Nah paar portretten en wat interessante live dingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jij zit toch de hele tijd foto's te maken.
Hey Mex. Laat je buddy Triple P het afweten ???quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
JA LEUK hahahaha ik ga nu óf niet meer, óf met een stelletje waar ik absoluut geen zin in heb. Het ligt serieus van één persoon af of ik nog ga of niet. En Lowlands is zegmaar het enige wat nog wel door zou gaan van al mijn vakantieplannen dus het is niet zo fijn.
Ja en mijn andere twee partymatties ook. DUS DAT IS KUT.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:05 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Hey Mex. Laat je buddy Triple P het afweten ???
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:12 schreef friekin_ het volgende:
PPP gaat naar Berlijn. Mex, je mag met ons mee als je wil.
wat moet je kopen dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Scheelt wel in geld want ik heb nu geen zin om allemaal leuke dingen te kopen enzo.Nu is het meer gewoon feesten en verder boeit het niet.
ik ben bang dat ik heel onhip benquote:
Het is: de elende.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik heel onhip ben
ik ben een soort zwart gat waar hipheid in verdwijnt
zelfs al zou ik ook hippe vlaggetjes kopen dan zou de hipheid er gewoon uit gezogen worden
de ellende
zie jequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
ooooooooh ben jij hetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoogste tijd om mijn ouwe UI weer eens van stal te halen..
Idd. En het hielp ook echt dat je door de pis moest waden om er te komenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, man. Die rustige kant was juist zo relaxt.
Je zou er maar opgewonden van raken. Kut leven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:08 schreef Da hopman het volgende:
Voor de fappers die liever rechts vullen dan links lullen
psstt mn foboquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:14 schreef willemwaus het volgende:
Kunnen we niet verder praten over de boezem van Friekin? Nu moet ik op LL de hele tijd naar iedereens tetten zitten kijken om Friekin proberen te spottenKut leven
Ik vond het juist altijd zo chill dat bij de Bravo niemand doorliep waardoor je, als je slim was en wél doorliep, heel veel ruimte had aan de zijkantquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:31 schreef stbabylon het volgende:
Om terug te komen op de verplaatsing van de Bravo en India. Die hebben nu allebei een lange kant extra om er in te komen. En aangezien er bij beiden regelmatig mensen buiten de tent staan te luisteren/dansen, lijkt me dat geen verkeerde zet.
Volmondig mee eens. Ik stond ook altijd links vooraanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vond het juist altijd zo chill dat bij de Bravo niemand doorliep waardoor je, als je slim was en wél doorliep, heel veel ruimte had aan de zijkant
Altijd links vooraan idd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Volmondig mee eens. Ik stond ook altijd links vooraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |