Fijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan onder vrouwenwarmte gerekend worden.
Mijn paint uit je sign halen, dat is pas ondankbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
* Klinkerbotsing vindt Kaasrol een beetje ondankbaar.
Man, ik wil de link van je sig om dat topic te lezen, waarom heb je dat blauwe gedeelte weggehaald?quote:
Ik zal even voor je kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Man, ik wil de link van je sig om dat topic te lezen, waarom heb je dat blauwe gedeelte weggehaald?
Alvast gefeliciteerd dan!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef Kaasrol het volgende:
maar ik ga ook maar slaapje doen zo denk ik
vooruit dan maarquote:
Dankjequote:
18 willen worden terwijl je online bentquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
18 willen worden terwijl je online bentEhnee.
1 uur snachtsquote:
wilde je je mama een onrustige nacht toewensen ofzo?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
een FOK! verjaardagsfeestje, met virtuele drank en ballonnen!
Natuurlijk, ik begon daar al vroeg mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
wilde je je mama een onrustige nacht toewensen ofzo?
danke sehr.quote:
Wow, ben je naar Hull geėmigreerd? Hoe is dat?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Man, ik wil de link van je sig om dat topic te lezen, waarom heb je dat blauwe gedeelte weggehaald?
Dat was de post waar zij op reageerde.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou. De oude mensen zitten meestal in de raad der wijzen en die mogen beslissen. Maar jij bent al zo oud en dement dat je alweer uit de raad bent getrapt. Nu vormen BDH en ik de raad der wijzen, met barrie en fed als uitvoerend bestuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |