Sorry maar dat vindt ik het meest onrealistische spel ooit gemaakt, de gunsounds lijken wel op een lego pistooltje en de killstreaks en attachments zijn veel te film patser achtig gemaakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef Flurry het volgende:
Volgens Breivik is Modern Warfare 2 prima geschikt
America's Army, eigenlijk.quote:
Ik zit op deel 3.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:52 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
America's Army, eigenlijk.
Maar 2 is niet leuk meer.. Je moet original hebben, die was cool.
Dit,quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:45 schreef Gewas het volgende:
Zoals al gezegd is: Project Reality Mod (al weet ik niet hoe de nieuwe versie is)
Verder:
Insurgency (gratis mod voor Half-Life 2)
Red Orchestra Ostfront 41-45
Naar deze game kijk ik al een hele tijd uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Red Orchestra 2
Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef Zechs het volgende:
Download de Project Reality mod voor Battlefield 2. Is praktisch een nieuw spel in BF2, misschien niet de beste graphics. Maar dichter bij de realiteit zal je niet komen
Spelen veel mensen dit, lijkt mij wel gaaf.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef corkydiggles het volgende:
battleground europe.
Is een mmofps.
Grafische niet heel mooi. maar het is een simluator game en massive multiplayer.
om optimaal te spelen wel joystick nodig als je wil vliegen of met tanks etc.
Je moet er even in komen hoe het precies allemaal werkt, maar als je het snapt zit je zo midden in de gigantische veldslagen.
http://www.battlegroundeurope.com/
ja veel. verbaas me er zelf ook over, speel deze game af en aan al jaren verbaas me nog steeds dat zoveel mensen het spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:17 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Spelen veel mensen dit, lijkt mij wel gaaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |