quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aangezien vanochtend iedereen er om lolde wou ik t nog een keer delen
Dat weet ik wel heel zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:24 schreef Holy_Goat het volgende:
en ik denk ook dat ibood zelf wel een beetje 'net doet' alsof er zooi verkocht wordt.
idd.... WTFquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat men dit soort geurtjes blind koopt.
Waarom zouden ze dat in godsnaam doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:24 schreef Holy_Goat het volgende:
en ik denk ook dat ibood zelf wel een beetje 'net doet' alsof er zooi verkocht wordt.
Als men nog twijfelt en die balk meer naar beneden ziet gaan, gaat men sneller over tot koop.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat in godsnaam doenHet levert voor hun ook meer op als ze daadwerkelijk alles verkopen wat ze hebben dan net doen alsof en tijd verspillen.
Omdat als mensen een half uur tegen een stilstaand balkje aan kijken ze misschien eerder weggaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat in godsnaam doenHet levert voor hun ook meer op als ze daadwerkelijk alles verkopen wat ze hebben dan net doen alsof en tijd verspillen.
Koop op afstand, dus je kan er binnen 8 werkdagen van af zienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:24 schreef Repeating het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen zo snel iets durven te kopen ;p tv van 800 euro. Hoppa weg.
Oftewel: Ze komen op een later punt nog een keer terug, gaan terug het magazijn in, of verdwijnen meteen in een Mysterie Box.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:25 schreef delano.888 het volgende:
Ze hebben wss een of ander systeem die precies bijhoud hoeveel er per minuut word gekocht, en als dat te weinig is gaat ibood mee "kopen"
www.jouwaanbiedingen.nlquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:25 schreef bambino het volgende:
Mocht iemand hier nog interesse voor hebben
http://www.1dayfly.com/
zelfde als ibood
Nee stel dat ie stinktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat men dit soort geurtjes blind koopt.
Ok stelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:25 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Als men nog twijfelt en die balk meer naar beneden ziet gaan, gaat men sneller over tot koop.
Als je niet binnen 5 minuten iets koopt op een site dan word je internet voor 30 minuten geblokkeerd. Nu is er een hunt en dan heb je 5 minuten extra tijd.quote:
Heb van 0:00 - 7:00 meegehunt dus nee, ik vind het niet ergquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:25 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wij zijn vast begonnen, vind je toch niet erg he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |