Het bevalt je wel he, hier de iPad lopen propageren, maar de vraag is waarom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom? Is toch zeker zijn keuze.
ipad heeft mijn promotie niet nodig, zeker hier niet,quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het bevalt je wel he, hier de iPad lopen propageren, maar de vraag is waarom?
Vandaar de vraag, waarom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ipad heeft mijn promotie niet nodig, zeker hier niet,
Ik denk dat ie een tablet wil die niet hapert, stottert en schokt, zelfs al bij het invoeren van tekstquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat beviel je niet aan de Tab dan? Erg jammer om te lezen dat je voor een iPad bent gegaan in plaats van een Android tablet..
Dat vraag ik me ook af. Natuurlijk mag je voor de Ipad kiezen, maar ik ben nog zeer tevreden met mijn Tab. Werkt als een tierelier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat beviel je niet aan de Tab dan? Erg jammer om te lezen dat je voor een iPad bent gegaan in plaats van een Android tablet..
Denk dat A_T dat zelf ook wel weet, maar juist *omdat* je het steeds kunt aanpassen, blijf je gewoon bezig met verschuiven. Altijd wel weer iets te vinden dat je net effe anders wilt hebben...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:26 schreef Devolution het volgende:
Dat is (althans bij Android) juist geen probleem, omdat je het gewoon kunt aanpassen
Hij was buggy, telkens processen die klapte, in de browser, in de facebook app...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Yep, dat dus inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:22 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Denk dat A_T dat zelf ook wel weet, maar juist *omdat* je het steeds kunt aanpassen, blijf je gewoon bezig met verschuiven. Altijd wel weer iets te vinden dat je net effe anders wilt hebben...
3.0?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hij was buggy, telkens processen die klapte, in de browser, in de facebook app...
Verder werd mijn mailclient van het werk niet ondersteund (lotus notes) en vind ik het erg handig om er ook mijn werkmail op te kunnen lezen. Oh ja, en het scherm liet los, en heb ik teveel verhalen gelezen van mensen waarbij dat net goed gerepareerd is. Ik denk dat 3.0 nog niet volwassen genoeg was om op de galaxy te draaien, in tegenstelling tot android telefoons die voor mij wel elke verwachting waarmaken (htc DHD)
Voor 600 euro had ik iig hogere verwachtingen van een groots aangekondigd ding...daarnaast geven zowel vodafone als samsung geen gehoor als het gaat over updates naar 3.1 omdat alle pijlen yericht zijn op de nieuwere versie.
Mijn keuze voor apple, zelfs als Android adept is simpel. Proven technology, het ding werkt feilloos, geen bugs of rare problemen, grafisch erg gelikt en een zeer goed gevulde appstore (50.000 ipad apps)
ik ben nu niet plots een applefanboy ofzo, en ik ga het ook niet lopen promoten, ik heb mijn voorkeur een kans gegeven, maar als early adopter ben ik gewoon flink teleurgesteld.
Wellicht over een jaar ofzo nog eens een poging, hoewel dan ook de iPad 3 er is met 2048 resolutie
Oke thnx. Maar welke androïd PC tablet zou je aanraden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:08 schreef shiznuts het volgende:
Wil je een Ipad, neem je een Ipad. Android kun je verder helemaal opsmeuken als je wilt, dat is het mooie ervan. Widgets, achtergronden, icoontjes, jij bepaalt je layout. Elke tablet kan in principe softwarematig hetzelfde, dus dat is de 'boundary' niet. Het verschil in de tablets zit 'em voornamelijk in scherm/connectiviteit c.q. aansluitingen/camera en vervaardigheidsgraad. Dus:
- Tobo's werken bij allen hetzelfde in principe, die zijn ook te customizen eventueel. Voor de diverse tablet zijn ook docks, echter geen is er zoals die er voor de Asus Transformer is.
- Ja, dat kan. Je hebt gewoon Adobe Reader voor Android. Er zijn uiteraard ook andere third party apps voor hetzelfde doel. Werkt perfect.
- Uiteraard. Voor video-afspelen heb je echter misschien codecs nodig en sommige tabs kunnen standaard geen 1080p afspelen en zijn gelimiteerd tot 720p. Niks onoverkomelijks.
Je hebt genoeg apps voor volledige controle over je harddisk.
ik weet dat ie eind september komt. Maar misschien dat iemand info heeft mbt tot een specifiekere datumquote:
7 inch: Rena3 of Dropad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zal maar weer een vraag stellen die ongetwijfeld al 1000 keer gesteld is in dit topic maar ik doe het alsnog.
Voor mijn vriendin wil ik een tablet kopen, eigenlijk wilt ze er uitzending gemist, youtube en films op kijken. Muziek luisteren en downloaden. Wat zijn de minimale eisen en kunnen jullie mij tablets aanraden? Ik heb op dit moment een budget van zo'n 200 euro, kan uiteraard doorsparen als dat verstandiger is.
Nou ik lees het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |