Hoe kan iemand in hemelsnaam midden in de klas een vinger in je achterste steken? Zit je niet op je achterste in de klas? Heb je geen broek aan in de klas?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
"hopelijk doe je dat niet bij mij als je een keer boos bent" Zei hij, nadat ik had verteld dat ik iemand in z'n hand had gestoken met een passer nadat die gene midden in een klas met mensen ongevraagd een vinger in m'n achterste had gestoken en een hand in de voorkant van m'n broek had zitten.
Ik heb als kind een bank overvallen... dat vertel ik toch ook gewoon?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kan iemand in hemelsnaam midden in de klas een vinger in je achterste steken? Zit je niet op je achterste in de klas? Heb je geen broek aan in de klas?
Pfff wat een gedrama. In het echte leven vertel je ook niet meteen alles wat je ooit hebt meegemaakt als je je voor de eerste keer voorstelt. Dan begin je ook niet meteen over je opname in een instelling, anale bloedingen, dildo's en rare gewoontes.
Internet. Laat mensen gewoon fatsoen vergeten.
Was het een tweezits of een driezits?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:14 schreef Vlarp het volgende:
Niet als ik vertel dat het een overval met kots was...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was het een tweezits of een driezits?
Ik snap 'm nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was het een tweezits of een driezits?
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb als kind een bank overvallen... dat vertel ik toch ook gewoon?
Je hebt duidelijk StBabylon uit [Singles] nog niet ontmoet, dat zie ik welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kan iemand in hemelsnaam midden in de klas een vinger in je achterste steken? Zit je niet op je achterste in de klas? Heb je geen broek aan in de klas?
Pfff wat een gedrama. In het echte leven vertel je ook niet meteen alles wat je ooit hebt meegemaakt als je je voor de eerste keer voorstelt. Dan begin je ook niet meteen over je opname in een instelling, anale bloedingen, dildo's en rare gewoontes.
Internet. Laat mensen gewoon fatsoen vergeten.
Hoe dan? Je komt nu al amper boven de toonbank uit, laat staan als kind!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb als kind een bank overvallen... dat vertel ik toch ook gewoon?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe dan? Je komt nu al amper boven de toonbank uit, laat staan als kind!
Jij ergert je dood aan iedere nieuwelingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik erger me dood aan Demon... kloon of niet!
Ik heb me aan breezer, lasco en ook aan gastwatdefok me eigenlijk niet of nauwelijks geergerd eigenlijk... dit is een heel ander niveauquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij ergert je dood aan iedere nieuweling
Hoedjes, sjaaltjes, maakt niet uit
Aan Breezerslet ben ik trouwens inmiddels gewend
Lasco ook
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:45 schreef Waxxer het volgende:
Ah joh, na zijn examens volgen er nog vijf weekjes psychiatrie, kunnen we het allemaal ff laten bezinken.
Hij kan niet bij je hoofdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Oei. Gaat Vlarp nu mijn hoofd er af bijten tijdens Friso XL?
Jamaar... Vlarpiewarpie, ik ben het maar! Je weet wel, die stomme nicht die zijn bravoure wil laten zien en zijn onzekerheden verbergt met een schuild vol valsnichterige humor! AMG3L!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |