Nee, dan zou ik wel even een briefje achterlaten jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ooit eens iemands bumper over m'n trekhaak gehad, toen ook niet gerealiseerd dat daar dingen in stuk konden gaan. Hoorde ik later pas
Bij vrijwel alle auto's ouder dan 2000 was het nog niet standaard dat ze mee kunnen klappen hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, kudos voor jou, maar dus gebeurt er wel iets ooit per ongeluk. En nogmaals, bij een omgeklapte spiegel zou ik echt niet denken dat hij stuk is, dus idd geen briefje erbij leggen. Spiegels horen om te kunnen klapen, dus zolang hij niet aan een draadje hangt zou het bij mij niet opkomen dat ie stuk is...
ik nu ook wel ja...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik wel even een briefje achterlaten ja
als iemand er met de harses tegenaan loopt, weet je in elk geval in welke hoek je de offender moet zoekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:34 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Bij vrijwel alle auto's ouder dan 2000 was het nog niet standaard dat ze mee kunnen klappen hoor.
EN JE HOORT MET JE LOMPE HARSES ER NIET TEGENAAN TE LOPEN!
Nee, je hoort wel meer dingen niet te doen, maar soms gaat het nou eenmaal andersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:34 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Bij vrijwel alle auto's ouder dan 2000 was het nog niet standaard dat ze mee kunnen klappen hoor.
EN JE HOORT MET JE LOMPE HARSES ER NIET TEGENAAN TE LOPEN!
Dat is inderdaad een standaard argument van tokkiesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, je hoort wel meer dingen niet te doen, maar soms gaat het nou eenmaal anders
ik heb diareequote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:48 schreef r8v2 het volgende:
Totale anarchie! Ik ga nu al een tosti eten i.p.v. om 12.30.
OMG hier moet ik gereden hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:37 schreef r8v2 het volgende:
Gelukkig hebben we het hier nog goed i.t.t. sommige continenten.
ja mooi is dat he, die suggesties die je soms krijgtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:41 schreef FUFR het volgende:
dus ik zoek een vlucht naar berlijn...
2500 euro en dan doen we ook ff london aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |