Probeerde aan te geven dat wanneer je zo weinig contact hebt de 1 overduidelijk zijn prioriteiten ergens anders heeft. In dit geval lijkt het dus dat de vriend van TS geen prioriteit stelt aan zijn "relatie".quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Is dat een opmerking voor of tegen mijn uitspraak?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef MultiMarrit het volgende:
Toevallig net een sms'je van hem gekregen! Hij zei dat hij ondanks dat hij dit weekend naar z'n zus gaat, hij toch hoopt me te kunnen zien.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:59 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mwah, nu weet je tenminste dat als een man zich zo gedraagt er dus wat mis is en je dat niet hoeft te pikken.
klopt, heb er tenminste nog wat van geleerd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:59 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mwah, nu weet je tenminste dat als een man zich zo gedraagt er dus wat mis is en je dat niet hoeft te pikken.
Mooie postquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:16 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom het leeftijdsverschil hem dwars zou zitten, want iemand die op z'n 25ste nog een vriendin wil waar je geen tijd in hoeft te steken en alleen zo nu en dan bovenop kunt klinkt niet al te volwassen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:16 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom het leeftijdsverschil hem dwars zou zitten, want iemand die op z'n 25ste nog een vriendin wil waar je geen tijd in hoeft te steken en alleen zo nu en dan bovenop kunt klinkt niet al te volwassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |