steel er eenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al gekocht, krijg pas over 12-16 weken![]()
Hoezo duurt dat dan zo lang?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al gekocht, krijg pas over 12-16 weken![]()
Weet nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo duurt dat dan zo lang?
en dan zet je ze naast elkaar en dan heb je een vierpersoonsbed en dan kun je zo een orgie houdenquote:
Een speciaal bed voor een speciale jongen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet nietzal wel een hele speciale bed zijn, aangezien het ¤3300 kostte
Maar omg ik kon gewoon zo slapen vanmiddag, midden in de winkel
Ik kom SLAPENquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:10 schreef Etsu het volgende:
Jullie mogen komen KIJKEN als ik hem heb, dan snappen jullie wat ik bedoel
ja leuk welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
en dan zet je ze naast elkaar en dan heb je een vierpersoonsbed en dan kun je zo een orgie houden![]()
![]()
haha jij komtquote:
Alsof dat niet in een tweepersoonsbed kanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
en dan zet je ze naast elkaar en dan heb je een vierpersoonsbed en dan kun je zo een orgie houden![]()
![]()
lach'n gier'n brull'n zouden ze in twente zeggenquote:
Kan idd niet, je bent te dik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof dat niet in een tweepersoonsbed kan
Daar kun je wel met tien mensen seksen op zich.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lach'n gier'n brull'n zouden ze in twente zeggen
Toegegeven.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan idd niet, je bent te dik.
Daar kan alles, behalve mensen verstaanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar kun je wel met tien mensen seksen op zich.
Maakt niet uit, zou toch wel een afknapper zijn denk ik. Gewoon je bek houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar kan alles, behalve mensen verstaan
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zou toch wel een afknapper zijn denk ik. Gewoon je bek houden.
FOK!'ers die dan ineens over hardware gaan praten terwijl je hun lichaam verkent.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |