abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102977440
Nee.
pi_102997704
ik had ook een dode groene pixel in een radio met dvd speler van medion van de aldi
en die was op een dag gewoon verdwenen.

kan je toch zeggen dat je nooit meer in die winkel gaat kopen en tegen de fabrikant hetzelfde zeggen dat ze gewoon defekte producten verkopen.
pi_102998560
Als je aankoop niet overeenkomt met de beschrijving, heb je recht op je teruggave van je geld of een vervanging. Doen ze dat niet, dan heb je temaken met wanprestatie. Daar kun je ze dan voor aanklagen.

Daarnaast mag een product niet binnen redelijke tijd defect raken. Gebeurt dat wel, dan heb je ook recht op een vervangend product. Het maakt dan niet uit of je een garantie of verzekering erbij hebt gekregen/gekocht. Die extra garantiedingen die je erbij kunt kopen zijn dan ook onzin.

Met een dode pixel, wat ik persoonlijk vreselijk irritant vind, zou ik dus gewoon terug gaan.
pi_102998678
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Als je aankoop niet overeenkomt met de beschrijving, heb je recht op je teruggave van je geld of een vervanging. Doen ze dat niet, dan heb je temaken met wanprestatie. Daar kun je ze dan voor aanklagen.

Daarnaast mag een product niet binnen redelijke tijd defect raken. Gebeurt dat wel, dan heb je ook recht op een vervangend product. Het maakt dan niet uit of je een garantie of verzekering erbij hebt gekregen/gekocht. Die extra garantiedingen die je erbij kunt kopen zijn dan ook onzin.

Met een dode pixel, wat ik persoonlijk vreselijk irritant vind, zou ik dus gewoon terug gaan.
quote:
Omdat zij defecte pixels niet zien als een defect maar als een cosmetische onvolkomenheid, ruilen zij hun producten pas om als deze een bepaald aantal defecte pixels bevatten (vastgelegd in de ISO 13406-2 norm).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Defecte_pixel#Garantie
pi_102998681
Gisteren een Flytouch 3 mogen ontvangen (van Klonk :D ) , al even mee gespeeld, vind hem toch wel fijn werken :) Nu nog wachten op een nieuwe oplader.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:42:34 #300
134538 chansadres
Black & White
pi_103303421
Ik heb vandaag ook eindelijk een Hannspree Hannspad aangeschaft. Nu krijg ik de keuze tussen twee roms, namelijk GtabComb 3.3 en de FlashBack 7.2

Welke kan ik het beste nemen van de twee? Hebben er mensen ervaringen hiermee?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_103304171
Nog geen nieuws over nieuwe quadcores voor honeycomb. Wel jammer, Q1 2011 was de verwachting dat ze nu ongeveer gingen komen..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')