Ik had ook al voer aangeboden heb rc kitten staan kan ik zo opsturen maar dan haal ik het wel uit de verpakking anders past het niet in een envelopquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:00 schreef heaven7 het volgende:
Wij geven nu ook Royal Canin dus dat is wel erg welkom ja!Waar woon je?
Oh heb je ook Royal Canin? Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik had ook al voer aangeboden heb rc kitten staan kan ik zo opsturen maar dan haal ik het wel uit de verpakking anders past het niet in een envelop
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:50 schreef SiGNe het volgende:
Ik zat trouwens te denken... hoort Joey eigenlijk niet een Italiaanse naam te hebben?
Ik heb even zitten googlen naar Italiaanse namen en toen kwam ik Gino tegen, betekent 'Roemvolle krijgsheld' (http://babybytes.nl/namen/jongens/Gino) , zou een afkorting kunnen zijn van Ambrogino en dat betekent weer 'onsterfelijk' (http://www.20000-names.com/male_italian_names.htm#AMBROGINO)
Ik wil uiteraard niks opleggen maar ik vond het wel prachtige betekenissen van de namen, die passen wel bij deze kleine held
Eigenlijk een driedubbele als je naar de tekst van "the naming of cats" uit Cats luistertquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo'n held als Joey verdient een dubbele naam
en maar een linkje naar de rest van de lyrics want anders wordt het zo'n lange postquote:The naming of cats is a difficult matter
It isn't just one of your holiday games
You may think at first I'm as mad as a hatter
When I tell you a cat must have three different names
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:25 schreef heaven7 het volgende:
Vind de betekenis van Gino idd mooi maar vind de naam zelf echt vreselijkWe houden het gewoon bij Joey
@Moppie, het kan ook duurder idd! Als het hierbij blijft valt het nog enigszins mee. Desalniettemin is het een hoop geld natuurlijk
Zoals SiGNe al zei, we kunnen ook met de virtuele pet rond gaan hoor. Ik heb geen RC kittenfood in de aanbieding of iets anders waar je wat aan zou hebben, maar een eurootje of wat wil ik best bijdragen aan Joey's ziektenkosten hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Meh, meer dat ik niks aan dat voer heb en wel iets aan het blik waar het inzit, het scheelt Heaven7 in kosten en Joey is een tikje zielig en kan het goed gebruiken
Over kosten gesproken, Heaven7, wat heeft dit "geintje" jou inmiddels al gekost?
Zo'n operatie lijkt me ook niet goedkoop en dierenartsen werken over het algemeen niet gratis.
Wat dat betreft zou er misschien via de FP iets van een inzamelingsactie kunnen worden gehouden.
Ik had je post even gemist maar het is toch al ¤324,-quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:36 schreef heaven7 het volgende:
![]()
![]()
Wat zijn jullie allemaal lief!! Joey ligt nu bij Stepho op schoot, Siep drentelt er wat omheen, al grommend
Voor wie het interesseert even een kostenplaatje tot nu toe.
Dierenarts in Italië: ¤100,-
Reismandje, incontinentiematjes, voer en antibiotica in Italië: ¤40,-
Eerste consult, parasietenpipet en oogzalf Nederland: ¤33,-
Operatie: ¤151,-
En dan komt er nog antibiotica Nederland bij wat we nog niet betaald hebben en wat recoveryvoer
Ow damn!quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:39 schreef heaven7 het volgende:
En er komt wat pus uit de wondHij waggelt heel blij door de kamer, eet en reageert goed en het is niet rood maar wel pus! Het vervelende is dat de dierenarts die hem behandelt heeft vandaag natuurlijk niet werkt
Daarbij weten dieren het altijd voor elkaar te krijgen om in het weekend of de nacht ziek te worden!-------> weekendconsult
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |