Ik moet om kwart voor 7 de bus hebben. D'oh!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bank kan vanaf 7 uur 's ochtends bezorgd worden. D'oh!
Kan je geen tijdsindicatie inzien nu? Wel snel trouwens!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bank kan vanaf 7 uur 's ochtends bezorgd worden. D'oh!
Maandag hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan je geen tijdsindicatie inzien nu? Wel snel trouwens!
Het zwager-effectquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:57 schreef Tegan het volgende:
Ik snap het ook niet. Maar ik weet dat mama mij erg mist, dat het nu zo stil is in huis, dus ik ben wel blij voor haar. Hoewel ze vandaag wel zei dat ze het misschien ook niet zo tof vind om weer iedere dag voor drie man te moeten koken
.
Ohquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandag heMaar de tijdsindicatie is dus tussen 7 en 12.
Nou ja...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Pffft, dan zou ik nog liever in Gouda gaan wonen.
Moet er niet aan denken. Ik zou echt gillend gek worden. Na een dag.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef Tegan het volgende:
Owja, mijn zus moet uit haar huurhuis, en nu heeft ze bedacht dat ze misschien wel bij mama gaat wonen totdat ze een huis heeft gevonden om te kopen. Wat wel jaren kan duren. Maar wel goed dat mama dan niet zo eenzaam is
. Los van dat het wel vreemd is...
Ik zou niet gillend gek worden, maar mijn zus woont al ruim zes jaar op zichzelf waarvan drie/vier samen ofzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Ik zou echt gillend gek worden. Na een dag.
Die wordt wel gillend gek dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou niet gillend gek worden, maar mijn zus woont al ruim zes jaar op zichzelf waarvan drie/vier samen ofzo.
een vriend van me zit er nu (al een paar dagen) en van zijn facebook krijg ik niet het idee dat het niet te doen is hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Tegan het volgende:
http://www.minbuza.nl/nl/(...)root_Brittanni%C3%AB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |