maar het kaasplankje staat wel weer voor 03.30 uur geprogrammeerd ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag een uitgeklede versie van het gaydinay, zijn er nog mensen die ook willen komen?
nee, veel eerder, voor 22 uur ga ik van uit, maar dat er kaas op het menu staat is natuurlijk een vaststaand feitquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het kaasplankje staat wel weer voor 03.30 uur geprogrammeerd ?![]()
je lust geen kaas?quote:
Aii ......quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat zou kunnen, maar meer omdat niet-Engelstalige films sowieso niet echt aan hem besteed zijn
O hell no!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je lust geen kaas?
niet een soort?
dan weet ik misschien nog wel een leuke date voor je
Klinkt een beetje als " Ik kijk alleen films waar een helikopter in voorkomt, anders vind ik e rniks aan" of "Ik lees alleen boeken waar het over homo's gaat".quote:
Nou zo strak zit ie er ook weer niet in... hij geeft ze ook wel de kans... maar dit was geen succesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het zo.... narrow. Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk. Niet iedereen houdt van alle soorten films. Alleen een film afwijzen puur omdat ie niet in t engels is... tja![]()
jullie gaan in inschrijven voor de workshop "de lekkerste steak van nederland"?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Maak ik voor de gein een foto van de poster van de ECHTE MANNEN BEURS en stuur ik die naar hetero met als tekst "Echt iets voor jou dus!" .... vol sarcasme.... Wil ie er gvd heen! Met mij!
en visquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je lust geen kaas?
niet een soort?
dan weet ik misschien nog wel een leuke date voor je
en dat voor iemand die van eten houdt...quote:
hihiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dat voor iemand die van eten houdt...
Dat wel inderdaad... maar ik vond het toch ook niet de meest geweldige film ever... een goeie 7quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Hij is ook wel een beetje traagMaar ik vind het gevoel van die film zo fijn. Beetje als Vicky Christina Barcelona.... dat gevoel van vrijheid en alles laten varen voor liefde, alle rationaliteit en geld en afkomst en wat dan ook. Zo sprookjesachtig
wie hij, en waarom helpt het dan niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar dat helpt ook niet want hij ook niet dacht ik
Er is meer eten dan vis en kaasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dat voor iemand die van eten houdt...
Neuh, hij staat niet in m'n top 10 nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad... maar ik vond het toch ook niet de meest geweldige film ever... een goeie 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |