piep ben je zelf ook niet meer
Ow god...een 17 jarige die het laatste woord moet hebbenquote:
Yeeyquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow god...een 17 jarige die het laatste woord moet hebben![]()
dr zat 16 seconden tussen onze post meiske...maak je niet druk![]()
en dan mag je nu nog een laaste woord hebben hoor...ik zie mensen graag gelukkig
En daarnaast een apotheek...sterkte!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:24 schreef BGTes het volgende:
Oke tegenover het 'winkelcentrum' in Hatert zit gewoon een huisarts die patienten aanneemt :p toch thanks
En veel plezier mensen op de intro!
Tevens, Introquote:
Daar hoop ik ook opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geeft niet hoor....komt echt goed in de meeste gevallen
Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tevens, Introaltijd leuk, ookal ben je een blaag (vinden meisjes meestal schattig)
Op grond van je leeftijd, uk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
En mij een blaag noemen op grond van mijn gedrag op FOK
Geen zin in discussie hier, dus als jij het laatste woord wilt hebben, ga je gang: ik zie graag mensen gelukkigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Op grond van je leeftijd, uk.
Lekker bijdehand zeg
Mwoah...pappen en nathouden ....en hopen dat het snel september isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op![]()
Hoe is het met jou eigenlijk?![]()
*Vingertjes gekruist*quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mwoah...pappen en nathouden ....en hopen dat het snel september is
Discussie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Geen zin in discussie hier, dus als jij het laatste woord wilt hebben, ga je gang: ik zie graag mensen gelukkig
Waarschijnlijk een manier om overal spam tussen je printjes door te hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef emzor1994 het volgende:
Via de website GratisPrint.nl kun je je gehele studie gratis printen en zo tot wel ¤500 op je studiekosten besparen.
Wat is dit?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een manier om overal spam tussen je printjes door te hebben.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mwoah...pappen en nathouden ....en hopen dat het snel september is
Ja, ik heb me net aangemeld en daarna weer bijna afgemeld (maar me ingehoudenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef emzor1994 het volgende:
Via de website GratisPrint.nl kun je je gehele studie gratis printen en zo tot wel ¤500 op je studiekosten besparen.
Wat is dit?
Ja, daarom. Juist omdat het er zo overduidelijk, en vooral om ouders niet ongerust te maken waarschijnlijk (quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou, het is wel zo dat er verplicht en duidelijk moest aangegeven worden in de introbrieven dat alles mag en niks moet. Het is geen ontgroening maar een intro. Dus hoop dat mensen toch niet twijfelen.
En 4 uur. Dan beginnen we net!
Nou ja, aantekeningen uitprinten om te leren enzo lijkt me geen probleem?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik heb me net aangemeld en daarna weer bijna afgemeld (maar me ingehouden).
Die printjes kan je ergens in een of andere vestiging van iets in Nijmegen ophalen. Op die printjes staat als header en footer (of soms op de achterkant) van die klote spam/adds waardoor je dus aan je printjes geen flikker meer hebt..
Ja dat klopt wel. Maar je kan het ook wel digitaal leren toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, aantekeningen uitprinten om te leren enzo lijkt me geen probleem?
Shitloads aan sheets e/d. Hoef je alleen voor essays en dergelijken te betalen.
Met internet op de achtergrond?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Maar je kan het ook wel digitaal leren toch?
Wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik heb me net aangemeld en daarna weer bijna afgemeld (maar me ingehouden).
Die printjes kan je ergens in een of andere vestiging van iets in Nijmegen ophalen. Op die printjes staat als header en footer (of soms op de achterkant) van die klote spam/adds waardoor je dus aan je printjes geen flikker meer hebt..
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?Dat één of ander bedrijf jou gratis papier en inkt gaat geven omdat je zo'n toffe peer bent? En dat doen ze nog bij tig anderen? En dan nog maken ze winst?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?Dat één of ander bedrijf jou gratis papier en inkt gaat geven omdat je zo'n toffe peer bent? En dat doen ze nog bij tig anderen? En dan nog maken ze winst?
I am dissapointquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:54 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik kom net thuis en zie dat m'n tv van m'n kastje is gevallen![]()
. Gelukkig kostte dat ding geen drol en kijk ik zelden/nooit tv, maar m'n vloer is wel een beetje beschadigd.
Toen ik binnenkwam dacht ik eerst dat er ingebroken was. Televisie op de grond + veel rommel lijkt op een inbraak. Ik ga maar eens opruimen
.
Doet die vent van je ook nog wat?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Californium het volgende:
Zo,
boodschappen gedaan, hele grote lading met was weggewerkt , nu even chillen, eten en daarna mezelf door een berg afwas worstelen
Orders geven als een Arabisch dictator!quote:
met z'n arm omhoog zittenquote:
dus dat is het!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En jij hebt niet door dat dat betekent dat hij een biertje wil?
Wel een half litertje...las ik ergensquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:23 schreef Californium het volgende:
[..]
dus dat is het!
*snel biertje zoekt*
Ik hou van de Lange Hezelstraat! Leuk stukje Nijmegen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh ik hou van die vinylplaten winkel in de Lange Hezestraat!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel een half litertje...las ik ergens
Leuke winkels, maar ik kom er maar zelden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik hou van de Lange Hezelstraat! Leuk stukje Nijmegen.
Inderdaad, ik kom er ook zeldenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leuke winkels, maar ik kom er maar zelden.
Het leven begint bij een halve literquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel een half litertje...las ik ergens
Ik loop er meestal doorheen. Even kijken door de etalage!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kom er ook zelden. Toevallig was ik er gisteren
.
Puur genietenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik loop er meestal doorheen. Even kijken door de etalage!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:03 schreef Mikkie het volgende:
Dan bedoel je niet de Hezelstraat maar dat plein erachter
Het lijkt toch verdomd veel op een straat hoor!quote:
Straat, doos, fluit, wasstraat, tosti, whatever.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het lijkt toch verdomd veel op een straat hoor!
Even door de wasstraat met je fluit in de doos een natte tosti scoren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Straat, doos, fluit, wasstraat, tosti, whatever.
Toevallig gisteren nog over had, zat vroeger toch iets van een bakker ofzo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh ik hou van die vinylplaten winkel in de Lange Hezestraat!
Ja klopt...de Duitse bakker...die zit nu in de Hertogstraatquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:25 schreef LDS het volgende:
[..]
Toevallig gisteren nog over had, zat vroeger toch iets van een bakker ofzo?
Daar moest ik altijd broodjes halen voor de mevrouw waar ik een tijd geleden werktequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja klopt...de Duitse bakker...die zit nu in de Hertogstraat![]()
Ze zaten op het hoekje bij de bank...Vroeger toen ik nog piepjong wasging ik daar met mijn vader op zaterdag en zondagochtend verse broodjes halen
Een suïcidale tv!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Daar moest ik altijd broodjes halen voor de mevrouw waar ik een tijd geleden werkte.
Ik zie net dat het kastje waar de tv op stond ook beschadigd is. Zonde.
Ah okee, zullen m'n ouders blij mee zijn. Die dachten terug aan de Duitse bakker en vroegen zich af of hij er nog zat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja klopt...de Duitse bakker...die zit nu in de Hertogstraat![]()
Ze zaten op het hoekje bij de bank...Vroeger toen ik nog piepjong wasging ik daar met mijn vader op zaterdag en zondagochtend verse broodjes halen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een suïcidale tv!![]()
De vraag is wat je wel keek. De tv kon er niet meer tegen!
Wel een stuk kleiner als toen, maar anders gaan jullie gewoon even naar Kleef of Kranenburg...Duitse bakkers zat daarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:50 schreef LDS het volgende:
[..]
