Climax vs anti-climax...
 Climax vs anti-climax...

LOLquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:48 schreef Blistering het volgende:
Stiekem wil ik ff fappen maar straks mis ik iets leukClimax vs anti-climax...

Prioriteiten stellen hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:48 schreef Blistering het volgende:
Stiekem wil ik ff fappen maar straks mis ik iets leuksClimax vs anti-climax...

quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:48 schreef Blistering het volgende:

Ze hadden ze best alle 11 even mogen opnoemen.quote:Bevat 11 dagelijkse tools waaronder:
Schaar, mes, schroevendraaiers, vijl, flesopener, etc.

Ik zei nog zo.. ga nog fappen voordat de hunt begintquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:48 schreef Blistering het volgende:

Vaak is het wel herhaling jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:49 schreef 12345r het volgende:
Is het eigenlijk echt tot morgen allerlei verschillende aanbiedingen?
Of word na bijv. 4 uur alles weer herhaald?

tussen 10 en half 12 is burgerlijk normaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe laat is het trouwens normaal om te gaan slapen, al mijn buren liggen al om half 10 op bed.

Kan toch annuleren ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:49 schreef Redah het volgende:
[..]
Je hebt em serieus gekocht? Zonde... Je krijgt em niet eens meer voor dat bedrag verkocht

In de ochtend beginnen de herhalingen meestalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:49 schreef 12345r het volgende:
Is het eigenlijk echt tot morgen allerlei verschillende aanbiedingen?
Of word na bijv. 4 uur alles weer herhaald?

Viel mij pas ook serieus op...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe laat is het trouwens normaal om te gaan slapen, al mijn buren liggen al om half 10 op bed.

Het is geen doelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maraca je gaat morgen voor nr 1 in de dagcijfers?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |