quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spinnen in de tuin? Hoe doe je dat?
Sexy.quote:
Meld. Alleen ik ben er niet blij mee. Maar het lukt niet om dat te veranderen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Ik kan me dan ook niet zo goed voorstellen dat je geen/weinig vrienden hebt en daar gelukkig mee bent. Ga je dan ook bijvoorbeeld nooit uit / wat drinken / gewoon thuis in de tuin zitten tot 3 uur 's nachts met een fles wijn met vrienden/vriendinnen? Ik doe dat vrijwel ieder weekend, en juist die avonden waarop we met een stel mensen gewoon tot diep in de nacht zitten te praten/lachen (huilen gebeurt ook wel eens) zijn me echt heel dierbaar. Zou ik nooit willen missen.
De AA is er zelf ook nog niet overheenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
lief PPP, ben nog niet 'tevreden', maar wel heel blij dat er vooruitgang zit in mijn experiment
Oh, en daar heb ik goede kennissen voor, voor dat soort avondjes, maar dat noem ik geen vrienden-vrienden, zeg maar.. en hoef zoiets al helemaal niet elke week te doenzou slecht zijn voor mijn alcoholinname. Deed 't vroeger wel, elke vrijdag en zaterdagavond naar de kroeg met mijn 'vrienden'...
yeah.. we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Rustig maar hoor, komt wel weer goed.quote:
Als jij een lowcarbkoekje wilt hebben, dan mag datquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
*snotter* weleenlowcarbkoekjedan?? *snotter*
Is ook wel moelijk als je ouder bent, dan maak je minder snel vrienden omdat je gewoon minder vaak nieuwe mensen tegenkomt ofzo? Toen ik net naar de Randstad verhuisde had ik hier ook eigenlijk niemand, dat vond ik best lastig. Gelukkig in een jaar of vier tijd nu een leuke kring mensen om me heen (ook op afstand trouwens, ik heb geen vrienden in m'n eigen woonplaats bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Meld. Alleen ik ben er niet blij mee. Maar het lukt niet om dat te veranderen.
Even in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb een hele lelijke dag vandaag
Dat deed ik. Had eerst nergens last van en toen BLERGHquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Even in de spiegel kijken![]()
![]()
Nieuwe piercing gaan kopen!?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat deed ik. Had eerst nergens last van en toen BLERGH![]()
Lol! Als ik dat iedere keer moet dan als ik een BLERGH-dag heb, dan zit ik over een tijdje helemaal onderquote:
We hebben een spinningfiets die naar buiten gereden kan worden.quote:
Ja maar je was die ene kwijt geraakt toch? Dus heb je nu gewoon twee redenen...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lol! Als ik dat iedere keer moet dan als ik een BLERGH-dag heb, dan zit ik over een tijdje helemaal onder![]()
Is dat een duur grapje, zo'n fiets?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We hebben een spinningfiets die naar buiten gereden kan worden.
Ja helaas wel (hij is ook van een vriend).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat een duur grapje, zo'n fiets?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn rationele vriendje komt bij gehuil en gesnotter aan met oplossingen. Terwijl thee, koekjes en knuffels op dat moment veel meer gewenst zijn
Kan me ook wel voorstellen dat het lastig kan zijn om nieuwe vrienden te maken. Is er niet iemand met wie je vroeger veel contact had en waarvan je het leuk zou vinden om die persoon weer eens te zien? Dan kun je daar misschien contact mee opnemen. Is misschien een lagere drempel dan voor het eerst met 'nieuwe' mensen af te spreken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Meld. Alleen ik ben er niet blij mee. Maar het lukt niet om dat te veranderen.
Da's waar... Wat een goed planquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja maar je was die ene kwijt geraakt toch? Dus heb je nu gewoon twee redenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |