Paultjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:02 schreef Paul het volgende:
HOIIIIIIIIIII
FAAAAAAAAANSSSSSSSSSSSSSSS
Ik zag jou op de webcam zo dansen op de fokmeet zoquote:
Hihihihhihihiiih.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zag jou op de webcam zo dansen op de fokmeet zo
DAT DUS NIET HE, AJAX WINT DUS NIET HE IN UTRECHT AHHAHAHAHAquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
EUFORIE AJAX KAMPIOEN EN WINT MAKKELIJK IN UTRECHT
Oh jij ja. Met je record gehunt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:05 schreef Nectar het volgende:
NA 1 jaar weer terug in de nb reeks lol. Mag ik eenwelkom appplaus
Ik klaptequote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:05 schreef Nectar het volgende:
BOEEEEEquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:05 schreef Nectar het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh jij ja. Met je record gehunt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:09 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
shhhhh.... (stealth nachtbagger)
Dat vond ik vast erg lief.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik had je nog wil en mooigedicht geschreven totem een keer
Gewerktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat hebben jullie gisteren gedaan?
Al een jaar, erg he? Ik mis mijn bagger-dagen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker baggeren etc
En jij nog steeds mod zo te zien
is dat al een jaar geleden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al een jaar, erg he? Ik mis mijn bagger-dagen.
Haha de inteelt tijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt korter he?
We moeten wel nogsteeds een pizza/hamburger maken.
Meest mislukte quote ooit... zeker op je apple gedaan ...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:17 schreef Nectar het volgende:
Ev[quote][ afbeelding ] Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt korter he?
We moeten wel nogsteeds een pizza/hamburger mtoen meegestemd
[/ ik weet de dag nog de dag dat jij mod werd, ik hd wrn toen meegestemd
Niet boos doen op Apple omdat je het niet kan betalenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:19 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Meest mislukte quote ooit... zeker op je apple gedaan ...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet boos doen op Apple omdat je het niet kan betalen
Nee het is alleen bagger vandaagquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Well hello there
Is het wat met de NB vandaag?
nixquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
De Sims 3 gespeeld.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:26 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Nee het is alleen bagger vandaag
hoiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:29 schreef Dalando het volgende:
Wat zuigen de nachtbaggers de laatste tijdBtw hoi allles iedereen
Monkyyy. Al gevingerd?quote:
WAZZZZZZZZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111quote:
Privé, laat ik me niet over uit.quote:
Goeiemorgen teringmongool, lekker geslapen?quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Privé, laat ik me niet over uit.
Ik heb al wel gefapt. Nu jij ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je al een dildo gekocht ?
Nee, was eigenlijk van plan dat zo te gaan doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Goeiemorgen teringmongool, lekker geslapen?
Ik had het nog van gisterochtend. Niet deze nacht, gekkiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, was eigenlijk van plan dat zo te gaan doen.
Ik heb niet gefapt, nu Monkyyyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb al wel gefapt. Nu jij ook.
Privé, laat ik me niet over uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je al een dildo gekocht ?
Ik heb geen dildo gekocht, nu jijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je op Fok vraagt om advies verwachten wij natuurlijk ook op de hoogte te worden gehouden. Je verstoord heel de balans op Fok zo nogquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wel, nu Monkyyyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb geen dildo gekocht, nu jij
Zeg, alleen maar omdat jij die details over jouw leven vertelt wil niet zeggen dat ik dat ook moet doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb geen dildo gekocht, nu jij
Ja redelijk druk wel momenteel. Alleen vanavond ff een rustpauze ingelast. Met jou?quote:
Ja, het gaat wel goed op zich. Totaal niet druk jmr.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja redelijk druk wel momenteel. Alleen vanavond ff een rustpauze ingelast. Met jou?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeg, alleen maar omdat jij die details over jouw leven verteld wil niet zeggen dat ik dat ook moet doen.
Ruilen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:36 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel goed op zich. Totaal niet druk jmr.
Afstuderen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:37 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ligt eraan, waar heb je het druk mee?
Omdat het een kleurboek is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zitten geen zwa'hte bij dus ziet er goed uit.
Fappen is een drukke bezigheidquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:37 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ligt eraan, waar heb je het druk mee?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ZWART IS GEEN KLEUR.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ZWART IS GEEN KLEUR.
[ afbeelding ]
hej klootzakquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zitten geen zwa'hte bij dus ziet er goed uit.
Hoezie dan? Al klaar met je studie?quote:
Over een week moet het klaar zijn. Nee dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezie dan? Al klaar met je studie?
Scriptie?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over een week moet het klaar zijn. Nee dus.
Ik houd al het zomerweer voor mezelf.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:41 schreef Chloroform het volgende:
Zomermeisje is gierig met de zomer, gierig gierig, zeuren op het weer ja toch dit dat gr gr
QFTquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:41 schreef Chloroform het volgende:
Zomermeisje is gierig met de zomer, gierig gierig, zeuren op het weer ja toch dit dat gr gr
Jmr, valt me van je tegen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:40 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Niet ruilen dan, sry. SRY.
Si.quote:
Eerlijk delen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:42 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik houd al het zomerweer voor mezelf.
Sry, echt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jmr, valt me van je tegen.
[..]
Si.
Ik ga voor de afstudeerstage straks. Moet er niet aan denken een scriptie in mijn eentje te makenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jmr, valt me van je tegen.
[..]
Si.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:42 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was gezellig gr grquote:
gr grquote:
Het leven,quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga voor de afstudeerstage straks. Moet er niet aan denken een scriptie in mijn eentje te makenWaar doe je het over?
Over moderator spelen op FOK!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga voor de afstudeerstage straks. Moet er niet aan denken een scriptie in mijn eentje te makenWaar doe je het over?
Hallo, wie ben jij om dat te bepalen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:45 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zeg; We krijgen dit topic nog wel vol voor 1:00
Ludos leven is heftig hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je zou het maar moeten beoordelen
Sinds ze die dildo heeft is ze niet meer te houden.quote:
Ik zeg; We krijgen dit topic niet vol voor 1:00quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:45 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zeg; We krijgen dit topic nog wel vol voor 1:00
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sinds ze die dildo heeft is ze niet meer te houden.
om wat gaan we weddenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zeg; We krijgen dit topic niet vol voor 1:00
quote:
Oh man, not this shit again.quote:
yesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Oh man, not this shit again.
gezegd is gezegd broodje kroket.quote:
Dat zeggen ze toch ook altijd over vrouwen die altijd huilen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
deze regen. het water moet toch ooit eens op zijn.
Huil jij veel dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch ook altijd over vrouwen die altijd huilen?
Nee.quote:
Als je hooit gaat huilen geef ik je wel een speciaal zakdoekje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch ook altijd over vrouwen die altijd huilen?
Haha ja lekker eraan ruiken of niet haha ja haha oké shit's getting old.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je hooit gaat huilen geef ik je wel een speciaal zakdoekje.
BBQSausage, aangenaam.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hallo, wie ben jij om dat te bepalen.
Gast, wat een herrie hé!quote:
We zijn al op de helft!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zeg; We krijgen dit topic niet vol voor 1:00
Dat van jouquote:
Wtf nee, om je neus mee te snuiten, waarom meteen aan dat soort dingen denken? :S:Squote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja lekker eraan ruiken of niet haha ja haha oké shit's getting old.
omdat dat leuk isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wtf nee, om je neus mee te snuiten, waarom meteen aan dat soort dingen denken? :S:S
Oh keihard gedisst.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wtf nee, om je neus mee te snuiten, waarom meteen aan dat soort dingen denken? :S:S
Komt niet meer goed met je. Sorry.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat van jouEn dan noem je dat van mij herrie?
Als je het zo wilt spelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh keihard gedisst.Sorry man.
Deze was naar aanleiding van topic in KLB man.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:54 schreef napoleonfour het volgende:
Ludo post altijd goeie muziek.
doe het ook altijd bij de douglasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
Wie doet dat nog meer, wanneer je een boek voor jezelf haalt o.i.d. en ze vragen : "is het een cadeautje" en dat dan bevestigend beantwoorden?
yeyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nu 27 uur niet meer gerookt! Ik ga eindelijk van mijn verslaving afkomen
Ik weet het al, ik maak een foto van mezelf als het voor 1 uur vol isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Oh man, not this shit again.
Duurt lang he?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doe het ook altijd bij de douglas.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:56 schreef Monopoly het volgende:
je leest mijn gedachtesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zodat ze hem voor je inpakken, en je hem thuis als cadeautje open kan maken, en je jezelf dus eigenlijk blij maakt met een dooie mus?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
Wie doet dat nog meer, wanneer je een boek voor jezelf haalt o.i.d. en ze vragen : "is het een cadeautje" en dat dan bevestigend beantwoorden?
ja echt hoorquote:
Ja, echt he?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja echt hoor, alsof ze geen inpakdiploma hebben.
Ik ben al lang blij dat ik het niet zelf hoef te doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt he?Eén keer bij de Ici gedaan, allemaal strikjes en frutseltjes en dingetjes. Doe normaal.
alles beter dan het zelf doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt he?Eén keer bij de Ici gedaan, allemaal strikjes en frutseltjes en dingetjes. Doe normaal.
Je moet jezelf zo nu en dan eens verwennen. Aanrader dit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zodat ze hem voor je inpakken, en je hem thuis als cadeautje open kan maken, en je jezelf dus eigenlijk blij maakt met een dooie mus?
Nee, dat doe ik niet. Sorry man.
je kan jezelf ook op een andere manier verwennenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet jezelf zo nu en dan eens verwennen. Aanrader dit.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:56 schreef Monopoly het volgende:
Lekker coke snuiven samen met Koningin Beatrix.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:59 schreef BFighter het volgende:
[..]
je kan jezelf ook op een andere manier verwennen
Dat ze van die krulslierten willen maken met zo'n schaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja echt hoor, alsof ze geen inpakdiploma hebben.
Je kan jezelf ook laten verwennen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:59 schreef BFighter het volgende:
[..]
Oh, vertel?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:59 schreef BFighter het volgende:
[..]
beterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook laten verwennen.
Tip.
leef met je mee. Zelfs bij een simpele shampoo is het al een stukje papier met duizend sliertjes eraan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geef mezelf zo nu en dan wel eens een schouderklopje, voelt echt goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet jezelf zo nu en dan eens verwennen. Aanrader dit.
Shampoo inpakken, wtf is dat voor schraal cadeau!?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
leef met je mee. Zelfs bij een simpele shampoo is het al een stukje papier met duizend sliertjes eraan.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Shampoo inpakken, wtf is dat voor schraal cadeau!?
is mooi cadeauquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor mijzelf hé, ga ik daarna gelijk onder de douche om het te gebruiken. Zit ik onder de douche en dan doe ik het papiertje eraf. goed gevoel x4.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bruisbal erbij, rozenblaadjes, geurkaarsjes alles?quote:
Na al dat uitpakken:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
alles wat je maar wil om jezelf te verwennequote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bruisbal erbij, rozenblaadjes, geurkaarsjes alles?
Waarom zit jij onder de douche?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor mijzelf hé, ga ik daarna gelijk onder de douche om het te gebruiken. Zit ik onder de douche en dan doe ik het papiertje eraf. goed gevoel x4.
ik ben geabonneerd op dat kanaal en zit heletijd op youtube echt waar kheb t gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Da's knap, hij is net 2 uur geleden geupload. Of je lult gewoon hard
weet nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zit jij onder de douche?
Omdat je van staan op den duur zo moe wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zit jij onder de douche?
Deze man snaptquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat je van staan op den duur zo moe wordt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
weet niet, vind staan niet zo lekker.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit altijd in de douche True storyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
yeaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Na al dat uitpakken:
[ afbeelding ]
"Tadaaaa! Als je hem al hebt kun je hem gewoon ruilen hoor, ik heb het bonnetje nog".
ik wissel het afquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zit altijd in de douche True story
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:03 schreef BFighter het volgende:
[..]
ik ben geabonneerd op dat kanaal en zit heletijd op youtube echt waar kheb t gezien![]()
ja wat?quote:
Op den duur ben je gewoon klaar met staan, maar nog niet klaar om van onder de warme douche te stappen.quote:
oke dan niet =_= wat heeft een fokprofiel nou te maken met youtubequote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof er niks van
Ssshhhtront.quote:
quote:
niks =_=quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:08 schreef BFighter het volgende:
[..]
oke dan niet =_= wat heeft een fokprofiel nou te maken met youtube
jeje jeje jejequote:
Doe dat nog n'squote:
SSsshhhtront.quote:
Wat is een pottermore?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:12 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Hipster status stijgt weer omhoog
Zend wel de goeie skins uitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
TLC, tyfuszender. Ik heb het een kans gegeven jongens.
Wat is er op? Heb er 1 keer naar gekeken, was wel aardig. Vind Animal Planet toch niet zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
TLC, tyfuszender. Ik heb het een kans gegeven jongens.
Police women of Broward..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is er op? Heb er 1 keer naar gekeken, was wel aardig. Vind Animal Planet toch niet zo.
quote:
ga dan naar die anderequote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:18 schreef Drommeldaris het volgende:
lolol gebanned op chatroulette nu moet ik allemaal foto's marken voor de unban
[ afbeelding ]
Ik heb een rustavond ingelast. Afgelopen dagen echt hard gewerkt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:20 schreef napoleonfour het volgende:
HOE VER BEN JE MET JE SCRIPTIE LUDO?
Deze is wel nice jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Deze fotograaf, wat een baas.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:17 schreef Dalando het volgende:
Nu:
[ afbeelding ]
Binnenkort:
[ afbeelding ]
Pics.quote:
DM kan toch wel?quote:
watquote:
Die ogenquote:
Passen wel bij elkaar, allebeide boeren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
watAls dat d'r vriendje is is ze behoorlijk dronken
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Hele filmpje is trouwens wel de moeite waard
quote:Kan ik het voelen?
"Ik heb het erg getroffen met mijn moeder, die ken ik al van mijn vorige levens"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:31 schreef Drommeldaris het volgende:
" Mama, ik moet je iets vertellen, zoon dat wist ik al"
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"Ik heb het erg getroffen met mijn moeder, die ken ik al van mijn vorige levens"
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:32 schreef Dalando het volgende:
"Ik heb het wel goed getrofffe met me moeder, ik ken haar nog uit mijn vorige levens"
Ies gevaarlijk jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
Iedereen stopt met posten omdat er een rood zinnetje boven het tekstvak staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |