nice tryquote:
lunchen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:35 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, mooi moment om dat te doen wat we allemaal in de baas z'n tijd doen
je had helemaal geen lapo! Öquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke kees gaat nou die parfum kopen
Dat doet iedereen lijkt mij...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:35 schreef Paxcon het volgende:
Maar als je nog kan annuleren zijn er vast ook wel idioten die snel vanalles bestellen en vervolgens grondig de specs doornemen en dan alsnog annuleren. Dan hebben anderen dus geen kans meer op dat product.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Toch wel vreemd, iBood biedt de Hot Water eau de parfum aan, terwijl ik deze op google zosnel niet kan vinden... het is overal eau de toilette.
Maar goed, toch maar besteld
Ja van 1 uurquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:36 schreef Rem-koe het volgende:
Overigens zit er wel een tijdslimiet op.
Jezus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop