Hoe noem je een turkse smurf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe noem je een turkse smurf?Ik had het niet over slechte moppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom lachen Smufen altijd?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had het niet over slechte moppen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Waarom lachen Smufen altijd?Niet elke smurf is mannelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet afkicken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
Stond opeens iemand aan mijn Bureau.
Die heb ik letterlijk verteld dat ik even een topic moest openen
Het is heul niet zonnig!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Goedemorgen op deze zonnige, laatste werkdag.
quote:
In die megatas die vrouwen vaak meeslepenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:03 schreef Cue_ het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)sche-discotheek.html
Ik vind dit vaag. Wat is hier praktisch aan? waar laat je dan je pumps?
Wel waar. In principe wel.quote:
Waar ze dus al reeds haar makkelijke schoenen in heeft zitten. Nu dus van die automaat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
In die megatas die vrouwen vaak meeslepen
Er moeten dan kluisjes komen ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar ze dus al reeds haar makkelijke schoenen in heeft zitten. Nu dus van die automaat?
Die ken ikquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel waar. In principe wel.
Smurfin is nl geen echte smurf. Die is gecreeerd door Gargamel om de Smurfen te lokken.
Eigenlijk zijn Smurfjes allemaal jongens. Of sexloos.
Ken je Smurfistorie!!!!
waar je dan ook je eigen ballerina's in kan stoppen...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er moeten dan kluisjes komen ofzo?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat is het verschil tussen Ajax en de smurfen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |