abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:43:30 #226
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100750112
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:40 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik heb blijkbaar na die jaren niet echt een band met de collega's. Dan houdt het gewoon een beetje op; het leukigheidje is er vanaf denk ik...
Ook hier blijven het collega's, daar hoef je niet persé een band mee te hebben, anders waren het wel vrienden en geen collega's. Aan de andere kant is het natuurlijk wel zo dat als je het niet meer leuk vindt dat je er dan verstandig aan doet om ermee te stoppen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:46:19 #227
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_100750159
Zo krijgt de TT wel een rare wending. :o
* ManAtWork gaat Nizno een standje geven voor het bedenken van de TT. o|O
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_100750266
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ook hier blijven het collega's, daar hoef je niet persé een band mee te hebben, anders waren het wel vrienden en geen collega's. Aan de andere kant is het natuurlijk wel zo dat als je het niet meer leuk vindt dat je er dan verstandig aan doet om ermee te stoppen.
Nou, ik had er wel iets anders verwacht dan ik nu aan reacties kreeg. Dat is bij anderen gewoon wel iets anders. Dat werkt blijkbaar zo, ook prima...
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_100750273
Nou, ik doe het iig graag, maar heb dan wel een inwerkperiode mèt begeleiding nodig :+
Ja doei.
pi_100750351
Overigens, iemand nog een baan voor me? :')!
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:37:35 #231
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_100751292
Wat zoek je precies? Als je in Amsterdam iets in administratieve richting zoekt dan heel misschien :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_100751382
Ze zit aan de overkant van het water ;) (Noordzee)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_100751402
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:37 schreef sanger het volgende:
Wat zoek je precies? Als je in Amsterdam iets in administratieve richting zoekt dan heel misschien :)
Zit in Hull ;)
Iets voor 'er bij', op afstand zou fijn zijn :+

Heb iig net gemaild voor vrijwilligerswerk bij een museum ^O^

Hoop dat ze me willen hebben O+ tof museum O+

[ Bericht 19% gewijzigd door motorbloempje op 15-08-2011 11:08:12 ]
Ja doei.
pi_100752034
Komt er een nieuwe MOD in WGR? :o
pi_100752126
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:05 schreef Maharbal het volgende:
Komt er een nieuwe MOD in WGR? :o
Da's nog niet helemaal besloten.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_100752214
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:09 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Da's nog niet helemaal besloten.
Is het eigenlijk veel werk, modden?
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:14:25 #237
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_100752262
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zit in Hull ;)
Dan wordt de reiskostenvergoeding wsl net iets te gortig :+
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:16:34 #238
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_100752321
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:12 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Is het eigenlijk veel werk, modden?
Hangt af van het subforum :P

In WGR zal het gemiddeld zijn gok ik?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:17:56 #239
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100752360
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:51 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nou, ik had er wel iets anders verwacht dan ik nu aan reacties kreeg. Dat is bij anderen gewoon wel iets anders. Dat werkt blijkbaar zo, ook prima...
Maar ik weet niet hoe goed de band is die jij hebt met de rest van de crew? Kom je vaak op meets of bij andere FOK!kers over de vloer, dat maakt wel verschil. Ik zou er niet te zwaar aan tillen, het is maar FOK!.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100752426
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:12 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Is het eigenlijk veel werk, modden?
Nee, WGR is een van de best gelezen fora (top 5), maar normaal gesproken loopt er nooit veel in feedback-topics. Het gaat allemaal z'n gangetje, eigenlijk. Er is ooit iets meer werk bedacht (werk.fok.nl), maar dat zou het enige zijn dat nog wat geld oplevert(dat is versloft en is nooit meer iets mee gebeurd). Voor de rest hoeft er eigenlijk nooit wat te gebeuren.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_100752480
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:20 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee, WGR is een van de best gelezen fora (top 5), maar normaal gesproken loopt er nooit veel in feedback-topics. Het gaat allemaal z'n gangetje, eigenlijk. Er is ooit iets meer werk bedacht (werk.fok.nl), maar dat zou het enige zijn dat nog wat geld oplevert(dat is versloft en is nooit meer iets mee gebeurd). Voor de rest hoeft er eigenlijk nooit wat te gebeuren.
Waar kan ik solliciteren? :+
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:23:53 #242
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_100752526
Het is onbetaald he Maharbal :P ;)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_100752579
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:23 schreef sanger het volgende:
Het is onbetaald he Maharbal :P ;)
Dus ik hoef per definitie niet te solliciteren? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100752631
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar ik weet niet hoe goed de band is die jij hebt met de rest van de crew? Kom je vaak op meets of bij andere FOK!kers over de vloer, dat maakt wel verschil. Ik zou er niet te zwaar aan tillen, het is maar FOK!.
Heb ik in het verleden wel wat meets gehad, maar dat is inmiddels al een tijd geleden. Een paar jaar terug waren er leuke dingen (Mr FOK! en nog wat meer van dat soort dingen), maar dat is gewoon voorbij ofzo. Anderen zijn een beetje meer op de voorgrond, het is misschien gewoon klaar ofzo, ik weet het niet zo goed. Het gaat allemaal gewoon een beetje snel, denk ik. Dingen slijten gewoon sneller.

Ach ja...het nieuwtje is er gewoon een beetje af. :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:28:35 #245
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100752653
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:20 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee, WGR is een van de best gelezen fora (top 5), maar normaal gesproken loopt er nooit veel in feedback-topics. Het gaat allemaal z'n gangetje, eigenlijk. Er is ooit iets meer werk bedacht (werk.fok.nl), maar dat zou het enige zijn dat nog wat geld oplevert(dat is versloft en is nooit meer iets mee gebeurd). Voor de rest hoeft er eigenlijk nooit wat te gebeuren.
je moet er alleen af en toe snel bij zijn ivm googlebaits maar verder verloopt het hier wel goed.
Anyway, als je nog een nieuwe mod zoekt kun je denk ik het beste in de vaste groep posters kijken, bijv. r-one, karr1 of lienekien.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100752723
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:16 schreef sanger het volgende:

[..]

Hangt af van het subforum :P

In WGR zal het gemiddeld zijn gok ik?
Minder misschien zelfs. Soms is het best vreemd want meestal zijn we qua lezers groter dan bijv. GC, maar daar zijn toch meer mods nodig (4 inmiddels geloof ik)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:32:06 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100752765
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:27 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Heb ik in het verleden wel wat meets gehad, maar dat is inmiddels al een tijd geleden. Een paar jaar terug waren er leuke dingen (Mr FOK! en nog wat meer van dat soort dingen), maar dat is gewoon voorbij ofzo. Anderen zijn een beetje meer op de voorgrond, het is misschien gewoon klaar ofzo, ik weet het niet zo goed. Het gaat allemaal gewoon een beetje snel, denk ik. Dingen slijten gewoon sneller.

Ach ja...het nieuwtje is er gewoon een beetje af. :)
Je bent er ook al sinds 2005 bij, ik weet niet anders als dat WGR door jou en Sjeen gemodereerd wordt (alhoewel zij iets later kwam als ik diep graaf). En och, in december ben ik 10 jaar op FOK! maar om nou te zeggen dat ik iemand op FOK! als vriend zie... Tis voor mij meer een uitlaatklep dan echt een plek om mensen te ontmoeten. Sowieso heb ik in mijn woonplaats echt meer dan genoeg sociale contacten waardoor ik geen tijd heb voor anderen. Maar ik kan me voorstellen dat het anders is als je in amsterdam of utrecht woont, dan heb je toch sneller RL-contact met mede-fokkers.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:35:46 #248
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100752898
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:30 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Minder misschien zelfs. Soms is het best vreemd want meestal zijn we qua lezers groter dan bijv. GC, maar daar zijn toch meer mods nodig (4 inmiddels geloof ik)
Ja waarom GC er 4 nodig heeft weet ik ook niet ;). Er worden dagelijks maar een stuk of 10 tot 15 topiques geopend, uitgezonderd de slowchats. Misschien is daar veel te doen.

En dat WGR qua lezers heel hoog zit komt doordat elk onderwerp gerelateerd aan werk of recht hier wel voorbij komt. FOK! heeft een extreem hoge pagerank op de 1 of andere manier, tik een willekeurige vraag over WGR-gerelateerde zaken in en in 75% van de gevallen staat er een FOK! topique bovenaan de resultaten. Hierdoor komen ontzettend veel mensen naar FOK!, en een groot deel blijft dan ook hangen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100753090
Hoe verloopt de selectieprocedure van een nieuwe mod eigenlijk?
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:43:42 #250
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100753167
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:41 schreef Maharbal het volgende:
Hoe verloopt de selectieprocedure van een nieuwe mod eigenlijk?
Van wat ik er van hoor is het vaak gewoon ff een tijdje lullen met yvonne op MSN ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')