Je zou er maar opgewonden van raken. Kut leven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:08 schreef Da hopman het volgende:
Voor de fappers die liever rechts vullen dan links lullen
psstt mn foboquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:14 schreef willemwaus het volgende:
Kunnen we niet verder praten over de boezem van Friekin? Nu moet ik op LL de hele tijd naar iedereens tetten zitten kijken om Friekin proberen te spottenKut leven
Ik vond het juist altijd zo chill dat bij de Bravo niemand doorliep waardoor je, als je slim was en wél doorliep, heel veel ruimte had aan de zijkantquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:31 schreef stbabylon het volgende:
Om terug te komen op de verplaatsing van de Bravo en India. Die hebben nu allebei een lange kant extra om er in te komen. En aangezien er bij beiden regelmatig mensen buiten de tent staan te luisteren/dansen, lijkt me dat geen verkeerde zet.
Volmondig mee eens. Ik stond ook altijd links vooraanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vond het juist altijd zo chill dat bij de Bravo niemand doorliep waardoor je, als je slim was en wél doorliep, heel veel ruimte had aan de zijkant
Altijd links vooraan idd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Volmondig mee eens. Ik stond ook altijd links vooraan
same here, gek dat het daar niet drukker was, aangezien iedereen daar blijkbaar stond. Paradoxquote:
Jammer, maar ik heb nog wel een gegadigde voor het kaartjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
nog iemand van m'n vriendengroep laat het waarschijnlijk afweten.
Afdeling Keytown staat altijd in zijn geheel rechtsvoor overal op ieder feest/festival.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:12 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
same here, gek dat het daar niet drukker was, aangezien iedereen daar blijkbaar stond. Paradox
dat zie ik bij ons echt niet gebeuren, tenzij een sterfgeval of zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
nog iemand van m'n vriendengroep laat het waarschijnlijk afweten.
Uhm nr. 1 vond de lineup matig en ging naar Berlijn, nr. 2 had geen geld (sparen kent ze niet), nr. 3 heeft intro van studentenvereniging, nr. 4 weet ik niet, voelt zich niet goed zegt ze, maar die weet dus nog niet zeker of ze wel of niet gaat. En de rest heeft allemaal geen kaartje en wil nu ook niet meer omdat de helft dus niet gaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom laten ze het allemaal 'afweten' dan?
Ik heb ook getwijfeld maar mezelf heel hard overtuigd, zo van 'het wordt toch superleuk met al die mensen'. En nu gaan al die mensen niet maar wil ik wel heel graag. Maar uhm ja het is toch een beetje heel erg anders met mensen die ik niet ken of twee keer heb gezien ofzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:28 schreef friekin_ het volgende:
Dat is kut.
Ikzelf heb eerlijk gezegd ook even getwijfeld. Toen de Aphex Twin Sonar set gedownload en dat trok me over de streep. Plus, ik heb toch wel lol met mijn homies.
Begrijpelijk als alles minder dan een week voor het feest in de soep loopt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb ook getwijfeld maar mezelf heel hard overtuigd, zo van 'het wordt toch superleuk met al die mensen'. En nu gaan al die mensen niet maar wil ik wel heel graag. Maar uhm ja het is toch een beetje heel erg anders met mensen die ik niet ken of twee keer heb gezien ofzo.
En ik kan ook niet vragen wat dat plan is van dat stelletje (ze zijn niet heel klef dus het valt nog wel mee), want die zitten in Istanbul. ARRRRRGH
Sorry, ik ben even gefrustreerd.
Afhakers zijn irritant inderdaad, zeker als het zo'n kettingreactie teweeg brengt. Maar als jij nu ook niet gaat, ben je one of them! Er gaan vast nog wel meer mensen in je omgeving, en anders haak je gewoon ergens aan. Misschien wel eens verfrissend, en andere crew om je heen! En je gaat inderdaad spijt krijgen. Gewoon gaan dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb ook getwijfeld maar mezelf heel hard overtuigd, zo van 'het wordt toch superleuk met al die mensen'. En nu gaan al die mensen niet maar wil ik wel heel graag. Maar uhm ja het is toch een beetje heel erg anders met mensen die ik niet ken of twee keer heb gezien ofzo.
En ik kan ook niet vragen wat dat plan is van dat stelletje (ze zijn niet heel klef dus het valt nog wel mee), want die zitten in Istanbul. ARRRRRGH
Sorry, ik ben even gefrustreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |