abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:09:37 #151
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100654878
En wat zei de dierenarts over joey's dikke buikje?
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_100654921
pi_100655962
quote:
O+ _O_ O+

Het kleine wurm... heerlijk dat het zo goed gaat! O+
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:58:33 #154
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_100656929
Hoe accepteert je andere kat die kleine eigenlijk? Slapen ze al bij elkaar?
pi_100657824
O+

Hopelijk blijft het goed gaan.
pi_100659501
Echt kennis hebben we ze nog niet laten maken :) Siep blaast er zo nu en dan naar. We zijn voorzichtig i.v.m. eventueel ziektes nog. Maandag ff vragen hoelang we daar nog alert op moeten zijn. Wormen zouden weg moeten zijn na pipet. Dit wordt maandag ook bekeken. Er zit nl niks in zijn ontlasting..

En verder.................................... HEEFT IE IN DE PAN GEPLAST EN GEPOEPT :D :D Hij ging vanmiddag al 2 keer zitten op de grond maar toen ik hem op het kattengrit zette deed ie niks maar vanavond dus wel, incl graven ;D
pi_100659580
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef heaven7 het volgende:
Echt kennis hebben we ze nog niet laten maken :) Siep blaast er zo nu en dan naar. We zijn voorzichtig i.v.m. eventueel ziektes nog. Maandag ff vragen hoelang we daar nog alert op moeten zijn. Wormen zouden weg moeten zijn na pipet. Dit wordt maandag ook bekeken. Er zit nl niks in zijn ontlasting..

En verder.................................... HEEFT IE IN DE PAN GEPLAST EN GEPOEPT :D :D Hij ging vanmiddag al 2 keer zitten op de grond maar toen ik hem op het kattengrit zette deed ie niks maar vanavond dus wel, incl graven ;D
*O* Goed zo Joey! *O*
pi_100659647
Who you go joey ^O^ *O*
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:13:18 #159
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100660200
quote:

Geweldig, zit gewoon in het dna van zo'n beestje, en ik denk dat hij heel snel doorheeft waarvoor het kattengrit is ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_100660285
quote:

Ik kan me precies voorstellen hoe je je voelt, eerste keer dat ik naar mijn katten ging kijken deden ze ook voor het eerst hun behoefte in de bak O+
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:16:33 #161
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_100660367
Slim beessie O+
*G* voor Joey en Heaven7 & co *;
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_100661829
Oh, wat kun je toch blij zijn met iets op de bak *O*
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 01:14:55 #163
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100665055
quote:
HEEFT IE IN DE PAN GEPLAST EN GEPOEPT :D :D Hij ging vanmiddag al 2 keer zitten op de grond maar toen ik hem op het kattengrit zette deed ie niks maar vanavond dus wel, incl graven ;D
_O_ Goed zo Joey!
pi_100668746
Wiehhh *O*
Super goed, Joey op de bak pan!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:18:23 #165
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100670498
Joey ^O^ Superkitten!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100670645
Als een kat eenmaal door heeft waar die kan poepen en plassen gaat het goed komen!
pi_100670647
Ik zag de TT en klikte erop als een ramptoerist maar oh wat respect heb ik voor TS. _O_
pi_100670846
het zou me niks verbazen als joey beetje planken koorts heeft van alle aandacht en daarom stoelgang wat lastiger gaat _O-
pi_100671044
Wat heerlijk dat hij dat al snapt! Het is zo'n koddig ventje, ik gun hem zo'n gouden toekomst!
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:57:59 #170
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100672732
Op deze manier kan Joey het niet slecht hebben!

^O^ Purrrr

Ok ff serieus. Wat tof dat jullie hem mee hebben genomen en er zo voor zorgen.
Joey gaat een hartstikke fijn leven tegemoed dat weet ik zeker!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Moderator zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:18:24 #171
155227 crew  Guppy
dus
pi_100672851
Zojuist heb ik een konijnentoilet aka Joey-kattenbak afgegeven bij heaven7 en heb ook de eer gehad om Joey te ontmoeten O+

Wat is ie klein!! Het is echt nog een wurmke, en hij is ook een beetje uit verhouding nog :D Heel grote oren, heel dunne pootjes en dun staartje. En dik buikje, ik denk omdat je al het eten ziet zitten wat ie nu krijgt :Y

Maar hij ziet er, naar omstandigheden, heel goed uit! Hij is nog dunnig, maar volgens mij gaat dat helemaal goedkomen ^O^

Hulde aan heaven7 en Stepho _O_

Nu kan ik natuurlijk niet achterblijven met een mooie Joey-avatar!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_100676882
Wat lief van je Guppyfriend. O+

Go Joey! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:49:42 #173
45 SiGNe
pi_100680260
Hou er trouwens wel rekening mee dat ie waarschijnlijk een groeiachterstand heeft opgelopen door z'n ontsteking en ondervoeding.
Niet dat dat erg hoeft te zijn maar 't kan zijn dat ie vergeleken met andere katten een stuk kleiner zal zijn, ook als ie volwassen is.
pi_100682556
Guppyfriend, je bent geweldig! _O_

SiGNe, inderdaad. Maar kleine poessies zijn lief. O+

Go Joey, en veel plezier met je nieuwe WCtje. *O*
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_100682953
Guppyfriend en Kper_Norci O+ *O*

Joey's nieuwe onderkomen vanaf net:

Wctje staat nu in een hoek :) Met mandje van Kper_Norci O+ Andere mandje vond Siep wel leuk :D Balletjes zijn ook goed ontvangen! Joey heeft er 3 tikjes tegenaan gegeven :D We weten niet of het echt een beetje spelen was of meer dat ie in z'n weg lag (hij ging daarna verder met wassen :P) maar het idee is leuk :P

Moet wassen, stomme kap!

Waggelen in de kamer:

Oog is weer hetzelfde verhaal als met zalf voor de operatie trouwens, het is weer dikker maar doet geen pijn en het is ook niet rood ofzo. Maar wel dik. Kan dat door de zalf komen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2011 18:21:54 ]
pi_100682973
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:49 schreef SiGNe het volgende:
Hou er trouwens wel rekening mee dat ie waarschijnlijk een groeiachterstand heeft opgelopen door z'n ontsteking en ondervoeding.
Niet dat dat erg hoeft te zijn maar 't kan zijn dat ie vergeleken met andere katten een stuk kleiner zal zijn, ook als ie volwassen is.
Al blijft ie zo klein als dat ie nu is :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2011 18:22:15 ]
pi_100683070
OMG! Wat is hij klein!!!! En lief!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_100684005
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:21 schreef heaven7 het volgende:
Guppyfriend en Kper_Norci O+ *O*

Joey's nieuwe onderkomen vanaf net:

[ afbeelding ]
Wctje staat nu in een hoek :) Met mandje van Kper_Norci O+ Andere mandje vond Siep wel leuk :D Balletjes zijn ook goed ontvangen! Joey heeft er 3 tikjes tegenaan gegeven :D We weten niet of het echt een beetje spelen was of meer dat ie in z'n weg lag (hij ging daarna verder met wassen :P) maar het idee is leuk :P

Moet wassen, stomme kap!
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Waggelen in de kamer:
[ afbeelding ]

Oog is weer hetzelfde verhaal als met zalf voor de operatie trouwens, het is weer dikker maar doet geen pijn en het is ook niet rood ofzo. Maar wel dik. Kan dat door de zalf komen?
Leuk katje! :D Ik zag dit bij de weblog staan, dacht ik klik er ff op, en dit had ik niet verwacht.
Jullie zijn echt helden! (ik snap niet waarom niet meer mensen dit soort dingen doen...)
Ik denk trouwens dat dat het daar nu dik is (waar zijn oogje zat) normaal is. Toen onzo poes hier werd gesteriliseerd was de plek waar ze hadden gesneden ook een paar dagen dik. En maandag gaan jullie toch naar de DA, dus dat moet geen probleem zijn. Long live One Eye Joey!
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:55:17 #179
45 SiGNe
pi_100684083
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:22 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Al blijft ie zo klein als dat ie nu is :D
Je eigen bonsai-kitteh :)

Ik heb hier trouwens ook nog voer liggen, is half Royal Canin Kitten en half iams Lam.
Staat hier al een tijdje in een afgesloten (iams)emmer omdat mijn eigen kat daar diaree van bleek te krijgen (Pro-Plan Sensible bleek wel goed te werken voor Morgan's darmen).
Ik heb dus verder zelf niks meer aan dat voer, misschien dat jij er interesse in hebt?
pi_100684283
Wij geven nu ook Royal Canin dus dat is wel erg welkom ja! :) Waar woon je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')