vandaag (voor de zoveelste keer) met translinksystems aan de lijn gehangen..
Mijn chipkaart is in april geblokkeerd vanwege onvoldoende saldo tijdens t automatisch opladen.. prima, shit happens! ik betaald, en dan zou het na 3 dagen weer moeten werken..
inmiddels is het 12 augustus..
Dus vorrige week gebeld, kreeg ik dametje aan de lijn, stuurde me naar een NS automaat, deed het niet.
Toen was er iemand zo slim die stuurde me naar het VVV kantoor, en daarna een automaat bij de primerba, doet t allemaal niet

Vorrige week zegt zon mevrouw "ik ga het nogmaals doorsturen naar de betreffende afdeling, en dan werkt het woensdag weer"

Woensdag gebeld, krijg je weer een medewerker "nee ik verbind u door met de financiele administratie" "ja nee, wij kunnen ook niks doen want het ZOU moeten werken, maar ik stuur meteen een mailtje, over 5 dagen werkt het!" ja daaaaag, geef je baas maar aan de telefoon..
"Meneer ik stuur meteen een mailtje naar het hoofd der hoofden, meer kunnen wij ook niet doen" prima, dan bellen we gewoon translinksystems weer.. "meneer alles ligt plat kun u na 6u terug bellen" enfin.. ik ga dus zometeen weer bellen, en anders sta ik morgen inj amersfoortl.
Normaal zou ik een andere kaart kopen en denken "fuck it" maar mijn NS abbo's e.d staan er OOK op, en die kunnen (aldus NS althans, IK vind het bullshit) weer niet gekoppeld worden aan een andere kaart

*zucht* ik ben echt een beetje gefrustreert momenteel...
heb al gezegt dat ik elk uur blijf bellen tot het werkt, en ga contact zoeken met mijn rechtsbijstand, telefoonkosten, extra kaartjes (enkeltje oosterbeek is toch ineens 3,-) en evt. boetes van de NS ga ik toch echt proberen te verhalen op TransLinkSystems