Laat zien op chatroulettequote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb wel iets van 34 meter voor je
Bazensite motiveert mij enorm.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:41 schreef JApieman het volgende:
Op Jameslist staan allemaal dure spulletjes.
Reviewed Marked Confirmedquote:
Neem op als je het doet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Reviewed Marked Confirmed
15640 518 146
Your IP address will be automatically unbanned after your Confirmed counter exceeds 150.
Mag bijna weer!!!!
Er is een club waarbij jeje inkoopt voor een paar miljoen en dan heb je 100 huizen tot je beschikking over de hele wereld.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mij ook, ik heb best lang een keer naar al die huizen gekeken.![]()
9k ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:44 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.jameslist.com/advert/195907/for-sale-porsche-911
Ziet er lekker uit ook
Hoe heet die club?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:43 schreef sciter het volgende:
[..]
Er is een club waarbij jeje inkoopt voor een paar miljoen en dan heb je 100 huizen tot je beschikking over de hele wereld.
Is dat amenth rechts?quote:
404 - Not Foundquote:
laptop neem ik aan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:53 schreef Chloroform het volgende:
Even van de bank naar m'n bed verplaatsen.
Mijn ogen zijn ook niet echt wakker meer maar ik kan uitslapen dusquote:
Nee, ik sleep mijn desktop heen en weer.quote:
Oh, koop dan een laptop schat veel handigerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik sleep mijn desktop heen en weer.
Gewoonlijk ben ik nu nog klaarwakker.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn ook niet echt wakker meer maar ik kan uitslapen dus
Jawelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:55 schreef Beach het volgende:
Oh god je fobo, zeg niet dat iemand echt die Tim Elzinga dingen heeft gekocht
Zal erover nadenken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh, koop dan een laptop schat veel handiger
Ik fake, de rest niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:56 schreef Karzai het volgende:
is dit echt de bagger of doen jullie net alsof?
Het was Hooidraad, van die gozer kun je alles verwachten. Als hij morgen al neukend met MsMessy van een gebouw afspringt, het verbaasd mij echt al lang niet meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:56 schreef Beach het volgende:
[..].............. dat is best wel ernstig
Ik fake soms, ik ben te moe nu.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:56 schreef Karzai het volgende:
is dit echt de bagger of doen jullie net alsof?
quote:
Ik luister dit nu allemaal inderdaad, ik word er lekker slaperig van.quote:
overtuigendquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:57 schreef JApieman het volgende:
I never knew I was a technoooo fan.
Sommige techno is best leuk als je bijna slaapt of wilt relaxen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:57 schreef JApieman het volgende:
I never knew I was a technoooo fan.
welkequote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:59 schreef Dalando het volgende:
Ik mix nu al de hele tijd 2x dezelfde liedjes door elkaar
Upload je ook wel eens mixen? Zo ja, waar?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:59 schreef Dalando het volgende:
Ik mix nu al de hele tijd 2x dezelfde liedjes door elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier mijn laatste mixwerk.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nee, meestal te lui om op te nemen. Ik kan wel een stukje opnemen als je wilt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Upload je ook wel eens mixen? Zo ja, waar?
Doe maar, ik ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, meestal te lui om op te nemen. Ik kan wel een stukje opnemen als je wilt.
Meestal hardstyle, ga nu opnemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:03 schreef sciter het volgende:
[..]
Doe maar, ik ben wel benieuwd.
Wat voor muziek draai je?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:01 schreef Beach het volgende:
Ziet er goed uit. Maar je weet dat je 8'jes moet mixen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier mijn laatste mixwerk.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Is goed, word ik lekker wakker van.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Meestal hardstyle, ga nu opnemen.
Daarom gebruik ik deze skin ook vaak, ik ga binnenkort een controller kopen voor VDJquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Is goed, word ik lekker wakker van.
Die skin is wel handig als je geen controller hebt aangezien je de EQ-crossfaders hebt.
Ik ben pas een beginner he.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Maar je weet dat je 8'jes moet mixen?
Kun je al pannenkoekenbeslag mixen?quote:
Ik heb die van mij nog steeds te koopquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik deze skin ook vaak, ik ga binnenkort een controller kopen voor VDJ
Al het begin is moeilijk.quote:
ha ninja edit!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kun je al pannenkoekenbeslag mixen?
Weet ikquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb die van mij nog steeds te koop
Ja pannenkoeken zelf mixen kan misschien wel een leuk eindresultaat geven, maar ik verduidelijkte mijn zin door erbij te zeggen dat ik het weldegelijk over het beslag had.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:07 schreef Beach het volgende:
[..]
ha ninja edit!
En dat moet lukken hoor.
Koop een BCD3000, die is goedkoop en toch goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik deze skin ook vaak, ik ga binnenkort een controller kopen voor VDJ
Welk heb je?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb die van mij nog steeds te koop
Dat was een van mijn opties ja, eentje tussen de 100-150 euroquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Koop een BCD3000, die is goedkoop en toch goed.
wel goede boobies jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ahh nee, internet loopt vast bij haar, daar gaan mn emo boobies
Welke heb je nogmeer? De Behringer beviel mij in ieder geval, in het DJ topic zijn ze er ook wel te porren over.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat was een van mijn opties ja, eentje tussen de 100-150 euro
Zijn die onderste nou... moobs?quote:
Maakt niet uit hoor, is goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:10 schreef Dalando het volgende:
Sciter ik ga gewoon 2 nummertjes mixen, ik heb geen zin om een uitgebreide mix te makenhet zijn weer de 2 zelfde liedjes
Ja is een submerk van Numark. Werkt okee. Toen ik hem kocht was ie duur, en nu is ie nog maar 80 euro ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Die ken ik niet, werkt ie lekker?
Stuur dan ook maar hier naar toequote:
Goede boobies toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zijn die onderste nou... moobs?Mijn ogen wat doe je
!!!
Had je tijd over ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:13 schreef Beach het volgende:
Tracklist
00. Intro - Minimix (Find All Tracks)
01. Pavo - Back In Time
02. Showtek - Breakbeat Junkie
03. Dutch Master - Million Miles Away
04. D-Block & S-Te-Fan - Revelation
05. Audio Damage & Luke Spellbound - Protect (Brian M & Mcbunn Remix)
06. DJ Thera vs Geck-O - Mindblowing Music
07. Brennan Heart ft. Wildstylez - Reputation Game
08. Noisecontrollers & Zany - Paranoid
09. Titan - Nightmare
10. The Pitcher - Little Bitch
11. Chain Reaction - Lellebel
12. Crypis - The Demand
13. Zany - The Fairy Legend
14. Headhunterz & Wildstylez - Stuck In Ur Head
15. Toneshifterz - Elektro Shock
16. Digital Punk & MC Jeff - Warriors Redemption
17. Toneshifterz - Angels & Demons
18. Zatonx and Tatanka - Loops & Things
19. Max Enforcer & Waverider - Epic
20. Slim Shore and B-Front - Chemial
21. Sasha F and Chris One - Recruit
22. Coone - Million Miles
23. Psyko Punkz and Sound Freakerz - Voices
24. DJ Isaac - Tear The Club Up (LA Mix)
25. Zany - Psychedelic Trip
26. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
27. Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Remix)
28. Abyss and Judge - Hardstyle Preacher
29. Alphaverb & Intractable One - Roots Of Evil
30. Psyko Punkz - Bassboom
31. Ground Force - Spastic Noise (zombie Ep)
32. Frontliner - Frozen
33. Robin Clark - Da Fuk
34. Brennan Heart - Alternate Reality (Qlimax Anthem 2010) (Evil Activites & Endymion Remiz)
Klopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Toen wel. Maar een jaarmix is dan ook speciaal.
Chatroulette was alleen leuk in het begin.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:14 schreef MajorTom. het volgende:
Waarom bijna alleen naakte mannen en jongen kinderen op chatroulette?
Ik heb 3 chicks achter elkaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:14 schreef MajorTom. het volgende:
Waarom bijna alleen naakte mannen en jongen kinderen op chatroulette?
Hosselaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb 3 chicks achter elkaar
Komt me bekend voorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:16 schreef MajorTom. het volgende:
Of dan zit je heel de tijd op next te drukken zo van:
"next"
enge man
"next"
enge man
'next"
enge man
"next"
enge man
"next"
kutkind
"next"
enge man
"next"
knappe vrouw
"next"
"FFFffffffffffffffffff!"
Dit is wel herkenbaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:16 schreef MajorTom. het volgende:
Of dan zit je heel de tijd op next te drukken zo van:
"next"
enge man
"next"
enge man
'next"
enge man
"next"
enge man
"next"
kutkind
"next"
enge man
"next"
knappe vrouw
"next"
"FFFffffffffffffffffff!"
manycam+filmpjesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:18 schreef MajorTom. het volgende:
wel veel mensen die echt cammen. ik zet mijn cam gewoon tegen een muur zodat ik een zwart scherm heb.
Dat zegt niet heel veel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:19 schreef sciter het volgende:
Bwoah, zie er beter uit dan de meeste mensen daar..
Ben je lelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:18 schreef MajorTom. het volgende:
wel veel mensen die echt cammen. ik zet mijn cam gewoon tegen een muur zodat ik een zwart scherm heb.
nee wil gewoon anoniem zijn jeweetquote:
Anonymous blijf eens van mijn facebook afquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:20 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
nee wil gewoon anoniem zijn jeweet
Facebook moet dood. Alleen Twitter mag blijven bestaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Anonymous blijf eens van mijn facebook af
En FOK! dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:22 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Facebook moet dood. Alleen Twitter mag blijven bestaan.
Doodquote:
Och ik heb 15gb bandbreedte, ik moet niet klagenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:21 schreef Dalando het volgende:
Wat de wie download hem hier 7xDat bestand heeft nu al 80mb bandbreedte gebruikt
Je hebt ook een aflevering Baantjer waarin een webcamhoer voor de webcam word vermoord.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:24 schreef MajorTom. het volgende:
Je had een tijdje terug ook een CSI: NY aflevering met chatroulette. was er zo'n nerd van de CSI naar een vrouw aan het kijken die aan het dansen was, komt er ineens een inbreker binnen die haar meteen maar even wurgt, voor de webcam.
Mooie aflevering was dat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:25 schreef sciter het volgende:
[..]
Je hebt ook een aflevering Baantjer waarin een webcamhoer voor de webcam word vermoord.
Die ken ik nog en dan op het einde dan is dat wijf en die hoofd detective komen ze bij elkaar in de kamerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:24 schreef MajorTom. het volgende:
Je had een tijdje terug ook een CSI: NY aflevering met chatroulette. was er zo'n nerd van de CSI naar een vrouw aan het kijken die aan het dansen was, komt er ineens een inbreker binnen die haar meteen maar even wurgt, voor de webcam.
Ik keek met rooie oortjes want het was wel erg seksueel getint en ik was 7 en keek met mijn ouders.quote:
En dan gaan ze keiharde webcamneuqsecks hebben en dan die vrouw komt gillend klaar het squirt spuit eruit dan komt die hoofddetective in haar klaar ze krijgen 2 ginger kindjes en ze leven nog lang en gelukkig als de buren van assepoester. Einde.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die ken ik nog en dan op het einde dan is dat wijf en die hoofd detective komen ze bij elkaar in de kamer
TEEEEWEEEEPEEEEE waarom die trieste pi wordt ik triest vanquote:
Dankje dankjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:28 schreef sciter het volgende:
Mooie overgang Dalando [ afbeelding ]
Als de stem er niet in had gezeten had ik het nauwelijks gehoord.
Ja, half dronken/aanschoten. Geen idee in welke staat ik me bevind. Maar het was een mooie avond.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
TEEEEWEEEEPEEEEE waarom die trieste pi wordt ik triest van![]()
Waarom nazi?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:29 schreef Dalando het volgende:
Ik dacht dat Sciter altijd een nazi was ofzo maar uiteindelijk is hij toch best een goeie gozer
In welke staat? Zit je in amerika dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, half dronken/aanschoten. Geen idee in welke staat ik me bevind. Maar het was een mooie avond.
Omdat rare PIquote:
Gelukkig nog helder genoeg om deze 'grap' te raten. 2/10.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
In welke staat? Zit je in amerika dan?
Wtf?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat rare PIdoet me denken aan joden enzo
hey lekker dikke vent tiep 146quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:30 schreef MajorTom. het volgende:
oude dikke man ging net naar mij zwaaien ik voel me misbruikt
Dat is de bedoeling, maar eigenlijk ben ik een decadente hedonistische überkapitalist.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:31 schreef TWP het volgende:
Bij Sciter denk je toch meer aan een gefrustreerde SP'er OFNO?? Door die UI alles.
Die PI van jou doet me denken aanquote:
MONKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
kom ook op chatroulette babyquote:
Dies al doodquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:33 schreef TWP het volgende:
Groeten aan de zoon van de oma van je tante.
Door jou word ik vrolijk mang.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:33 schreef Dalando het volgende:
Kijk naar monkyyy kijk naar twp man allemaal [ afbeelding ] en dan kom ik [ afbeelding ] tralalalala
quote:
Ja, sommige mensen denken dat ik serieus communistisch ben en dat ik echt tegen homohuwelijk ben enzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die PI van jou doet me denken aan
[ afbeelding ]
en dat dan weer aan
[ afbeelding ]
snap je
Ik lul teveel, ik bedoel natuurlijk UI met PI.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:34 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen denken dat ik serieus communistisch ben en dat ik echt tegen homohuwelijk ben enzo.
Dat heb ik niet gedaan. Schoft!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:33 schreef Dalando het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY... Wassap? Hoe was het vingeren / dildoen
Dat had ik doorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik lul teveel, ik bedoel natuurlijk UI met PI.
Sorry rustig meteen boosquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan. Schoft!
Drankje gedronken met een stukje alcohol?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik lul teveel, ik bedoel natuurlijk UI met PI.
Misschienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Drankje gedronken met een stukje alcohol?
IJsthee? U SERIUS?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:37 schreef Dalando het volgende:
Vodka, bier, nog meer bier, hertog jan, bier, bier, ijsthee, bier, en een halve breezer denk ik
Ik zuip altijd veul te veul tijdens de nachtbagger.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:37 schreef TWP het volgende:
Altijd na stappen/zuipen doe ik veul te veul NB.
Waarom een breezerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:37 schreef Dalando het volgende:
Vodka, bier, nog meer bier, hertog jan, bier, bier, ijsthee, bier, en een halve breezer denk ik
ofc, fucking lekkerquote:
Geen idee, wel lekkerquote:
Dat is de enige keer dat ik dronken NBquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:37 schreef TWP het volgende:
Altijd na stappen/zuipen doe ik veul te veul NB.
KOTSE KOTSE KOTSEquote:
NIETUSquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:39 schreef TWP het volgende:
[..]
HAHA LEKKER JE MOEDER ONDER SCHIJTEN
Weenie, rooknie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:40 schreef sciter het volgende:
Je moet ineens heel veel peuken gaan roken als je dronken bent. Heel snel achter elkaar, ga je vet draaien en spacen enzo.
Jij trollt mij, ik troll jou. trololololquote:
trollceptionquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij trollt mij, ik troll jou. trolololol
Wist ik ook niet.quote:
Die nu aan je piem0l zitten?quote:
Dit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:43 schreef Dalando het volgende:
Mijn bed is letterlijk 25cm van mijn hoofd en hij ligt er zo llekker bij
Nee helaasquote:
Ah dat zou leuk zijnquote:
Deze hielden het een seconde of vijf vol.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Doen ze niet direct next als ze zien dat je je webcam tegen de muur gericht hebt?
okequote:
Als ik geen cam aanheb doen ze dat wel allemaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Doen ze niet direct next als ze zien dat je je webcam tegen de muur gericht hebt?
Nja, zou ik ook doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:45 schreef sciter het volgende:
[..]
Als ik geen cam aanheb doen ze dat wel allemaal.
Mijn neefje woont dicht bij Sneek.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:50 schreef sciter het volgende:
Ik ga zo slapen, moet morgen werken en morgenavond ga ik naar de sneekweek allemaal zeilchimeids hosselen.
Foto van je neefje, dan doe ik hem de groetenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn neefje woont dicht bij Sneek.
Meh, ik denk niet dat ie daar heen gaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Foto van je neefje, dan doe ik hem de groeten
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Meh, ik denk niet dat ie daar heen gaat.
Weet niet, maar dan had ie het wel gezegd tegen me. En hij woont ook niet héél dicht bij sneek.quote:
dan hoor ik de bel niet tussen 10 en 12quote:
mjah wekkers enzoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:54 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
dan hoor ik de bel niet tussen 10 en 12
Trusten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:55 schreef sciter het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapen dan.
Trusten JApieman en MajorTom en andere mensen die online zijn maar niet reageren.
ja soms wel handigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:55 schreef MajorTom. het volgende:
heb geen wakker mischien moet ik die een keer kopen
Ik heb geen zolderquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:47 schreef pratende-paal het volgende:
Lig je onder een lamp op je zolder?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:02 schreef Nectar het volgende:
[..]
is het direct om rond dit tijdstip nat vers te fan?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
its het slecht om.rond eruit tijdstip bar bed te gaan
Dat wou ik maar even zeggenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:18 schreef Drommeldaris het volgende:
We maken hem nog wel even vol he
Ik niet, jij ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet je nog een goede TT voor de volgende NB ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |