Hoe bedoel je ''hulp vragen''? Je buren kunnen je Ville bezoeken, maar je kunt niet bepalen wat ze moeten doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:34 schreef Enchanter het volgende:
Heb toch nog ff een vraag.
Als ik bij m'n 'buren' hulp wil vragen om ergens te werken , kan ik ze niet in m'n vriendenlijst vinden.
Ik zal wel iets fout doen , maar ja wat
Ik bedoel in dienst nemen , voor bijvoorbeeld je gemeentehuis of zo , maar ik geloof dat het nu wel werktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ''hulp vragen''? Je buren kunnen je Ville bezoeken, maar je kunt niet bepalen wat ze moeten doen.
Ik had daar vanmiddag ook problemen mee, met het uitnodigen van buren voor in mn communitybuildings..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik bedoel in dienst nemen , voor bijvoorbeeld je gemeentehuis of zo , maar ik geloof dat het nu wel werkt
Ja idd nog een hele langer weg... Ik had maar besloten een donutshop te openen. Maar heb er nog geen donuts mee gewonnenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:45 schreef Rickazio het volgende:
^
houd je beetje van vis ?
thanks voor de donuts btw... long way to go.. voor die 210 donuts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |