quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef heaven7 het volgende:
Echt kennis hebben we ze nog niet laten makenSiep blaast er zo nu en dan naar. We zijn voorzichtig i.v.m. eventueel ziektes nog. Maandag ff vragen hoelang we daar nog alert op moeten zijn. Wormen zouden weg moeten zijn na pipet. Dit wordt maandag ook bekeken. Er zit nl niks in zijn ontlasting..
En verder.................................... HEEFT IE IN DE PAN GEPLAST EN GEPOEPT![]()
Hij ging vanmiddag al 2 keer zitten op de grond maar toen ik hem op het kattengrit zette deed ie niks maar vanavond dus wel, incl graven ;D
Geweldig, zit gewoon in het dna van zo'n beestje, en ik denk dat hij heel snel doorheeft waarvoor het kattengrit isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef heaven7 het volgende:
Echt kennis hebben we ze nog niet laten makenSiep blaast er zo nu en dan naar. We zijn voorzichtig i.v.m. eventueel ziektes nog. Maandag ff vragen hoelang we daar nog alert op moeten zijn. Wormen zouden weg moeten zijn na pipet. Dit wordt maandag ook bekeken. Er zit nl niks in zijn ontlasting..
En verder.................................... HEEFT IE IN DE PAN GEPLAST EN GEPOEPT![]()
Hij ging vanmiddag al 2 keer zitten op de grond maar toen ik hem op het kattengrit zette deed ie niks maar vanavond dus wel, incl graven ;D
Ik kan me precies voorstellen hoe je je voelt, eerste keer dat ik naar mijn katten ging kijken deden ze ook voor het eerst hun behoefte in de bakquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef heaven7 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef heaven7 het volgende:
HEEFT IE IN DE PAN GEPLAST EN GEPOEPT![]()
Al blijft ie zo klein als dat ie nu isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:49 schreef SiGNe het volgende:
Hou er trouwens wel rekening mee dat ie waarschijnlijk een groeiachterstand heeft opgelopen door z'n ontsteking en ondervoeding.
Niet dat dat erg hoeft te zijn maar 't kan zijn dat ie vergeleken met andere katten een stuk kleiner zal zijn, ook als ie volwassen is.
Leuk katje!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:21 schreef heaven7 het volgende:
Guppyfriend en Kper_Norci![]()
Joey's nieuwe onderkomen vanaf net:
[ afbeelding ]
Wctje staat nu in een hoekMet mandje van Kper_Norci
Andere mandje vond Siep wel leuk
Balletjes zijn ook goed ontvangen! Joey heeft er 3 tikjes tegenaan gegeven
We weten niet of het echt een beetje spelen was of meer dat ie in z'n weg lag (hij ging daarna verder met wassen
) maar het idee is leuk
Moet wassen, stomme kap!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waggelen in de kamer:
[ afbeelding ]
Oog is weer hetzelfde verhaal als met zalf voor de operatie trouwens, het is weer dikker maar doet geen pijn en het is ook niet rood ofzo. Maar wel dik. Kan dat door de zalf komen?
Je eigen bonsai-kittehquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:22 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Al blijft ie zo klein als dat ie nu is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |