Ik heb daarnet pas het licht uit kunnen doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Tjeezus, wat is het donker hier. Het lijkt wel 8 uur 's avonds+ onweer en enorme regenbuien
Jeugdherberg... waar heb je het over?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:00 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zich afvragen waarom jij uitgaat in een jeugdherberg.
En zo hebben we allemaal wat...
Fenomenaal.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:50 schreef sigme het volgende:
Prachtige kleurenfoto's van een eeuw oud uit Rusland : http://www.boston.com/big(...)r_a_century_ago.html
Ik had je graag geholpen, maar taco's maak ik eigenlijk altijd (deels) zelf.quote:
Af en toe wat afhalen is best lekker (zowel voor de variatie als voor het feit dat je niet hoeft te koken).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:24 schreef Gellius het volgende:
Het is Taco Mundo geworden. Ik kook altìjd zelf, en ken dus de adresjes niet.
Ik heb een longvis gezien vandaag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:34 schreef Gellius het volgende:
Batuwu staat op mijn bestelpagina met een facebook-like.
Dat spreekt voor zich toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:36 schreef Gellius het volgende:
Een Amsterdammer die het voor zijn opgebroken kruispunten opneemt.
Je was gewaarschuwd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:57 schreef Gellius het volgende:
Dit was mijn eerste (en laatste) keer Taco Mundo. Ik ben diep teleurgesteld.
Wat had je?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:57 schreef Gellius het volgende:
Dit was mijn eerste (en laatste) keer Taco Mundo. Ik ben diep teleurgesteld.
Fenomenaal, hahaha, wat een binnenkomer. Ga je schamen, ga vrienden zoeken en ga weg. Poseurquote:
Goede opmerking man! Morgen is het vrijdag en buiten schijnt de zon. Ik word godverdomme de hele dag al omringd door clowns en dan kom jij hiermee. Ben je helemaal gek gewordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Af en toe wat afhalen is best lekker (zowel voor de variatie als voor het feit dat je niet hoeft te koken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |