abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100689659
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 19:00 schreef heaven7 het volgende:
Wij geven nu ook Royal Canin dus dat is wel erg welkom ja! :) Waar woon je?
Ik had ook al voer aangeboden heb rc kitten staan kan ik zo opsturen maar dan haal ik het wel uit de verpakking anders past het niet in een envelop
pi_100690102
:D :o *O* Wat zijn jullie allemaal lief!! Joey ligt nu bij Stepho op schoot, Siep drentelt er wat omheen, al grommend :')

Voor wie het interesseert even een kostenplaatje tot nu toe.

Dierenarts in Italië: ¤100,-
Reismandje, incontinentiematjes, voer en antibiotica in Italië: ¤40,-
Eerste consult, parasietenpipet en oogzalf Nederland: ¤33,-
Operatie: ¤151,-

En dan komt er nog antibiotica Nederland bij wat we nog niet betaald hebben en wat recoveryvoer :)
pi_100690142
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik had ook al voer aangeboden heb rc kitten staan kan ik zo opsturen maar dan haal ik het wel uit de verpakking anders past het niet in een envelop
Oh heb je ook Royal Canin? Dat wist ik niet :) Dat is zeer welkom! We willen het graag bij 1 merk houden.
pi_100690177
Ik moet eerlijk zeggen dat het me nog enigszins meevalt!
Joey is in goede handen bij jullie en wat heerlijk dat iedereen zo met het knulletje meeleeft!
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:50:56 #205
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_100690658
Ik zat trouwens te denken... hoort Joey eigenlijk niet een Italiaanse naam te hebben?
Ik heb even zitten googlen naar Italiaanse namen en toen kwam ik Gino tegen, betekent 'Roemvolle krijgsheld' (http://babybytes.nl/namen/jongens/Gino) , zou een afkorting kunnen zijn van Ambrogino en dat betekent weer 'onsterfelijk' (http://www.20000-names.com/male_italian_names.htm#AMBROGINO)

Ik wil uiteraard niks opleggen maar ik vond het wel prachtige betekenissen van de namen, die passen wel bij deze kleine held :)
  Moderator zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:52:30 #206
155227 crew  Guppy
dus
pi_100690738
Zo'n held als Joey verdient een dubbele naam :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  † In Memoriam † zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:45:53 #207
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100693070
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:50 schreef SiGNe het volgende:
Ik zat trouwens te denken... hoort Joey eigenlijk niet een Italiaanse naam te hebben?
Ik heb even zitten googlen naar Italiaanse namen en toen kwam ik Gino tegen, betekent 'Roemvolle krijgsheld' (http://babybytes.nl/namen/jongens/Gino) , zou een afkorting kunnen zijn van Ambrogino en dat betekent weer 'onsterfelijk' (http://www.20000-names.com/male_italian_names.htm#AMBROGINO)

Ik wil uiteraard niks opleggen maar ik vond het wel prachtige betekenissen van de namen, die passen wel bij deze kleine held :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo'n held als Joey verdient een dubbele naam :Y
Eigenlijk een driedubbele als je naar de tekst van "the naming of cats" uit Cats luistert
quote:
The naming of cats is a difficult matter
It isn't just one of your holiday games
You may think at first I'm as mad as a hatter
When I tell you a cat must have three different names
en maar een linkje naar de rest van de lyrics want anders wordt het zo'n lange post
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:01:54 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100696441
Ik lees dit topic net, maar TS _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:04:01 #209
83087 Stepho
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_100696560
Ik kwam op de naam Joey omdat we hem dan One-eyed Joe kunnen noemen. Ook is de bekende Joey uit Friends een italiaan.
pi_100697576
quote:
17s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:01 schreef Qwea het volgende:
Ik lees dit topic net, maar TS _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Dit :)
♥ scars make us who we are ♥
pi_100697670
Vind de betekenis van Gino idd mooi maar vind de naam zelf echt vreselijk :P We houden het gewoon bij Joey :)

@Moppie, het kan ook duurder idd! Als het hierbij blijft valt het nog enigszins mee. Desalniettemin is het een hoop geld natuurlijk :)
  † In Memoriam † zondag 14 augustus 2011 @ 00:29:46 #212
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100697833
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:25 schreef heaven7 het volgende:
Vind de betekenis van Gino idd mooi maar vind de naam zelf echt vreselijk :P We houden het gewoon bij Joey :)

@Moppie, het kan ook duurder idd! Als het hierbij blijft valt het nog enigszins mee. Desalniettemin is het een hoop geld natuurlijk :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:22 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Meh, meer dat ik niks aan dat voer heb en wel iets aan het blik waar het inzit, het scheelt Heaven7 in kosten en Joey is een tikje zielig en kan het goed gebruiken ;)

Over kosten gesproken, Heaven7, wat heeft dit "geintje" jou inmiddels al gekost?
Zo'n operatie lijkt me ook niet goedkoop en dierenartsen werken over het algemeen niet gratis.
Wat dat betreft zou er misschien via de FP iets van een inzamelingsactie kunnen worden gehouden.
Zoals SiGNe al zei, we kunnen ook met de virtuele pet rond gaan hoor. Ik heb geen RC kittenfood in de aanbieding of iets anders waar je wat aan zou hebben, maar een eurootje of wat wil ik best bijdragen aan Joey's ziektenkosten hoor :)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:30:18 #213
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_100697861
O mijn god wat een super te lief schattig katje!

(ik had de nieuwe foto's nog niet gezien)

Wat een grote baby-ogen! O+ *;

Je ziet wel nu dat zijn oog helemaal vol zit met hechtingen, het ziet er nog vet bloederig uit -O-
pi_100698820
quote:
11s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Mishu het volgende:

Wat een grote baby-ogen! O+ *;

Oog :+
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:54:07 #215
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_100698847
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:53 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Oog :+
O ja sorry.. 8)7
  † In Memoriam † zondag 14 augustus 2011 @ 00:56:57 #216
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100698958
Die foto's zijn geweldig weer...!

En wat fijn dat er zo veel lieve en behulpzame fokkertjes zijn. O+

Joey ziet er ondertussen zeer goed uit vind ik, als je weet vanwaar hij komt...
Are you fokking to me?
  zondag 14 augustus 2011 @ 01:16:21 #217
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_100699727
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:36 schreef heaven7 het volgende:
:D :o *O* Wat zijn jullie allemaal lief!! Joey ligt nu bij Stepho op schoot, Siep drentelt er wat omheen, al grommend :')

Voor wie het interesseert even een kostenplaatje tot nu toe.

Dierenarts in Italië: ¤100,-
Reismandje, incontinentiematjes, voer en antibiotica in Italië: ¤40,-
Eerste consult, parasietenpipet en oogzalf Nederland: ¤33,-
Operatie: ¤151,-

En dan komt er nog antibiotica Nederland bij wat we nog niet betaald hebben en wat recoveryvoer :)
Ik had je post even gemist maar het is toch al ¤324,-
Wat dat betreft had je beter een gezonde kat uit italië mee kunnen nemen ;)
  zondag 14 augustus 2011 @ 02:49:42 #218
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_100702313
O+

Wat een heerljk topic en wat een ongelofelijk leuk katje is Joey O+
Hulde aan TS!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_100706455
Idd :P Dat zeiden ze ook bij de dierenarts in Italië trouwens, er zaten heel veel diertjes die al klaar waren om naar een nieuw baasje te gaan. Maar ik wilde perse Joey :@

@MaryMouse, dat is echt heel lief en we kunnen het absoluut goed gebruiken maar vind het een beetje schooierig overkomen :@ Wij hebben er immers zelf voor gekozen dit stumpertje mee te nemen en op te lappen en de daarbij komende kosten... Lastig dus!

En er komt wat pus uit de wond :{ Hij waggelt heel blij door de kamer, eet en reageert goed en het is niet rood maar wel pus! Het vervelende is dat de dierenarts die hem behandelt heeft vandaag natuurlijk niet werkt :{ Daarbij weten dieren het altijd voor elkaar te krijgen om in het weekend of de nacht ziek te worden!-------> weekendconsult :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2011 11:40:37 ]
pi_100706500
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:39 schreef heaven7 het volgende:

En er komt wat pus uit de wond :{ Hij waggelt heel blij door de kamer, eet en reageert goed en het is niet rood maar wel pus! Het vervelende is dat de dierenarts die hem behandelt heeft vandaag natuurlijk niet werkt :{ Daarbij weten dieren het altijd voor elkaar te krijgen om in het weekend of de nacht ziek te worden!-------> weekendconsult :{
Ow damn! :( Maar jullie gaan vandaag wel naar de DA? Ik zou er iig geen risico mee nemen, hij had zo'n grote infectie. :o En de pet kan nog steeds hoor, het begint een duur special kereltje te worden. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100706526
Ow ja: geel/groen vocht en stinkt het het -> pus
Helder vocht wat niet stinkt -> wondvocht (en dat laatste kan niet zoveel kwaad)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100707200
Wat voor zalf heb je? Cafzalf? (Cavasan)? Dat is een heel goede zalf bij zulke ontstekingen....
I had a signature once. It was awful.
pi_100707244
Nou het ruikt zuur, wel pus denken wij. We hebben de dienstdoende arts in de buurt gebeld en die zei dat het goed was dat het eruit kon en dat hij qua antibiotica niet veel meer kon doen dan wat ie nu al krijgt aan die zalf en pilletjes en dat we zo snel mogelijk op controle moeten. Nu is dat morgenochtend gelukkig al dus we hoefden niet langs te komen.
Ik heb het schoongemaakt met afgekookt water en wattenschijfjes en er kwam een soort van korstje los (heel makkelijk, was al week van de zalf) en toen vloeide er steeds meer naar buiten. Het doet hem geen pijn want ik mocht het heel makkelijk schoonmaken allemaal. Het ziet er nu een heel stuk beter uit, niet meer dik en er vloeit nu niks meer. Heb er meteen weer op aanraden van de arts zalf op gedaan, wat hopelijk een beetje naar binnen dringt omdat het nu open is.

Maar het lijkt me niet goed dat er zich nog steeds pus verzamelt :'( En toch is de operatie al bijna 4 dagen geleden en nam de kans op verdere infectie elke dag dat het goed met hem gaat af volgens de dierenarts.
pi_100707252
Cavasan hebben we ja.
pi_100707299
Het strookt voor geen meter met elkaar hoor, het gaat zó goed met hem, hij klimt half in de tralies van de bench omdat ie eruit wil, waggelt in een flink tempo de kamer door, eet goed, plast en poept op de bak.. Snap het niet :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')