Ah okee, zullen m'n ouders blij mee zijn. Die dachten terug aan de Duitse bakker en vroegen zich af of hij er nog zat.
Wel een goed excuus voor een nwe tvquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:50 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik kan me niet meer herinneren wanneer de tv voor het laatst aan was!Wat overigens niet wil zeggen dat ik nooit programma's/series kijk
.
Als het een zwart kastje is kan je het bijwerken met bv dikke zwarte markerstiftquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Daar moest ik altijd broodjes halen voor de mevrouw waar ik een tijd geleden werkte.
Ik zie net dat het kastje waar de tv op stond ook beschadigd is. Zonde.
Klopt, de broodjes in Kleef zijn erg lekker!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel een stuk kleiner als toen, maar anders gaan jullie gewoon even naar Kleef of Kranenburg...Duitse bakkers zat daar
Van welk geld?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel een goed excuus voor een nwe tv
Wit kastjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als het een zwart kastje is kan je het bijwerken met bv dikke zwarte markerstift
je kan ook even een goedkoop potje witte verf kopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Van welk geld?
[..]
Wit kastje. Nu met een prachtige zwarte streep, wat deukjes en kleine beschadigingen
.
Is het gelakt of meer ruw hout?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Van welk geld?
[..]
Wit kastje. Nu met een prachtige zwarte streep, wat deukjes en kleine beschadigingen
.
Gelakt. Het is een IKEA keukenkastje waar ik zelf m'n vader ooit pootjes onder gezet heb heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is het gelakt of meer ruw hout?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:57 schreef Laysa het volgende:
Alsof ik zelf een kastje zou opkalefateren als dat gebeurde
Ja....je leeft toch niet in een toonzaal...Althans...wij nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Gelakt. Het is een IKEA keukenkastje waar ik zelf ooit pootjes onder gezet heb.
[..]. Herkenbaar.
Dat is wel naar, want dan is het schuren en dan verven. Heb je ook gewoon geprobeerd die zwarte streep weg te poetsen met nagellak remover?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Gelakt. Het is een IKEA keukenkastje waar ik zelf ooit pootjes onder gezet heb.
[..]. Herkenbaar.
Nagellakremover? Ik ga het nu proberen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel naar, want dan is het schuren en dan verven. Heb je ook gewoon geprobeerd die zwarte streep weg te poetsen met nagellak remover?
Pas maar op dat de boel niet oplostquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:06 schreef Rituals het volgende:
Het helpt!Het is een wonder. DK, mijn held!
Ik dacht echt dat ik een 'deuk' voelde bij die streep, maar blijkbaar niet. De andere deukjes zitten er natuurlijk wel nog, maar die vallen veel minder op.
Overigens is het kastje nu ook weer echt wit ipv semi-wit vanwege het vuil![]()
. Wat nagellakremover al niet kan doen
.
Zal ik voortaan m'n hele huis poetsen met nagellakremover?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pas maar op dat de boel niet oplost![]()
neequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zal ik voortaan m'n hele huis poetsen met nagellakremover?
nee over het hakenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zeg, ga je me nou uitlachen. Hoe durf je!![]()
Juist, zodat je daarna helemaal volgekit zitquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Even door de wasstraat met je fluit in de doos een natte tosti scoren?
Je kunt ook gewoon af en toe wat schuurmiddel pakken. Of terpentine door je schoonmaakwater.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zal ik voortaan m'n hele huis poetsen met nagellakremover?
Dat begreep ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee over het haken![]()
Ik ben ook knetter krampachtig![]()
maar ik blijf gewoon volhouden
Was da?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat begreep ik.
Ja erg hè! Ik was begonnen met breien (god wat klinkt dat sneu), maar na tig keer proberen heb ik de naalden in de hoek gegooid, letterlijk
. Ben nu begonnen met haken met zpagetti. Leuk spul!
Ik moet dus vooral geen schuurmiddel en terpentine gebruiken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daarom vroeg ik ook of het gelakt was. Schuurmiddel geeft krassen en terpentine lost verf op.
Alles gewoon poetsen met alcohol!
Leuk hè! Bij Pipoos verkopen ze het (alleen niet heel goedkoop helaas).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:23 schreef Laysa het volgende:
Al gevonden...Waar heb je dat gekocht Rituals?
ow...dan ga ik toch maar eerst oefenen met gewone haakdraad/wolquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik moet dus vooral geen schuurmiddel en terpentine gebruiken?
[..]
Leuk hè! Bij Pipoos verkopen ze het (alleen niet heel goedkoop helaas).
Wel om die robuuste spaanplaathout-look in je huis te krijgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik moet dus vooral geen schuurmiddel en terpentine gebruiken?
[..]
Leuk hè! Bij Pipoos verkopen ze het (alleen niet heel goedkoop helaas).
Slimquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow...dan ga ik toch maar eerst oefenen met gewone haakdraad/wol
Helemaal hip!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel om die robuuste spaanplaathout-look in je huis te krijgen.
Waar slaap je?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg Paaskonijn, hoe groot zijn die biologiegroepjes eigenlijk?
Ben even een oplossing aan het verzinnen op het 's nachts om 4 uur in m'n eentje naar huis fietsen in een stad die ik voor geen ene ruk ken
Tevens, welterusten
Dat is precies wat ik dachtquote:
Leuk feestje gehad?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh jeeeeeezus mijn hoofd. En over 7 min op de uni afgesproken. Wat een faal weer dit.
http://www.ru.nl/introductie/programma/algemeen-programma/ of bedoel je een specifieker programma?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar kan ik ergens het intro-programma vinden?
Algemeen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
http://www.ru.nl/introductie/programma/algemeen-programma/ of bedoel je een specifieker programma?
Die markt is wel grappig. Was vroeger voor mijn deur. Geen idee, heeft het ook een 18+ afdeling?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:40 schreef LastRequest het volgende:
Ja alleen die markt vind ik niks.. heb zin in alle feestjes en het weekend!
Wat is trouwens ook alweer die club die elke dag een filmpje maakt van de intro en dat ergens online zet? Iemand een idee?
Das nogal wat werk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:18 schreef IrishBastard het volgende:
Moggel
Ik moet mijn interviews gaan transscripten. Drie uur aan gepraat gok ik
Nee, zet de namen op een briefje van de verzamelpunten. De uni en het centrum moet toch wel te vinden zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Straks laptop tas kopen en tas inpakken ..
Moet ik alle routes naar de cafe's/verzamelpunten nog uitprinten, aangezien niemand van mijn huis biologie intro doet, en ik dus ook alleen naar/van huis moet fietsen?
Uhm bestuur denkt dat ze 16-17 zullen zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg Paaskonijn, hoe groot zijn die biologiegroepjes eigenlijk?
Ben even een oplossing aan het verzinnen op het 's nachts om 4 uur in m'n eentje naar huis fietsen in een stad die ik voor geen ene ruk ken
Tevens, welterusten
Schoonlikken hamsters? Wtf?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:14 schreef motorbloempje het volgende:
BeeVee
Veel plezier met het schoonlikken van de hamsters in de intro...
Ok, ze doen wel niet aan ontgroeningen, maar dat hoort er wel een beetje bij, vinden zij...
Ik liep als laatste het huis uit, dus was wel prima ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Leuk feestje gehad?
Ik heb ook veeeeel zin in de intro... kan niet wachten! Morgen eindelijk!
Dat snap ik jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:04 schreef Laysa het volgende:
De komende 50 jaar zul je ook alles zelf moeten uitzoeken hoor!![]()
Wij hadden hamster werpen en egeltje prik gedaan tijdens de intro.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:22 schreef IrishBastard het volgende:
I getta clock radio. He can not afford.
Great succes
Ik kan nog steeds de weg niet vinden hier hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
Maar het begin is wel even lastig in een stad die je niet kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |