Ik doe eerst de drie losse stukken regenpijp, en pas als dat klaar is, zet ik 'm in elkaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:08 schreef Rewimo het volgende:
En hoe ga je dan een beginnetje maken boven een bocht als je de bocht kaal laat?
Uit de categorie dooie mussen: de dooie musquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:10 schreef Rewimo het volgende:
Jammer dat je niet om de hoek woont, dan kwam ik helpen kijken
Ik ga morgen de klare paal live helpen bekijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:10 schreef Rewimo het volgende:
Jammer dat je niet om de hoek woont, dan kwam ik helpen kijken
Daar zit niet eens geneens een gat, dus als ze daar de buis in willen, dan moeten ze eerst een gat gravenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:19 schreef trovey het volgende:
Pas je wel even op dat die kittens niet denken dat ze in de buis in het onderste huisje kunnen kruipen of heb je dat dichtgemaakt?
zijn ze d'r vrijwillig op gegaan of heb je ze geholpen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:30 schreef ElisaB het volgende:
Eli en Basje checkin' out tha krabpaal
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar zit niet eens geneens een gat, dus als ze daar de buis in willen, dan moeten ze eerst een gat graven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |