Ah okquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sisal is een coupon van de carpet right
(ik ben de wederhelft van bleiblei)
Coupon = restje vloerbedekking, dus: het sisal was een restje en het is gekocht bij CarpetRightquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:25 schreef kovenant het volgende:
hoe bedoel je dit ?
werkzaam bij carpetright en daar kan je het halen ?
ik bedoel dat het een coupon is die ik bij carpet right heb gekochtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:25 schreef kovenant het volgende:
[..]
hoe bedoel je dit ?
werkzaam bij carpetright en daar kan je het halen ?
Ik las britse kontharenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedoel dat het een coupon is die ik bij carpet right heb gekocht
En wij zijn overigens voor vierkant gegaan omdat het makkelijker te bouwen en te bevestigen is, en dus steviger staat. Met britse dikzakken kortharen is dat geen overbodige luxe
pics!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:30 schreef ElisaB het volgende:
Goed... ik heb ondertussen iets met regenpijp in elkaar geknutseld, maar het lijkt meer op een ruimteschip dan op een krabpaal
Ik twijfel nog een beetje, dus ik ga eerst maar eens even een kopje koffie drinkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:37 schreef SiGNe het volgende:
Wow, die is heel anders dan ik in gedachten had.
Ik dacht dat je alleen een paal op een plankje wilde maken
Ziet er goed uit!
Het zijn kittens van 7 weken en ze blijven niet langer dan een week of 3quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:46 schreef bleiblei het volgende:
Ik zou die ene buis met dat plankje erop wel minimaal een halve meter hoger maken en de plank niet precies midden op de buis monteren. Hoger omdat een kat uitgestrekt best 80 cm lang kan zijn en de ruimte willen om te krabben. En plankje niet in het midden omdat ie er anders niet op komt.
Maar de wijze van monteren (met ee4n PVC eindstuk) kan geen anderhalve meter overbruggen; de boel stort dan hopeloos inquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:12 schreef Cat22 het volgende:
Wauw!![]()
Maar ik zou hem idd ook iets hoger maken, kunnen ze stretchen en klimmen. Anderhalve meter kunnen ze prima overbruggen hoor.
Maar dan is die paal net afquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:30 schreef ElisaB het volgende:
en ze blijven niet langer dan een week of 3
Heul niet, want die is vanavond al afquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maar dan is die paal net af![]()
Ik ben er niet zo zeker van dat het stevig wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:48 schreef bleiblei het volgende:
Maar wel zeker tof. Ziet er stevig uit. Wel een leuke wikkel uitdaging in de bochten en de t-splitsing.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
mag ik even een plaatje van die van ons spammen?
En hoe ga je dan een beginnetje maken boven een bocht als je de bocht kaal laat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:38 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben er niet zo zeker van dat het stevig wordt.
En ik ben er ook nog niet zo zeker van dat ik de bochten en het T-stuk ga omwikkelen
Ik doe eerst de drie losse stukken regenpijp, en pas als dat klaar is, zet ik 'm in elkaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:08 schreef Rewimo het volgende:
En hoe ga je dan een beginnetje maken boven een bocht als je de bocht kaal laat?
Uit de categorie dooie mussen: de dooie musquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:10 schreef Rewimo het volgende:
Jammer dat je niet om de hoek woont, dan kwam ik helpen kijken
Ik ga morgen de klare paal live helpen bekijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:10 schreef Rewimo het volgende:
Jammer dat je niet om de hoek woont, dan kwam ik helpen kijken
Daar zit niet eens geneens een gat, dus als ze daar de buis in willen, dan moeten ze eerst een gat gravenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:19 schreef trovey het volgende:
Pas je wel even op dat die kittens niet denken dat ze in de buis in het onderste huisje kunnen kruipen of heb je dat dichtgemaakt?
zijn ze d'r vrijwillig op gegaan of heb je ze geholpen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:30 schreef ElisaB het volgende:
Eli en Basje checkin' out tha krabpaal
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar zit niet eens geneens een gat, dus als ze daar de buis in willen, dan moeten ze eerst een gat graven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |