Yups, een blauw stokje met een groen dopje aan het eindquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:51 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ha leuk !
Die muis op het plaatje zit die aan een blauw stokje ? dEUS z'n favo muis was zo'n muis aan een roze koordje en een blauw stokje, we hebben er tig van versleten maar ik zou niet weten waar ik er nog kan kopen. Heb er ook eentje aan een geel stokje gehad maar die was toch net anders en niet zo goed blijkbaar.
Beetje kattenkruid in de regenpijp doet wonderenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, zal je zien hoor! Ben ik straks drie dagen aan het bouwen geweest, interesseert het ze geen zak
Ze vinden mijn oude stoel tot nu toe een stúk leuker, maar we houden volquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:07 schreef Erasmo het volgende:
Beetje kattenkruid in de regenpijp doet wonderen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:30 schreef ElisaB het volgende:
Eli en Basje checkin' out tha krabpaal
Nou neequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu weet ik hoe je aan je username gekomen bent
Slim van mij héquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu weet ik hoe je aan je username gekomen bent
Als het goed is, gaan ze over een poosje weer gewoon hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Die logeetjes () willen niet meer weg bij jou hoor, of gaat de mooie krabpaal met ze mee als ze weg gaan?
Nice job
quote:
Ik lees de laatste twee reacties, denk dat ik in het 'KPD/post hier je blote man' topic zit en scroll dan naar bovenquote:
quote:
Ja, dat. Het doet me nu denken aan een giga hamsterhokquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]vet!
Al zou het ook iets voor hamsters kunnen zijn zo
Awwwquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
Ze snappen 'm hoor
[ afbeelding ]
Oplossing voor het losse touw: strak opdraaien en het te lange stuk gewoon achter de wig drukken
Waar het hart van vol zitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:55 schreef Peter het volgende:
Ik lees de laatste twee reacties, denk dat ik in het 'KPD/post hier je blote man' topic zit en scroll dan naar boven
Ziet er prima uit Elisa!
Haha!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
Ze snappen 'm hoor
[ afbeelding ]
Oplossing voor het losse touw: strak opdraaien en het te lange stuk gewoon achter de wig drukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |