is goed hoor, al weet ik niet of ik bep en annie nog in de ogen kan kijken nu ik dit weet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ik heb beloofd het voor me te houden, dus dat moet jij dan ook doen he
gewoon niks meer van laten horenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
is goed hoor, al weet ik niet of ik bep en annie nog in de ogen kan kijken nu ik dit weet.
ja maar ik kom annie altijd tegen bij de vomar.quote:
neeeeeee dat meen je niet. hij was mijn suikeroompjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wisten jullie trouwens dat ger, de achterneef van trudie en kees een beroerte heeft gehad?
ger, de man van corrie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wisten jullie trouwens dat ger, de achterneef van trudie en kees een beroerte heeft gehad?
ja die ger, zo jong nog, echt erg, ook voor arme corrie, die heeft al zoveel tegenslag gehad, dit kan ze nu echt niet gebruikenquote:
Jason Derülo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Jason Derülo - It Girl = gemaakt op 538 met 78,6%.
Vast wel iemand die 538-muziek luistert?
Scherp.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je had je tanden toch al gepoetst.
proef ik toch niets meer vanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je had je tanden toch al gepoetst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |