Bedanktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef shiznuts het volgende:
Nope... geen NL webshop meer. Vanuit buitenland naar Nederland leveren kan wel...
http://geizhals.at/eu/620326
-edit- Nog één exemplaar zowaar: http://www.salland.eu/pro(...)l-sn10t1.html?ref=45 (oh, let wel op de omschrijving)
Of je moet er veel voor neer willen leggen...http://azerty.nl/producte(...)wi-fi-bluetooth.html
Dat is natuurlijk net de insteek van Google, die gaan voor de grote massa, door ze een relatief goedkoop en aan te passen platform te bieden, met als gevolg dat je als liefhebber veel kan uitvreten met je hardware en op/aan Android.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik zo lees wat jullie allemaal uitvoeren, flashen, rooten en customrommen, firmware ellende, backups maken, dan is een iPad gewoon een feestje
Ik denk de landelijke vodafone storing?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:50 schreef Vanyel het volgende:
Mijn flyer verbindt opeens niet meer met internet
3 uur geleden deed ie het prima, ik heb m in het hoesje gestopt en nu ik m eruit haal doet ie het niet meer. Vodafone business simkaart erin waarvan ik niet denk dat er een limiet op zit.
Via de instellingen het internetvinkje aan en uit heeft geen effect, net als opnieuw opstarten. Iemand nog suggesties wat ik kan doen of wat er aan de hand kan zijn?
Niet geroot.
Oi...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:06 schreef shiznuts het volgende:
Ik hoop dat ik nog een HP Touchpad weet binnen te slepen (al wel eentje in bestelling staan, de vraag echter of 'ie geleverd gaat worden door Hewlett, ik wacht op informatie wanneer ze hem willen gaan opsturen) en die geflashed krijg naar Android.Is nogal een run op, nu 'ie van veel opeens voor weinig is (geflopte OS).
Merimobiles.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik denk dat ik toch de Ainol Novo 8 ga bestellen.
Goddelijker, waar heb je hem vandaan?
Heb je hem al binnen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:45 schreef Fendy het volgende:
Zo, Galaxy Tab
iPad gekocht, helemaal klaar met dat kutding
Wat beviel je niet aan de Tab dan? Erg jammer om te lezen dat je voor een iPad bent gegaan in plaats van een Android tablet..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:45 schreef Fendy het volgende:
Zo, Galaxy Tab
iPad gekocht, helemaal klaar met dat kutding
Kan je niet iets in elkaar knutselen met een rolletje klittenband? En anders zou je es op ebay of dealextreme kunnen kijken. Via ebay had ik uit Engeland een generieke fiets-gsmhouder voor ~10 euro.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:14 schreef Poepoog het volgende:
Heeft iemand een idee of oplossing hoe mijn 7 inch tablet aan een hoofdsteun van een auto? Ik bedoel hier moeten toch wel oplossingen voor zijn? Ik vind ze enkel voor de iPad en grotere 10 inch schermen.
Waarom? Is toch zeker zijn keuze.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat beviel je niet aan de Tab dan? Erg jammer om te lezen dat je voor een iPad bent gegaan in plaats van een Android tablet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |